نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
دخترمن در مدرسه شهيد رياحي سامان استان چهار محال و بختیاری درس مي خواند و كلاس نهم است.كرونا و شرايط آموزش و امتحانات غير حضوري به كار غير قانوني در خصوص آموزش كمك كرد.و همين باعث اعتراض ماست.
دختر يكي از مسوللين آموزش و پرورش (آقاي آزوغ) هم كلاس نهم است .اكنون متوجه شدم كه بسياري از نمرات دختر ايشان زير 10 شده ،براي همين به مدير مدرسه گفتن كه نمره مستمر بچه ها را از 16 در نظر بگيرند تا نمرات دختر مسول بالا بيايد.و حتي جلسه گذاشتن و معلم ها را دعوت كردن تا اين كار را انجام بدهند .
مگر ميشه اين قدر راحت بر خلاف قانون و به نفع خودشون كار كنند.
من عكس را كه از گروه معلم هاي مدرسه هست براتون مي فرستم كه به مدير گفتن نمره ها از 16 باشه و مدير هم به معلم هاش گفته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رهگذر
۰۲:۰۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
سلام.توروخدا پیگیر وضعیت نیروهای پیمانی ادارات دولتی باشید.
همسرم نیروی پیمانی برق منطقه ای هستش ۱۵سال سابقه کارداره پیمانکارشون هرسال براساس مناقصه تغییر میکنه.هرسال این استرس رو دارن که بیرونشون میکنن یانه؟
حقوق درست حسابی و مزایا و حق ماموریت و بیمه تکمیلی هم که ندارن بماند.حتی لباس و لوازم ایمنی برای کار بهشون نمیدن.(پارسال حین کار همسرم تو حادثه انفجار تابلو برق دچار سوختگی شد و پیمانکار اعلام کرد که سهل انگاری ازبرقکار بوده)
پیمانکار میگه تو قرارداد ازما تجهیزات ایمنی و لباس و کفش کار نخواستن و هزینه اش بالاست.میتونید با همین شرایط کارکنید وگرنه،بسلامت.
اداره هم میگه لوازم و لباس ایمنی شما به ما مربوط نیست پیمانکار باید تامین کنه.
وقتی اداره به این نیروها نیاز داره و حضورشون تو اداره تحت هرشرایطی الزامیه چرا جذبشون نمیکنن که ازین بلاتکلیفی در بیان؟
پیمانکارها لیست بیمه این نیروهارو کارگرساده رد میکنن تا براشون ارزونتر بیفته.ازطرفی حقوق کمتری هم بدن.
همسرم برقکاره و مدرک برق صنعتی هم داره و شغلشون سختی کار داره و ۲۵سالگی بازنشست میشن اما بعنوان کارگرساده حقوق میگیره و باید ۳۰ سال کارکنه
این درحالیه که آبدارچی های اداره که از نظر تخصص و سواد پایین ترهم هستن،چون استخدام اداره هستن از حقوق و سنوات و بیمه تکمیلی و امتیازات استفاده از مهمانسراهای اداره و بن کالا و عیدی و ....بطور کامل برخوردارند.
توروخدا پیگیری کنید .این مشکل خیلی از زحمت کشای این مملکته.
وقتی قانونش مطرح و تصویب شده چرا اجرا نمیکنن.
پس عدالت چی میشه.تا کی پدرخانواده باید شرمنده زن و بچه اش باشه؟چرا هیچ نظارتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
منصور حسن زاده
۰۱:۲۳ ۰۵ تير ۱۴۰۰
با عرض سلام
ضمن عرض خسته نباشید

مطلبی که میخاستم بگم اینه که
برادر زاده من امسال به خاطره کرونا
از قصد مدرسه نرفت و گفت که سال آینده، ادامه تحصیل میدم
جالب اینجاست که آخره سال زنگ زدند
به پدر و مادرش که اجازه بدید ما، فرزنده شما رو، برای سال آینده بفرستیم
یه پایه بالاتر،
یعنی کلاس پنچم رو نخوانده بره ششم
و پدر و مادرشم، از خدا خواسته، قبول
کردند
و جالبتر اینه که، در همسایگی ما هم
10 مورد، دیگر مثل این ماجرا اتفاق افتاده
حال موندم، آموزش و پرورش، چرا این
کارو انجام داده
خواهش میکنم پیگیری کنید

از استان قم
منطقه 2
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۰
اعضا محترم اجرایی شعب شهرستان تهران
سلام
با توجه به تامین واکسن کرونای مورد نیاز عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان تهران و محدودیت زمانی، مقرر گردید تزریق واکسن مربوطه در روز دوشنبه مورخ 31/03/1400 در همان منطقه با هماهنگی مراکز بهداشت و درمان و اخذ خروجی فهرست حاضرین شعب از سامانه جامع انتخابات تزریق شود.
ستاد انتخابات شهرستان تهران

این پیام و ارسال کردن ولی عملی نکردن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
با سلام
پروژه ای در شهر اصفهان- شهرک بهارستان با نام پروژه گلستان از سال 86 استارت خورده و پس از گذشت حدود 14 سال از اجرای این پروژه هنوز به اتمام نرسیده
لازم به یادآوریست این پروژه 1000 واحد می باشد

با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ادارات دولتی به رسمی در حالی صورت می گیرد که این عزیزان عموما از قوم وخویشها و اشنایان و به اصطلاح پارتی داران بوده اند که از چندین سال پیش با پارتی بازی جذب ادارات دولتی شده بودند. در آن زمان جذب نیروی رسمی بدون آزمون ممنوع بود فلذا این عزیزان بدون حتی داشتن مدارک تحصیلی مرتبط و تنها با استفاده از بند"پ" و به بهانه اینکه نیروی شرکتی، بخش خصوصی محسوب می شود وارد ادارات دولتی شده و اکنون مجلس محترم با مصوبه ای حکم به رسمی کردن تمامی این عزیزان پارتی دار بدون هیچ ازمونی، نموده است. آن هم به بهانه خدمت رسانی به ایثارگران.!!! ولی واقعیت امر، خدمت رسانی به پارتی داران است. چرا که احراز شرایط ایثارگری این عزیزان بسیار سهل در نظر گرفته شده است و این عزیزان که سابقه پارتی بازی و عبور از موانع را باستفاده از رشوه دارند مدارک ایثار گری رانیز از همین رهگذر فراهم می نمایند. دراین میان اگر از حقوق عامه جامعه که حق اشتغال در ادارات دولتی برای ایشان نیز متصور است بگذریم، حتی فرزندان ایثارگران بدون پارتی که بدلیل همین آشنابازیها فرصت حضور در ادرات دولتی را نداشته اند شامل حال این مصوبات مجلس نمی شوند.تنهافرزندان به اصطلاح ایثارگری که در آن ادارات مشغول بودنده اند صاحب ارثیه ادارات دولتی شده اند و بقیه آحاد مردم و حتی ایثارگران دیگر حقی ندارند.
ادارات دولتی محل انباشت نیروهای ناراست ، پارتی بازشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
باسلام ،لطفا به کمک ما هم بیایید ما در استان فارس شهرستان مرودشت زندگی میکنیم خونمون هم مرکز شهر هست داخل کوچه ای که نصف کوچه ما خونه ی ما هم شاملش میشه لوله کشی آب را جدید کردیم که شاید فرجی بشه و ما از بهار تا اول پاییز آب خوردن داشته باشیم ولی خوب که نشد بدتر هم شد هر چی هم که میریم اداره آب سر بالا جواب بهمون میدن با تانکر آب میارن اون هم با هزار دفعه زنگ زدن و سر و صدا ما بنده خدا نیستیم چکار کنیم آقای سلامی لطفاً بیایید پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
لطفا بپرسید بابت چی مدارس شاهد شهریه گرفتند در صورتی که بچه ها یک دقیقه هم به مدرسه نرفتند اگه غیر دولتی بود توجیح داشت آخه یکم به فکر ما هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
شهروند پرندی
۱۲:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام خواهش میکنم وضعیت نابسامان شهر جدید پرند وسرقت های حرفه ای منازل وماشین و...در پرند رو بررسی کنید.دزدها دستگیر نمیشن واگه هم بشن مال باخته به نتیجه ای نمیرسه.کی پاسخگو این وضعیت شهره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
تعویق کنکور سراسری 1400 تا زمان بهبود وضعیت کرونایی و واکسیناسیون تعدادی بیشتری از اقشار جامعه
خواهش میکنم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
سلااااااااام ميگم واقعا پيگير هستید يانه؟!؟!!!بابا از دي٩٩حق فوق العاده ويژه براي كادر درمان اعمال شده.ولي متاسفانه دانشگاه علوم پزشكي اين حق واعمال شدن رو در مورد نيروهاي شركتي اجرا نميكند.والان ٦ماه از اين طرح گذشته ونيروي شركتي به چشم به راه هست.
نيروهاي ٨٩روزه هم كه يكساله مشغول كار هستن هنوز تعيين تكليف نشدن.حق كرونا،حق كارانه وحق فوق العاده ويژه نميدن بهشون.وزارت بهداشت اصلا جوياي كادر درمان نيست.بخدا نيست.فقط حررررف زده.ايا نيروي شركتي حق زندگي نداره.نيروي٨٩روزه از اسفند حقوق ندارن.اضافه كارم كه هيچ.
آيا شما ميتونيد اينطور زندگي كنيد.جواب بچه چي ميديد
Iran (Islamic Republic of)
ترکمندی
۲۱:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
باسلام لطفا راجب مشکلات دامداران ،مشکلات تامین علوفه وخشکسالی، دلال بازی درفروش دام ،صادرات دام واین که باتوجه ب هزینه بالا ی نگهداری دام وهزینه های بالای دامپزشکی توضیح دهید چرابا این ک دلال دام را از دست دامدار مفت میخردنرخ گوشت درقصابی ها همچنان ب قیمت بالافروخته میشود ؟؟دامداران امسال ب خاطر خشکسالی خیلی توضررهستند ودام هایشان را ب قیمت خیلی پایین میفروشند لطفاازاین موضوع گزارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید به آقای سلامی شاید 20 بار بیشتر پیام دادم که پیگیر حق حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش باشید فقط از وزیر سوال کنید که نیروهای خدماتی جز آموزش و پرورش هستند یانه که میگه باید از جای دیگه مجوز بدن فقط این سؤال بپرسید که ما جز کدام دسته ازنیروهای هستیم اینقدر پیگیر رتبه بندی هستند الان دیگه معلم ها زیر 6تا 7میلیون کمتر حقوق نمی گیرن اینقدر از رتبه بندی حرف میزنن یک خورده اگر براش زحمت نیست از نیروها خدماتی حرف بزنن برای کارها که ما جز آموزش و پرورش هستیم دو یا سه تا مدرسه بدستمون میدن ولی حقوق چی ممنون میشم اگر پیگری کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۶:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب

در خصوص بحث همسانسازي حقوق اعضاي هيات علمي تنها به هيات علمي هاي دانشگاه ها توجه شده و عنوان مراکز پژوهشي به دليل غفلت جامانده است.
اين بخش هايي از سخنان وزير علوم است:
مشکلی که وجود دارد این است که در همسان‌سازی حقوق به دانشگاه‌های غیردولتی و مراکز پژوهشی توجه نشده است . این مشکل نیز ناشی از پرداخت نشدن به یک عبارت قانونی است و چون این طرح در آخرین لحظات تصویب شد زمان اصلاح آن وجود نداشت. اما به دنبال اصلاح آن هستیم و پاسخ به اصلاح نیز تاکنون مثبت بوده است.این موضوع قطعا تاثیر زیادی بر دانشگاه های غیردولتی واحدهایی که از منابع دولتی استفاده نمی‌کنند خواهد داشت.

تقاضامند است از 20:30 پيگيري نمايد.
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
عباس خضویی
۱۱:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام خواهش میکنم رسیدگی کنین من بیمه فروردین وادیبهشتم۹۹ واریز شده.بیمه کرونا ونه حقوقم.من یه کارگر ساده ام باکلی قرض و بدهی واقساط معوقه ۱۵ ماهه هر ماه چند بار زنگ میزیم امروز فردا میکنن.یه بار گفتن پیشخوان برو رمز بگیر بعدچند ماه شماره شبا خواستن بازم خبری نشده.بلاخره امروزم برای پیگیری تماس گرفتیم گفتن باهاتون موافقت نشده.جایی هم نیست دردمونو بگیم چرا آخه بین اون همه کارگر کارخونه که باهم کارمیکنیم فقط با من موافقت نشه؟بی انصافی نیست؟لطفا پیگیری کنین اگه حق افراد مرفه بود الان با دیرکردش میدادن ولی ما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب . لطفا بدقدلی و کم فروشی شرکت سایپا رو پیگیری کنید . به والله نمیدونیم از کجا پیگیری کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی عبادی
۲۱:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عوامل خبر ۲۰:۳۰
در خصوص خودروهای پیش ثبت نامی سایپا طبق بخشنامه و خبر پخش شده از اخبار خودروهایی که سال ۱۳۹۹ثبت نام شده و پیش پرداخت داشته اند و سود مشارکت به آنها تعلق نمی گیرد، و تحویل آنها برای ۱۴۰۰ است،مشمول افزایش قیمت کارخانه در سال ۱۴۰۰ نمی شوند، اما وقتی از نمایندگی ها سوال میکنیم میگویند مشمول افزایش قیمت میشوید و بخشنامه ای برای ما نیامده و باعث‌سردرگمی میشوند،
از ۲۰:۳۰ خواهش میکنم پیگیری نموده و مجددا اخبار مرروط به این تبصره را پخش نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
علی حسینی
۱۹:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
با سلام.لطفا پیگیری کنید که چرا سایپا بعد از گذشت ۱۵ماه از ثبت نام خودرو توسط مشتریان هنوز خودروی اونا رو تحویل نداده و با وعده خودرو نداریم مردم رو گمراه میکنه.زنگ میزنیم به سایپا میگن قطعات نداریم چون تحریم هستیم..من میخوام بدونم شما اگه تحریم هستین و خودرو هاتون فاقد قطعات پس چجور امروزه فروش فوق العاده با تحویل ۳ ماه میزارین.درحالی که خودروی کسانی که یکسال پولشون رو دادن به شما رو نمیدین؟لطفا پیگیری کنید این حرف چند هزار مشتری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
با سلام.لطفا پیگیری کنید که چرا سایپا بعد از گذشت ۱۴ ماه از ثبت نام خودرو توسط مردم هنوز خودروی اونا رو تحویل نداده و با وعده خودرو نداریم مردم رو گمراه میکنه.زنگ میزنیم به سایپا میگن قطعات نداریم چون تحریم هستیم..من میخوام بدونم شما اگه تحریم هستین و خودرو هاتون فاقد قطعات پس چجور امروزه فروش فوق العاده با تحویل ۳ ماه میزارین.؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هنری
۱۳:۴۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام و خداقوت به شما عزیزان
لطفا وضعیت نابسامان رشته های حوزه ایمنی،بهداشت و محیط زیستHSE در دانشگاه و بازار کار پیگیری کنید.
اختلاف وزارتخانه های علوم، بهداشت و کار برای ما هزینه زیادی ایجاد کرده هم در تحصیل هم در بازار کار.
لطفا لطفا لطفا هرچه سریعتر پیگیری کنید، بخشنامه های اخیر این حوزه، وضعیت را فوق العاده بدتر کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل اکبری
۰۲:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
مشکل بی آبی شهر نازک از اواخر بهار آغاز و تا پایان فصل تابستان ادامه داره این مشکل بیش از 20 سال هست که گریبیان گیر مردم شهر شده است از شما عاجزانه درخواست پیگیری مشکل اب شهرمون هستیم آب مایع حیات است که ما و مردم شهرمون از آن محرومیم
به داد مردم شهر برسید
Iran (Islamic Republic of)
مجید مهدوی
۲۲:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
با سلام و عرض ادب، گفتم حالا که بحث انتخابات گرم است. چه خوب بود مجری تلوزیون در مناظرات، جناب آقای دکتر حیدری از همه ی نامزدها بخواهد ضمن اراءه یک بیوگرافی مختصر از خود، حداقل از زمان دبیرستان به اینطرف، رشته های تحصیلی گذرانده شده، بترتیب(دیپلم، لیسانس، ارشد و دکتری) با ذکر نام دانشگاه، تاریخ اخذ مدرک و معدل کل هرمقطع تحصیلی و سوابق اجرایی و مدیریتی و سپس متناسب با پاسخ ایشان،حالا بپرسد: برنامه شما برای رشد تولید در کشور، اشتغال، مهار تورم، توسعه سیاسی و فرهنگی کشور، مسکن مناسب برای همه هموطنان، روابط بین‌الملل و سیاست خارجی و تعامل با سایر کشورها برابر ضوابط بین المللی چه هست؟ معرفی اعضاء کابینه احتمالی؟ و... به نظرم ملت مسلمان و شریف ایران اسلامی آنوقت خیلی راحت بتوانند از بین نامزدهای ریاست جمهوری، سوای فضای تبلیغاتی در کشور گزینه مناسب را انتخاب نمایند ان‌شاالله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
فرزند پرسنل بازنشسته شرکت شهید رجایی دزفول
۱۷:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
با سلام و عرض ادب .
بنده فزرند پرسنل بازنشسته شرکت شهید رجایی هستم ، و طبق طرح بکار گیری و جیگزین کردن فرزندان پرسنل بازنشسته شرکت شهید رجایی دزفول که در سال ۱۳۹۵ عملی شده تمام مراحل مصاحبه و آزمون را گذرانده ام ولی متاسفانه تا کنون شش سال از این قضیه میگذرد و بنده و خیلی های دیگر که آزمون داده اند و تمام شرایط استخدام را دارند بکارگیری نمیکنند ، متاسفانه فقط شاهد پارطی بازی های خیلی از مسولین هستیم که فرزندان خودشان را توی شرکت استخدام میکنند و امسال بنده و خیلی های دیگر بیکار میمانیم و از بی پولی و بیکاری و شرمندگی برای زن و بچه هایمان چیزی جز این ها نداریم ...

بار ها و بارها اعتراض کردیم و با مدیران شرکت صحبت کردیم که ما را هم بکار گیری کنند ولی متاسفانه همیشه جواب سر بالا بهمون دادن ... واقعاً دیگه نمیدونیم چیکار کنیم لطفا شما کمکمون کنید و پیگیر این موضوع باشید ...

لذا بنده به مدت ۳ ماه قرارداد موقتی در شرکت کار کرده ام که با یک حادثه آتش سوزی که در حال خاموش کردن آتش بودم ، مورد گاز گرفتگی شدم و در حال حاضر مشکل ریوی و تنفسی گرفته ام

لطفا و خواهشا این موضوع را پیگیری کنید انشاالله افراد زیادی مشکل بیکاریشان حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
طیبه نوری
۲۰:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام. لطفا نتیجه طرح ارائه شده به مجلس مبنی بر افزایش سن استخدامی دستگاههای اجرایی را پیگیری کنید. این طرح توسط آقای ارکانی نماینده نیشابور در اسفند 99 ارائه شده است. دفترچه آزمون استخدامی تا چند روز دیگر توزیع میشود ولی تکلیف ما دهه شصتیها معلون نیست. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مجید کرابی
۲۲:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
باسلام و عرض ادب خدمت تیم محترم خبرنگاران جوان بنده همانند خیلی از افراد که در پردیس فاز 8 (پروژه ی آهاب)واحدی به عنوان مسکن مهر ثبت نام کرده ایم نزدیک به 10 سال هست که واحد های خود را تحویل نگرفته ایم و همچنان به سختی اجاره نشین بوده و توان پرداخت اجاره بهای سنگین دیگر برایمان مقدور نیست،خواهشمند هستیم گزارشی تهیه بفرمایید تا بلکه در سال جاری بتوانیم واحدهای خود را بعد از تکمیل موجودی،خرید عرصه و افزایش وام مسکن و ... تحویل گرفته تا بلکه سقفی روی سر داشته باشیم.باسپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
جواد طاهرب
۲۱:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام من عکس سد روستامونو برای همه جا فرستادم عکس یه سد بتونی بزرگ که تا پشتش اب جمع میشه از کنارهاش مثل فواره اب میزنه ولی هیچ کسی رسیدگی نمی کنه بخدا یه روز روی سرمردم اوار میشه تورو خدا به دادمون برسیدحتی به فرمانداری بخشداری استانداری سمنان گفتیم هیچ کسی توجه نمی کنه خودتون عکس رو ببینید بااین سد ساختنشون تعجب می کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد توکلی
۲۲:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام شهرداری منطقه یک کوچه مشترک را تصرف و به سازنده فروخته است و برای سازنده متخلف پروانه ساخت هم صادر کرده است.
از مراجع مختلف در حال پیگیری و دوندگی هستیم ولی تاکنون کسی پاسخگو نبوده است
Iran (Islamic Republic of)
ساناز کمالی
۰۸:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
با سلام. بی برنامگی و تجمع بسیار زیاد در مراکز تزریق واکسن. فیلم هم تهیه کردیم. شماره یا ایمیل بدهید براتون بفرستیم.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۸:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام به قسمت شهروند خبرنگار ارسال فرمایید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
یه بیچاره
۰۰:۳۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
آیا از بهزیستی ها وکمیته امدادی ها بدبخت تر داریم ؟؟؟؟؟؟؟اگه داشتیم که دستمون واسه چندرقاز پیش دولت درازنبود...برج تموم شد وهنوز مستمری های مارو نریختن...کی به دادمون میرسه نکنه پول این ماهه مارو هم هاپولی کردن
Iran (Islamic Republic of)
سید علی حسینی
۲۱:۱۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. این مسولین که این قدر شعار فرزند آوری میدن پس چرا برای وعده‌ای خودشون برای حمایت از فرزند سوم کاری نمی‌کنند . گفتند وام یا زمین میدن. پس کوووووو.
Iran (Islamic Republic of)
هدایت
۰۳:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام خواستم بگم سه روز از اعتصاب ما کارگران معدن فاریاب جنوب کرمان شهرستان منوجان گذشته سه روزه از شدد به توجهی جاده کرمان هرمزگان رو مسدود کردیم ولی کسی نیست حقمون بگیره از دست اینها .سه روزه نه آب نه غذا هیچی نخوردیم ترو خدان بیان به داد ما کارگران زحمت کس برسید.هزار دویست کارگر از اول سال شرکت رو تعطیل کرده میگه نمیصرفه این شد خصوصی سازی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام خواستم بگم سال ۹۹ حقوقم بود ۳۱۰۰۰۰۰ ،،در حکم زده۷۶۰۰۰۰تومان زیاد شده ولی مبلغ دریافتی ۳۶۷۰۰۰۰هزار تومان گفتم چه ضرب وتقسیمیه گفتن اول ۲۰۰ هزار کم شده بعد۷۶۰هزارزیاد شده ،این مدلیشو ندیده بودیم که تو این دولت روحانی دیدیم.لطفا پیگیری کنید ،از طرف یک فرهنگی بی‌نوای خدماتی.
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۲۳:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر تقاضا دارم جهت پیگیری تحویل خودرو شاهین اقدام به عمل آورید
۳ ماهه تکمیل وجه کردیم ولی ماشین رو تحویل نمیدن تازه عوض خسارت افزایش قیمت هم میگذارند
حین قرعه کشی فقط ۳روز فرصت گذاشته اند ولی ماه ها پول مردم رو بدون دیوونه داشتند ، وقت شناسیشون فقط واسه گرفتن پولای مردمه
چرا پیگیری نمیکنید
هرروز اپشن ها کاهش پیدا میکنن واقعا کسی نیست جوابگو باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
#سایپا_نا_مطمئن
Iran (Islamic Republic of)
نادروثوقی راذ
۲۱:۰۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام.نامزدها موردنظرسالها درراس اموربودن چکارکردن که بعدازانتخابات بکنند
Luxembourg
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
باسلام باگذشت بیش از۲۰سال شهرداری شهرستان ملایراقدام به کانال فاضلاب شهری واقع درمیدان انقلاب پشت ناسیونال نموده که قراربودسرپوشیده باشدولی متاسفانه بعدازگذشت این مدت طولانی هنوزاین امراتفاق نیوفتاده وباتوجه به این دران مکان زمینهای زراعی وجودداردباتوجه به کم ابی دراین چند سال اخیربعضی ازکشاورزان اقدام به ابیاری محصولات کشاورزی خودکه اکثراشامل سبزیجات می باشدنمودندو همشریان بی خبرهم اقدام به خریداین محصولات کشاورزی نمده ومصرف میکنن لذاازمسولین محترم تقاضامندیم نسبت به تعیین تکلیف این معضل شهری تصمیم صحیحی اتخاذنموده وبرای برطرف نمودن ان اقدام نمایند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیر مجیدی
۱۱:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعتراض به سامانه ی جلسات مجازی کلاس های دانشگاه آزاد(دان)
قطع و وصلی صدا_غیر ممکن بودن ضبط جلسات_عدم اتصال به میکروفن جهت پرسش و پاسخ در کلاس ها_نارضایتی دانشجویان و اساتید_خروج نابهنگام از سایت و خطا دادن هنگام ورود با این حال که شهریه را هم همانند ترم های حضوری کامل پرداخت کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
باکوچی
۱۵:۴۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام‌.من دانش آموز رشته ادبیات و علوم انسانی سال دوازدهم هستم.متاسفانه مدرسه ما علاوه بر امتحانات حضوری که آموزش و پرورش میخواد بگیره،۳درسی که امتحان نهایی هم ندارن هم میخواد از اختیار خودش بگیره.و معتقده که آموزش پرورش بهشون ابلاغ کرده.سه درس مدیریت و سبک زندگی نگارش،وتحلیل فرهنگی.اولین امتحان رو روز شنبه ودو امتحان بعدی رو هفته سوم و چهارم خرداد قراردادن.خواهش میکنم پیگیری کنید.چون اگه شنبه سر امتحان نریم مدرسه تهدید به نمره صفروغیبت در امتحان کرده.بقیه مدرسه ها این درس ها رو آنلاین گرفتن ولی ما هم باید دغدغه کرونا،هم این سه درس،هم امتحانات نهایی و هم کنکور رو داشته باشیم.خواهشا بگین رحم کنن به ما.
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۱۳:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام و قبولی طاعات و تبریک عید سعید فطر .
ممنون میشم پیگیری بفرمایید چرا خودروسازی ها با وجود اینکه یک ماه هست ما واریز وجه رو تکمیل کردیم و داخل برگه قراداد زمان تحویل رو نوشته حداکثر یک ماه پس از تکمیل وجه از دادن خودرو خوداری می‌کند.
با اینکه در گزارشات شما بارها دیده ایم که ماشین ها در پارکینگشان خوابیده. و خودروسلزی ها به فکر خودشان هستند که سود بیشتری از پول هایی که مردم واریز کرده اند ببرند و ذره‌ای فکر نکنند شاید مردم برای گرفتن ماشین در موعد ذکر شده برنامه ریزی دارند و خیلی مشکلات و مسائل دیگر زندگی‌شان به آن وابسته است.
امیدوارم از طرف شما پیگیری لازم صورت گیرد تا تکلیفمان مشخص شود و مرهمی باشد بر دل ما.
با سپاس فراوان ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه اسدی
۱۵:۳۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و وقت بخیر
خودرو بنده از دیروز از پارکینگ منزل در سیرجان حرکت نکرده اما امروز ۰۰/۰۲/۲۱ ساعت ۱۴:۵۵ پیامکی از راهوارناجا دریافت کردم که«مالک محترم خودروی شماره .....، در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تخلف تردد شما در محور کرمان رفسنجان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ در ساعت ۱۴:۳۷:۸.۳۷ ثبت و در حال بررسی میباشد»
بلافاصله در ساعت ۱۵ با ۱۹۷ تماس گرفته و مشکل را عنوان نمودم و کارشناس مربوطه چنین راهنمایی کرد که در ساعت اداری به واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی شهر م اجعه کنید
لطفاً بررسی بفرمایید که خودروی در پارکینگ چگونه در جاده تردد کرده
ضمنا هم اکنون نیز از داخل همین خودرو در پارکینگ پیام ارسال میگردد.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
زهرا سادات موسوی
۱۴:۴۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید ببخشید ما ۱۰ سال پیش یک واحد مسکن مهر در پردیس تهران فاز ۹جدید محله اولبریش ثبت نام کردیم و در آن زمان از متقاضیان حدود ۵۰ میلیون برای ثبت نام در مسکن مهر پردیس پول گرفتند وقرار شد نهایت ۱۸ ماهه به ماخونه تحویل بدن که متاسفانه هنوز هم خانه های ما ساخته نشده وما هم جزء اقشار کم درآمد جامعه بودیم که در این طرح شرکت کردیم وهر چه سرمایه داشتیم برا این واحدها گذاشتیم ودیگر توان مستاجری هم نداریم لطفا رسیدگی کنید .با تشکر از شما اجرتان با آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی قاضی
۱۰:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
با عرض سلام و خسته نباشید. اینجانب یک کامیون 8تن باری دارم و جهت حمل تره بار در مسیر دماوند ساعت 1.43 دقیقه بامداد توسط دوربين هاي نظارتی بابت تردد ممنوع مبلغ 200000 تومان جریمه شده ام.مگر نه اینکه طرح تردد ممنوع برای وسایل نقلیه شخصی میباشد. پس چرا خودروی بنده ک هم باری میباشد و هم بارنامه دارم و مهمتر از همه اینکه بار تره بار داشته و بايد صبح زود به میدان می‌رساندم جریمه شده است.
مستندات موجود میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید خواهش می کنم این را ازیک مسئول مربوطه تواخبار بپرسید چون انها که دراینجا ممکن نبینند تورابه خدا اعلان کنید اگه این پیام را می خوانید مترو پرند تهران را راه اندازی کنند چون چند سال همین طوری مانده وکسی هم جواب گو نیست شما رابه جان اقا امام زمان عج اعلام کنید تا شاید به دست شما این مشکل حل شود وهرچه زودتر راه اندازی شود ومردم راحت شوند چون خیلی سختی می کشندممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
باسلام ازکارمندان موسسه اعتباری کاسپین هستم که ازادغام چندتا تعاونی اعتباری درسال ۹۶ تاسیس گردیدبا تعداد کارمند ۱۰۰۰نفر .وقراربود هرچه زودترموسسه تعین تکلیف شودبرای ادامه کار ولی پس ازگذشت ۴سال همچنان از تعین تکلیف موسسه توسط شورای پول واعتبار جلوگیری شده وبا تعین تکلیف موسسه مخالفت شده توسط شورای پول واعنبار.وهم اکنون نزدیک ۱۰۰۰نفر ازکارمندان موسسه دربلاتکلیفی به سرمیبرند بااینکه همه موسسات همچون موسسه افضل طوس ...با بانک اینده ادغام شده ولی هیچ فریادرسی برای موسسه کاسپین وجودندارد ازشما خبرگذاری محترم تقاضا میکنم به داد کارکنان کاسپین برسید وفریاد دادخواهی مارا به رییس قوه قضاییه برسانید تاتکلیف ۱۰۰۰کارمند مشخص شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
باسلام وخسته نباشی شمارابه خدا قسم می دهم به پهلو شکسته فاطمه زهراع قسم می دهم که درموردراه اندازی مترو پرند تهران تواخباراعلان کنید که کی مسئول است چون مردم واقعا اینجا برای رفت وامد خیلی مشکل دارندالان 9سال که می خوان راه اندازی کنندولی خبری نیست به هرکجا زنگ می زنیم می گویندما مسئول نیستیم نه شهرداری ،نه مترو ،نه مسکن شهرسازی جدید خواهش میکنم این را مطرح کنید تابلکه فرجی بشود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا اصغری
۱۰:۳۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من رفتم کارت ملی هوشمند ثبت نام کنم رفتم دفتر پیشخوان دولتی و همین بیمه سلامت گفتند که هزینه ۸۰ هزار تومان میشه من تو سایت نگاه کردم زاده ۳۱ هزار تومان بعد خودم رفتم اینترنتی ثبت نام کنم زده بود ۵۰ هزار تومان میخواستم ببینم این همه اختلاف قیمت کی باید رسیدگی کنه هیچکی جواب منو نمیده بعد میگم کی کارت من میاد میگن دو یا سه سال دیگه واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد عربزاده
۱۸:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام از شهرستان فریمان مزاحم میشم کارخانه روغن نباتی در فریمان مدت ۷سال می باشد که تعطیل هست و ۱۵۰کارگر بیکار شده اند و حقوق معوقه کارگران هم مانده که پرداخت نشده تشکر از پیگیری
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین حسینی
۲۱:۲۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید
اقا یکی هست واسته برای خرید و فروش بیت کویین به نام داداشی از چندین هزار نفر پول هایی مثل 700 میلیون تا 1میلیارد و 11 میلیارد گرفته که واسته خرید فروش باشه و نصف سود هم به ما میداد الان به مولا 7 تا 6 ماهه که پول ما گرفته و نمیده اول ممنوع خروجش کردن بعد و با ی وسیقه 20 میلیاردی درش آوردن الان هم 4 ماهه که از زندان ا.مده بیرون و دادگاه مجبور به باز گردانی پول های مردم کرده نمیده پولا رو هعی بهانه میگرین میگن کرونا گرفتیم و ... تو رو خدا به این شب قدر این خبر رو پیگیری و انتشار بدید کاسب بازار هستیم نداریم بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ذاکر
۱۹:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
تامین اجتماعی شهریور پارسال آزمون استخدامی پیمانی برگزار کرده
و دوازده هزار نفر رو کارنامه سبز به منزله ی قبولی اعلام کرده
حالا بعد حدود هشت ماه که ما امیدوار بودیم اومده میگه بیاین تعهد بدین و اگه خواستین شرکتی بشین!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۸:۲۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر باشه .طاعات و عباداتتون مقبول درگاه الهی . شما رو به خدا قسمتون میدم یک نفر به فریاد 12000داوطلب استخدامی تامین اجتماعی برسه .21شهریور 1399ازمون استخدامی دادیم بعد 2 ماه که نتایج اومد مدارک رو تحویل گرفتن این ازمون پیمانی بود برحسب دفترچه استخدامی الان بعد گذشت 8 ماه تامین اجتماعی به کسانی که قبول شدند زنگ زدن که اقا بیایین فرم شرکتی بودن رو امضا کنید یا فرم انصراف از مراحل بعد مگر این دوطلبا مسخره مسولان شدند بعد این همه درس خوندن و ازمون دادن و الافی 8 بیاین شرکتی جذب بشن اقا اگر کسی صدای مارو میشنوه و خدایی بالا سر میبینه حق مارو نذارین پایمال بشه .ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ش.گ
۱۹:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر
لطفا حضور ۱۰۰ درصدی همه روزه پرسنل بانک پارسیان در این شرایط کرونایی در شهر اصفهان را پیگیری بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
تاجیک
۱۷:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام با توجه به اینکه وزارت بهداشت وضعیت کرونایی استان تهران را قرمز اعلام کرده ‌تمام فعالیتهای گروه ۲و۳و۴را تعطیل اعلام نموده و حتی گروه ۱نیز با یک سوم باید در محل کار باشند چرا ما کادر اجرایی مدارس باید هر روز ونه حتی یک سوم در مدرسه حضور داشته باشیم ما که جز گروه ۳هستیم وباید کاملا تعطیل باشیم لطفا پیگیری نمایید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
یکی از شهروندان شهرستان شیراز
۱۳:۵۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
با عرض سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما
ممنون از پیگیریهاتون درمورد هر موضوعی که شهروندان ارسال میکنند.
ببخشید ، درآمدهایی که از شرکت بازاریابی پنبه ریز به نماینده هاش میده (البته شاخه های بالا و رآس ها) که درآمد میلیاردی در ماه دارند نیازی نیست مالیات بدن ، اما من کارمند با درآمد ۴ یا ۵ میلیون باید از فیش حقوقیم مالیات کسر بشه ،!!!؟ این عدالت هست؟؟
ممنون میشم پیگیری بفرمائید که آیا این شرکتها با این درآمد هایی که به راس شاخه هاشون میدن کارشون قانونی هست ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۰۰:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
خسته نباشید
من کارمند بيمارستان کرونایی شهید طباطبائی باغملک استان خوزستان هستم هیچ کولر و دستگاه تهویه ای توی بیمارستان تازه تاسیس ما وجود نداره تو رو خدا بیاین به مشکل ما رسیدگی کنید چون هیچکس به فکر ما نیست اینجا خیلی گرمه توروخدا پیگیری کنید
United States of America
سیامک
۲۱:۴۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تامین اجتماعی شهریور پارسال آزمون استخدامی پیمانی برگزار کرده
و دوازده هزار نفر رو کارنامه سبز به منزله ی قبولی اعلام کرده
حالا بعد حدود هشت ماه که ما امیدوار بودیم اومده میگه بیاین تعهد بدین و اگه خواستین شرکتی بشین!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و عرض خداقوت
سامانه راهور 120 از ابتدا تا کنون مشکل داشته و دارد. الان که به خاطر شرایط کرونایی توصیه به کاهش تردد می کنن باید شرایطش هم فراهم بشه دیگه. یکیش همین سامانه راهور 120 است که باید هم به روز باشه و هم فعال ولی متأسفانه نیست. خیلی وقتا قطعه.وقتی قطع باشه مجبور می شیم به مراکز پلیس +10 مراجعه حضوری داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
یاسر میرزایی
۱۳:۳۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام لطفا از سیر عدم رعایت پرتکل ها در مثلا قرنطینه موجود از خیابان لاله زار که شلوغی بیداد میکنه کسبه فعالن و مردم هم مشغول خرید هم تصاویر پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
سوده حیدری
۱۱:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
باسلام بنده یکساله در شرکت سایپا. تیبادو پلاس ثبت نام کردم پس از طی زمان انتظار دعوتنامه برای تیبا معمولی امد که پلاس تولید نداریم.٢٨ بهمن ماه ٩٩ تکمیل وجه برای تیبا معمولی نمودیم وقرار شد پس از سی روز خودرو تحویل بشه امروز که ٣٠ فروردین ١٤٠٠ هست تازه پیامک فرستادن خودرو شما بدون رادیو پخش تحویل میشه ومبلغ ٧٠٠ هزار تومان عودت میشه .خواستم ببینم این احترام به حقوق مشتریه تیبای که بیشتر از ١٠ میلیون ارزش نداره رو دارن ١٠٠ میلیون میفروشن تازه قطعاتش رو هم کامل نمیدن واقعا اعتماد به همچین شرکت های عین کلاه برداریه خواهش میکنم پیگیری کنید . باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
دهقانی
۲۲:۱۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
سیمان بهمون نمیدن هرچقدهم زنگ میزنیم به عاملاشون میگن سیمان بهمون نمیدن یه سیمان ۲۷تومن یوده یارانه ای الان شده ۴۴تومن توبازار ازادهم شده ۵۹تومن ماچیکارکنیم کارخونه هم ۱۵کیلومترباهامون فاصله داره ولی سیمان نمیده به مردم
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۱:۱۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
با سلام
لطفا درمورد کمبود سیمان در این مملکتی که چند تا کارخونه داره و مشکلات زیادی که هست با این اوضاع و احوال کرونا باید تو صف با ایستیم تا 5 تا دونه سیمان بهمون بدن آخه این چه وضعیه.. اگر میخوان گرون کنن خوب گرون بشه بدن به دست مردم... لطفا پیگیری بفرمایید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۹:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
لطفا در خصوص مشکلات مراکز تازه تاسیس شده مثبت زندگی بهزیستی گزارش تهیه کنید . واقعا در این شرایط سخت کرونایی که کل کشور تعطیل هستش و در وضعیت سیاه و قرمز هستیم باید همکاران مددکار بازدید منزل اون هم هر 6 ماه یکبار برن. مددجوها و خانواده ها به هیچ وجه به دلیل عدم خدمت گیری مورد نظرشان از بهزیستی همکاری نمیکنند و تقریبا از هر 10 بازدید 8 موردش به سختی قانع میشن که بازدید انجام شه. و همچنین که باید به جهت الکترونیکی کردن سامانه از کلیه مدارک مددجویان عکس گرفته شود. و وقتی هم به خودشان اعلام میشود که که عکس ارسال منند یا مدارک کامل نیست و یا عکس ها رو نمیشه در سامانه بارگذاری کرد. در این شرایط که کارمندان دولتی 1 سوم هستند ما خود به جابه جایی این ویروس و انتشارش داریم کمک میکنیم. الان با چه دلیل و منطقی باید مجدد بازید انجام شه. بازدید ها باید بنا به صلاحدید مددکار و یا سالیانه 1 نوبت انجام شن.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز محمدپور
۰۰:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و احترام
لطفا از شخص رییس قوه قضاییه علت حقوق ناچیز کارکنان اداری دادگستری رو پیگیر باشید صدای بیش از ده هزار کارمند دادگستری با حقوق سه چهار میلیون تومان استدعا می کنم رسانه ای کنید شاید به گوش ریاست محترم قوه قضاییه برسه سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام روز شما بخیر و عبادات قبول درگاه احدیت
میخواستم موردی رو به اطلاع برسونم برای پیگیری
بر اثر نوسانات برق که خسارت به لوازم خانگی منزل وارد شد و یک سال از آن میگذره
با تشکیل پرونده و و ارسال به بیمه و با تماس با بیمه کوثر طرف قرارداد اداره برق اعلام کردند اداره برق حدود 40 میلیارد به بیمه کوثر بدهی داره و هیچگونه پرداخت خسارتی اعمال نمیشه
خواستم از طریق باشگاه خبرنگاران جوان درخواست کنم پیگیر کنن که با همه درآمد های وصول شده از منابع و منازل کشور چرا وزارت نیرو کم کاری کرده و بدهی خود را اعمال نمی‌کند که مردم به حق خودشون برسن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام
وقت بخیر
خسته نباشید
با اینکه شهرستان قاینات از توابع استان خراسان جنوبی در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته اصلا از محدودیت ها خبری نیست همه جا از روز اول بازه
خواهشمندم پیگیری کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نوید علادی
۱۹:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام خداقوت درمورد ثبت نام زود هنگام کتب درسی که دوسال هست که فروردین بخشنامه میشود تا دانش آموزان درحالی که سال تحصیلی رو تمام نکردن برای سال آینده و پایه بالاتر ثبت نام و پول واریز کنن که این مسئله باعث مضحکه بین دانش آموزان و اساسا آموزش میشود و دانش آموز دیگه خودشو قبول شده میداند من به عنوان یک فرهنگی بر خود لازم میدانم که از این عمل که صرفه جنبه مالی دارد انتقاد کنم خواهش میکنم پیگیری فرمایید به نطر اینجانب باید وزیر پاسخگوی این عمل عیر کارشناسانه باشد . سپاس
Iran (Islamic Republic of)
سیده فاطمه قلی نژاد
۲۱:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
باسلام.خواستم در مورد خدمات ضعیفی که مخابرات بابل در قبال مشترکین خود دارد اطلاع رسانی کنم.هر ۶ماه کابل تلفن ثابت منزل ما ربوده میشه،وبعدش وقتی اعلام خرابی میکنیم،خبری نمیشه. حضوری میریم،بازهم پشت گوش میزارن،،بعدش باکلی رفت و امد میگن خودتون پول کابل و دستمزد بدین تا ما مشکل رو حل کنیم.من تو سال ۹۹ مجبور شدم اینکارو انجام دادم.الان دوباره نزدیک ۱ماهه که تلفنم قطعه،،و دوباره همون پروسه باید تکرار بشه.جالب تر اینه که خود پرسنل مخابرات اینکارو انجام میدن.خواهشمند است پیگیری کنید.وااقعا از این وضعیت خسته شدم.ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
یک مادر
۱۶:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
با سلام در خدمت شما بزرگ واران محترم می خواستم یه پیگیری درمورد این مسله بشه که و قتی مدرسه ها تعطیل هستن چرا مدرسه ها میگن تا شهریه پرداخت نشد کارنامه به خانواده ها داده نمیشه میگن به خاطر خرابی وسایل مدرسهاست وقتی دانش آموزی نیست خرابی چه وسایلیباید پرداخت بشه. با تشک
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه سادات صادقی
۱۰:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید
من یک مادر هستم و فرزندم در سال ۹۹ به دنیا امده و یک سال هست یارانه به حساب ریخته نشده پس چرا تا فردی میمیر یارانه همان ساعت قطع میشود ولی عوض جدید به خانواده یارانه ریخته نمیشوددددد
بعد از تحقیق توی سایت ها به این نتیجه رسیدم که گفتن هیت دولت در حال برسی هستش الان سال ۱۴۰۰ هست برسی تمام نشده حداقل ۴۵تومن رایانه یک پوشک که میشود
دوست دارم توی خبر گزاری ایران این اتفاق بیوفتد
این حرف من نیست حرف همه ماداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
باسلام و وقت بخیر تو را خدا یه پیگیری در فروشگاه‌های زنجیره ای بکنید تا متوجه بشید چطور خون مردم را مثل زالو می مکند
تمام اقلام و کالاهایی که در فروشگاه ها وجود داره از لحاظ قیمت چندین برابر گرانتر از قیمت واقعی اش در بازار به فروش میرسد بر فرض مثل گوشت با دنبه واستخوان به صورت شقه ای که در بیرون نهایتا ۱۱۵ هزارتومن است در فروشگاه ۱۴۵ هزار تومن و.......... اجناس دیگر مثلا برنج اگر بیرون ۳۲ یا ۳۳ هزار تومن است در فروشگاه ۳۵ تا۴۰ هزار تومان است و کلیه اجناس بر همین منوال بی حد گران و متاسفانه بدونه هیچ نظارتی
نکته جالب تخفیف هایی است که برفرض جنسی که بدون تخفیف در بیرون قیمت واقعی اش از قیمت با تخفیف ۴۰ درصدی ارزانتر میباشد به عنوان نمونه بنده چایی باهمان برند را از بیرون با همان وزن به قیمت ۷۰هزار تومن تهیه کردم؛ بعد در فروشگاه همان را باقیمت ۱۲۵هزار تومن میفروخت که حالا با تخفیف شده بود حدود ۸۵ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
سلام من یکی ازپرسنل تامین اجتماعی اصفهانم پرستارهستم ودر درمانگاه شبانه روزی مشغول به کارهستم۰متاسفانه بااینکه آمار مراجعه ی بیماران ما خیلی بالاست ولی هرچقد پیگیدی میکنیم میگویند دانشگاه به تامین اجتماعی برای تیم چزشکی واکسن محدود داده وفقط توانستیم سه بیمارستان اصلی را واکسینه کنیم ۰به خدا درمانگاه ماهم کم ازبیمارستان نیست اینجا عرض یک هفته ۴ نفرازپرسنل پرستاری ویکی ازپزشکان ویک خدمه کرونا گرفتندواستعلاجی شدند۰توراخدایکی پیگیدی کنه ماهم کادر درمانیم چرا به تامین اجتماعی واکسن نمیدهید
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۸:۰۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
با سلام،من درقرعه کشی ساینا اس
تیرماه
۹۹با موعد تحویل هفته چهارم آبان برنده شدم ومبلغ ۳۹۸۰۰پیش پرداخت دادم،دعوتنامه اول آذر صادر و۱۱آذرماه ساینا معمولی تکمیل وجه کردم قرار بود یک ماهه تحویل بدن الان حدود ۵ماه گذشته وخبری از ماشین نیست زنگ هم که میزنیم میگن تازه ۲۲آبان فاکتورشدن تا نوبت ما برسه فکرکنم یه سال طول بکشه کسی هم جوابگوی ما نیست چیکارکنیم
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۶:۱۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
باسلام
میخواستم از شمادرخواست کنم در مورد کنترل بسیار خوب کرونا در کشورهایی مثل ویتنام( با ۹۷ میلیون جمعیت تنها ۳۵ مرگ داشته! )و سنگاپور( حتی مدرسه هاش رو هم تعطیل نکرده) و نیوزلند( از ۲۰۲۰ تا۲۰۲۱ فقط ۲۵ مورد مرگ داشته!) بپردازن، شاید دولتمردان ما مدیریت صحیح رو یاد بگیرن ...
من پزشک هستم و در آموزش مجازی کرونا که نظام پزشکی برای ما قرار داده بود یکی از متخصصین کشور به شرح کشورهای موفق در مدیریت کرونا پرداخت که بسیار جالب بود ،
واقعا چرا ماباید برای سرپوش گذاشتن روی سوءمدیریتهای دولت ، مدام از کشته های آمریکا و وضعیت وخیم اروپا خبر بدهیم،
چقدر از همکاران من باید جونشونو از دست بدن تا این سوءمدیریت حل بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
سلام چرا وقتی در این شرایط، که پول به سختی به دست میاد و برای اطمینان از سلامت یک محصول از یک برند معروف و خوشنام خریداری میشه باید با بدترین صحنه مواجهه شد در بسته خیارشور سوسکی موجود بود که بعد از اطلاع رسانی به کارخانه با این سوال که آیا سوسک سبزیجات یا فاضلاب است روبه رو شدم و خیلی راحت فرمودند ما یه بسته عذرخواهی برای شما ارسال �‌کنیم و همین سادگی جان مردم را به سخره گرفته اند فیلم و عکس ها مجوده
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۱:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام.
چرا بجای اینکه در شرایط کرونا پرسنل شرکت پالایش نفت شیراز با هزار نفر پرسنل رو یک دوم حضور کنن ، اومدن تایم کاری رو یک دوم کردن؟!! مگه کرونا تایم کاری میشناسه؟!
تورو خدا پیگیر شین ما مریض تو خونه داریم و شرکت مجبورمون میکنه تو شلوغی ماهم بریم شرکت
Iran (Islamic Republic of)
امید حاجی ابراهیمی
۲۰:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
درباره یارانه صحبت کنید قرار بود به یارانه 1400 اضاف شود خودشون گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
خواهش میکنم بگید حوزه ها رو تعطیل کنند سه روز پیش بچه من بخاطر حوزه مریض شد هرچی میگیم تعطیل کنید گوش نمیکنند الان بعضی از حوزه ها در تهران دایرن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
من یه سوال داشتم چرا بعضی از حوزه ها دایره مگه نباید حوزه مجازی بشه ؟ الان بعضی از حوزه های علمیه دایره ما هرچی میگیم مجازی کنید گوش نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین رحمانی
۲۱:۳۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
دو روزه که سایت نوبت دهی تعویض پلاک قطعه !!! اونوقت تلویزیون فقط صبح تا شب به مردم میگه نرن بیرون و پروتکل ها رو رعایت کنن.
بابا یه خرده هم به مسئولین و ارگان ها گیر بدین !!!
یعنی هیچکس نیست بگه چرا این سایت مشکل داره ؟!!!!
مردم مرکز تعویض پلاک اتحاد و الغدیر که اینترنتی هست نمی تونن برن و مراکز دیگه ازدحام چند برابر میشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۲۰:۵۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و عرض ادب نیسان دیزل تو قرعه کشی برنده شدم قرار شد سه ماهه تحویل بدن کل پول و گرفتن ولی تحویل نمیدن میگن مجوز پلاک نمیده آیا به این کار چی میگن؟دزدی و کلاهبرداری نمیگن؟متاسفم اگر مجوز نمیدن چرا برا مرحله بعدی چرا بازم ثبت نام کردن ممنون میشم پیگیر بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان در این بحران کرونایی که کشور عزیزمان را فراگرفته و همه جا قرمز هستش حوزه علمیه پاکدشت همه طلبه ها رو احضار کرده برای دروس حضوری در حوزه آیا این خلاف مقررات نیست و خانواده ها خیلی می ترسند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشگاه نمیای؟ پولش هم نمیدی؟ از حسابت بر میداریم.
طبق قانون،دولت از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بابت هزینه های رفاهی چون غذا و خوابگاه هرماه مبلغی را از حقوق آنها کم میکند. این در حالی است که در شرایط کرونا‌ و در طول چندین ماه گذشته که هیج دانشجویی غذا نخورده و در خوابگاه دانشگاه نخوابیده، همچون آش نخورده و دهن سوخته ماهیانه ۷۰۰هزارتومان از حقوقش کسر می شود. آقایان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به نظر شما آیا یک دانشجو معلم متاهل که کارمند دولت محسوب می شود با ۱میلیون و ششصد هزارتومان می تواند زندگی کند؟ آیا اطلاع دارید حقوق سربازان ۴برابر شده است؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
با عرض سلام و خسته نباشید.
در شهر ما ،سفره خانه ای در طبقه اول یک واحد که کار بری آن مسکونی می باشد وجود دارد .که فقط قلیان سرو می کند و روزانه بالای 200نفر مراجعه کننده دارد .و بعضا تا ساعت 2 و 3 صبح مشغول به کار است .با وجود آنکه شهر ما از نظر رنگ بندی کرونایی قرمز می باشد . برای تعطیلی آن به هر کجا زنگ میزنیم اثری ندارد و ما را به یکدیگر پاس میدهند. لطفا اگر امکان دارد از این مکان یک گزارش تهیه کنید شاید مسئولین بفکر بیافتند و دیگر کسانی نتوانند آنها را ساپورت کنند.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی۶۳
۰۷:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
با سلام.
متاسفانه خبردار شدیم که واکسن های کرونایی که به پارکبانان شهر اهواز زده میشد رو آقای شهردار به خودش و خانوادش زده.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
با عرض سلام و خسته نباشید
بنده در تابستان سال ۹۹ برای خرید یک خودرو اقدام کردم به امید آنکه در شهریور ۱۴۰۰ دریافت کنم ک قیمت ان ۶۰ میلیون بوده و نصف آنرا واریز کردم بعد از آن با افزایش قیمت هایی ک خورده الان ۱۲۰ میلیون شده و باز هم صحبت از افزایش قیمت ها میکنند با این روندی ک پیش می رود نمی توانم خودرو را تحویل بگیرم و مجبور به انصراف هستم از طرفی اگر الان انصراف دهم پول من ارزش خود را از دست داده و کاری با آن نمی توانم انجام دهم. لطفا رسیدگی کنید یکم مراعات خریداران را هم بکنند.
در ضمن مسولین ب جای اینکه قیمت خودرو در بازار را کاهش دهند تا ب قیمت کارخانه نزدیک شود ؛ قیمت کارخانه را روز به روز افزایش دادند تا به قیمت بازار آزاد برسد.
از شما خواهشمند است مشکلات مردم را بررسی کنید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
احمد علیائی
۲۳:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
با سلام یک گزارش تصویری در خصوص آزاد راه امیر کبیر عوارضی نطنز تا قم دارم و میخوام ۲۰.۳۰ بررسی و پخش کنند
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۱۹:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
با سلام عرض ادب و تبریک سال نو
موضوع: رسیدگی به مشکلات ارامستان امامزاده بی بی سکینه در صفادشت ملارد
انباشت زباله و نخاله های ساختمانی ، اتش سوزی ضایعات موجود در اواخر هفته ، هدایت فاضلاب های خانگی و صنعتی ، تجمع انواع حیوانات ناقل بیماری از جمله سگ های بلا صاحب ، عدم همسان سازی قبور قدیمی ، بوی نامطبوع ناشی از معماری درست قبور خاصه در تابستان و هوای گرم ، نداشتن پارکینگ و خیابان بندی مناسب ، نداشتن روشنایی و ادرس قبور و امکانات ایاب ذهاب
لطفا به جهت رفاه حال و بهداشت عمومی زیارت کنندگان قبور موضوع را در اسرع وقت پیگیری نمایید.
با تشکر از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
سلام توروخدا اعلام کنید واقعا تکمیل ظرفیت فرهنگیان هست یانه تاباماتکلیفمون روشن شه
Iran (Islamic Republic of)
محسن جهانی
۱۰:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و خسته نباشید...
مگه نمیگن کادر درمان خط مقدم کروناست...
همه جای دنیاااا احترام میذارن به پرستاران...پاداش میدن و ...
ولی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بدون اطلاع وزارت بهداشت و کاملا سرخود اومده سهمیه غذای پرستاران رو حذف کرده...کجای دنیا یه نفر ۱۳ساعت بدون استراحت شیفت میده و بهش حتی غذا هم نمیدن...اینه احترام به پرستاران...
Iran (Islamic Republic of)
حسن امامی
۰۴:۱۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام و عرض احترام لطفا سری به داروخانه 13 آبان بزنبد و گزارشی از نحوه ارائه دارو به این ملتتهیه نمائید شاید این مسئولین مورد پرسش قرار بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
حاج علی
۱۹:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
با سلام
از بانک شهر برایم پیام آمده :
*بانک شهر*
به ‌منظور اطلاع از تراکنش‌های بانکی از طریق سرویس پیام کوتاه، مبلغ 300.000 ریال بابت آبونمان از حساب شما در تاریخ 16‏‏‏‏‏‏/01‏‏‏‏‏‏/1400 کسر خواهد شد. درصورت عدم تمایل به بهره برداری از این سرویس، حداکثر تا تاریخ 09‏‏‏‏/01‏‏‏‏/1400 عدد 1 را به شماره 9820003502ارسال فرمایید.
این مبلغ یعنی روزی ۸پیامک در صورتی که ماهانه ۸پیامک نیز شاید نفرستد
بازرسی و شما پیگیری نمایید که ایجاد درآمد پایدار به چه قیمتی؟
Iran (Islamic Republic of)
غفاری
۱۱:۵۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام
چرا از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبری نیست،
توروخدا پیگیری کنید خسته شدیم بخدا،نمی دونیم برای آزمون بعدی آماده بشیم یا نه!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدطاها وثوقی نژاد یزدی
۱۷:۴۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
برخی از دبیرستان ها از قبیل دبیرستان کمال اقدام به برگزاری کلاس های نظارتی، کلاس های درسی و امتحانات به صورت اجباری در تعطیلات عید کرده اند!! خواهشا رسیدگی فرمایید هیچ مجوز قانونی و رضایتی از طرف اولیا و دانش اموزان نبوده و واقعا ازار دهنده و همچنین غیر مفید هستند.
تقاضای پخش این خبر را داریم خواهشا نجاتمان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
عبداله خنیفر
۲۲:۱۷ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام.در استان خوزستان شهرستان شوش دانیال ،دکتر عبدالسادات پور سراج .مرد عجیبی هست.تمام کار و زندگیش رو وقف فقرا کرده .ایشان دکتر عمومی و کارشناس تغذیه هم هستن.تقریبا ۷۵سال سن ایشون هست بسیار سرحال هست تغذیه طبیعی داره .جانباز شیمیایی جبهه هم هست.بسیار مرد پر نکته ای هست برای تهیه گزارش.چندین کشور دنیا روبادوچرخه دور زده.لطفا از ایشون گزارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی سیدی
۰۴:۰۶ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام اقای سلامی بزرگوار،باتوجه به برگزاری آزمون استخدامی در سال1400،هنوز جواب آزمون استخدامی99نیومده،بچه ها بلاتکلیفند که آیا برای سال بعد آماده بشن یانه،میشه محبت کنید پیگیر بشید نتیجه رو اعلام کنند،قریب به نود هزار نفر بلاتکلیفند،ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سید امیرحسین امیری
۰۰:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
با سلام. با توجه به برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در 24 بهمن و اعلام نتایج در 23 اسفند که در دفترچه ثبت نام آزمون اعلام کردند امتیاز ویژه کرونا 20 درصد نمره مکتسبه می باشد در حالی که در اعلام نتایج 20 نمره به افرادی که در خوداظهاری تیک کرونا رو زدن اضافه کردن که این با مفاد دفترچه مغایرت دارد و حق واقعی افراد داده نشده است خواهشا این مسئله رو پیگیری بفرمایید تا حق افراد ضایع نشود. متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ازمربیان جامانده پیش دبستانی
۲۳:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
باسلام خدمت آقای سلامی بزرگوار،ماتعدادی ازمربیان پیش دبستانی های جامانده که قبل ازسال ۹۱ کارکردندهستیم که هنوزحق التدریس نشده ایم عده ای ازپیش دبستانی هادرسال ۹۷ حق التدریس شدندوماازاین گروه جامانده ایم طی پیگیری‌های متعددبه استان ووزارت به ماوعده دادند شماهم چون قبل از۹۱ کارکردیدمانندبقیه حق التدریس می نماییم منتظربخشنامه باشیدولی هربارکه بخشنامه صادرمی شودتادرآن سندمالی قیدشده درصورتی کسانی که درسال های قبل پیش دبستانی کارکرده اندوحق التدریس شده اند هیچ کدام سندمالی نداشته آن‌هم شرایط ماراداشته اند،این چه عدالتی هست جلوی پای ماسنگ اندازی میکنن ونمیگذارن مابه حق خودبرسیم درضمن ماهرکدام سابقه ای کمتراز۱۰سال نداریم همه بالای ده وپانزده سال سابقه خدمت داریم خواهشا به دادماقشرزحمت کش برسیددیگه افسردگی گرفتیم ازبس پیگیری کردیم به نتیجه ای نرسیدیم وبلاتکلیف ماندیم چون کسانی بامابودندحق التدریس شدندالان هم دارن رسمی میشن مابیچاره هنوزمانده ایم ببینم چکاربایدبکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ب.باقری
۲۲:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
بنام خدا
سلام کارخانه ی ایران مایه تبریز که کارش تولید خمیر مایه هست.وهمیشه بازارش گرم بوده وهست.وهمیشه محصولش فروش بالا وصادرات بالایی داشته.دوسالی هست به طور مرموزی با برنامه ی قبلی اقدام به کاهش تولید،رد سفارشات بالایی که داشته، تعدیل نیروکرده واین هفته به طور رسمی کارگران باقی مانده را با دوماه حقوق اضافی وپایان کار ومزایا وعیدی وآجیل و...بدرغه خانه هایشان کرد.جالب هست نیروهای قبلی را هم همینطور با مزایای بالا روانه ی خانه هایشان کردحتی حقوق چند ماه بعد اخراج را هم برایشان واریز کرد.تا کسی صدایش در نیاید.
سرمایه گذار این کارخانه فردی فرانسوی هست که سالهاست که ایران نیامده ومدیران کارخانه اهل ترکیه هستند.و زیر دستان ایرانی هستند.به نظر میرسد بعد گرانی هدی چند سال اخیر سودهای کلانی که مدیران ترکیه ایی برمیداشتند کمی مخدوش شده بود وخبرهایی حاکی از این هست در ترکیه جا ومکانی آماده کردند ومبالغی که از صاحب فرانسوی کارخانه برای سرمایه گذاری در کارخانه گرفتند را در ترکیه صرف آماده کردن محل جدید کارخانه کردند.واحتمالا به زودی خبر انتقال این کارخانه به ترکیه خواهید بودواگر دیر بجنبید یک کارخانه ی پرسود وپر صادرات ایران نابود خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
رحیم رحیمی
۲۱:۳۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
با سلام.الان نزدیک دو ماهه که قراره جواب مصاحبه استخدامی اموزش و پرورش و اعلام کنند ولی هیچ خبری نیست حتی یه تاریخ مشخصی هم نمیدن.ما نمیدونیم از کجا پیگیر باشیم.واقعا این بلا تکلیفی همه رو اذیت میکنه.ممنون میشم اگه پیگیری کنین
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۲۰:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
با سلام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت که 24 بهمن 1399 برگزار شد مطابق متن صریح دفترچه ثبت نامی به افرادی که مستقیما با بیماران کرونایی در تماس بوده اند به ازا هر ماه فعالیت 2 درصد به نمره مکتسبه آن ها افزوده خواهد شد منتهی بر خلاف دفترچه سازمان سنجش به طور مستقیم به هر نفر 20 نمره اضافه کرده است که خلاف متن دفترچه ثبت نامی است لطفا این قضیه که موجب پایمال شدن حق الناس شده است را بررسی نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
با سلام
در خصوص ثبت نام خودرو تارا که مبلغ پیش پرداخت میگیرن ولی سود مشارکت رو نمیدن و تحویلشون یکسال بعد میشه
کلاه برداری تا کی اخه
لطفا در این خصوص پیگیری کنید