نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ساکی
۰۸:۲۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
باعرض سلام وخسته نباشید.رانندگان اداره ابفا خوزستان الان 1سال حقوق نگرفتن.هیچ کی هم به دادمون نمیرسه.لطفا پیگیری کنید...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
با سلام و خسته نباشید
من 12 میلیون از بانک مسکن وام گرفتم متاسفانه هر موقع یک روز از موعد قسط میگذرد بانک نامحترم این پیامک رو برام ارسال میکند( مشتری گرامی _ دو قسط از قرار داد فلان شماره با شماره کارت فلان جمعا به مبلغ فلان نزد شعبه ولیعصر کرج تا تاریخ فلان پرداخت نگردیده است.جهت جلوگیری از رجوع به ضامنین و سایر ظرفیتهای قانونی نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایید)چرا بانک این کار زشت رو انجام میدهد ؟ و من این کار بانک رو به حساب کی بگذارم ؟ خیلی کار زشتیه که فقط پول رو می شناسن و بس!
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۸:۴۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
سلام
من خودرو کوییک سایپا رو ثبت نام کردم و تیرماه حواله تکمیل وجهش اومد، الان پس از گذشت 5/5 ماه هنوز خودرو تحویل نشده ولی تو سایت های خرید و فروش مثل باما شرکت های خصوصی زیادی دارن با تحویل از یک روز تا 100 روز به فروش می رسونن.
لطفا گزارشی برای پیگیری اش تهیه کنید
ممنون از لطف شما
Iran (Islamic Republic of)
امنه
۱۳:۰۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
سلام ببخشید پدر من دیالیز صفاقی میشه وحدود دو ماهه به علت محلول آلوده عفونت کرده وفقط پدر من تنها نیست صدها بیمار بیچاره که درد بیماری خودشون کم بود حالا نبود محلول و آلوده بودنش مزید علت شده واینا میگن به خاطر تحریم هست لطفا پیگیری کنید تا محلول سالم به دستشون برسه محلول حالا از شرکت ثامن مشهد هست پدر من وامثال اون گناهی نکردن که بیمارن ممنون از برنامه خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۰:۴۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
با سلام و خسته نباشید خدمت شما من رفتم دو تا فرش ۹ متری از شهر فرش خریدم که تو هر فرش یک ملیون تومان اختلاف قیمت داشته با بازار ممنون میشم اگه پیگیر این موضوع بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس..
۱۲:۴۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
در مورد کارگران نیروی خدماتی خدماتی صندوق کار افرینی امید خبری تهیه کنید که ماهی 615000 تومان حقوق میگیرن .تمام ساعت اداری رو کار میکنن اما ماهی 12 روز بیمه 12 روز حقوق پاره وقت هم حساب میشه کارکردشون.امضاء هم میگیرن که بعدا شکایتی نکنن طرف قرار دادشون شرکت هست .حقوق مزایا هیچی ندارن پاداش ندارن .این درد یک نیروی خدماتی صندوق کار افرینی امید هست. در مورد این خبرتهیه کنید.ماهی 615000 هزار تومان چطوری میشه زندگی کرد..
Iran (Islamic Republic of)
-
۱۰:۲۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
هموطنان عزیز مراقب کلاهبردارانی باشید که به عنوان کالای ژاپنی دست دوم کلاهبرداری میکنند و تبلیغات بسیار وسیعی دارند این پیام را یک مال باخته مینویسید
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۴:۱۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
با سلام و عرض خسته نباشید.
لطفا در مورد آزاد کردن مدرک دانشجویان خبری تهییه کنید. بنابر قانون جدیدی که سال پیش گذاشته شده افراد فارغ تحصیل قبل از سال 96 برای آزاد کردن مدرک خود باید هزینه پرداخت کنن. من این موضوع رو پیگیر کردم و در وزارت کار و علوم به شدت با من برخورد شد. متاسفانه با رفتار بی ادبانه کارکنان مواجه شدم
Iran (Islamic Republic of)
صفا
۲۰:۴۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
با سلام و وقت بخیر.
من به نمایندگی از تمامی مادرانی که کودک خردسالشون توی نوبت کاشت حلزون هستند پیام میذارم.بچه ها و پدر مادرهایی که منتظرن تا ببینن دعوای گمرک و بانک مرکزی به کجا میرسه و کی پروتز های انبار شده در گمرک ترخیص میشه.بچه هایی که زمانشون محدوده برای این عمل،بهترین زمان زیر دوسالگی هست که اونها رو از نعمت و لذت شنیدن برخوردار میکنه . در مرکز کاشت جنوبشرق ۲۷ کودک معصوم هستند که توی نوبت اند و هفده میلیون و پانصد تومان به حساب ریختند بدون دریافت تاریخ دقیق نه حتی تاریخ تقریبی عمل.اگر این پروتز ها خارج از مرزها بود میگفتیم دشمن نمیذاره داره تحریم میکنه و ما هم هر جور شده جلوش می ایستیم.اما الان که پروتز داخل مرز ها هست ظاهرا دست دشمن نیست؛
اما مثل اینکه دوستان هم به فکر هم وطن هاشون نیستن..
خواهش میکنم شما پیگیر باشید.ما و بچه هامون تا همیشه یادمون میمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
مخابرات با ارسال پیام به مالکین تلفن ثابت که صاحب خط تلفن فوت شده مبنی بر اینکه مدارک شما ناقص است و برای تغییر نام یک تلفن ثابت که مادر پیر من از آن استفاده میکند باید تمام شش فرزند خود را از شهر های مختلف جمع کند تا بتواند خط را تغییر نام دهد . چون شماره خط روند است باید همه وراث حاضر باشند.اکر رند نبود برای تغییر نام هیچکس لازم نیست میخواهم بدانم رند بودن و نبودن شماره خط برای مالکیت چه تفاوت دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
باعرض سلام توروخدا یه گزارش از مجروحین ابیک قزوین تهیه کنین ک مشکلاتشون رو بتونن بگن بخدا یکی دست نداره یکی کلیه نداره یکی ب دادمون برسه توروخدا کمک کنین این حادثه ۹۶/۴/۲۶توابیک قزوین اتفاق افتاد اما اسم معلول روشون گذاشته شده ن جانباز توروخدا یه خبر تهیه کنین مشکلاتشون رو بتونن بگن همه درا رومون بستس تقاضای دیدار بارهبرمقام معظم رهبری رودارم توروخدا ب دادمون برسین ازتون خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
امید باباخانی
۲۳:۲۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
⭕️ نهادهای فرهنگی بسم الله / آیا یاری کننده ای هست که این جوانان را یاری رساند؟

➕ ما توضیح اضافه نمی دهیم، متولیان ارجمند نهادهای فرهنگی و عمومی این یادداشت کوتاه را که جوانان اهل شهرک صادقیه برایمان ارسال کرده اند مرحمت فرموده و مطالعه کنند. انشاالله که همین فردا آستین بالا بزنند و نگذارند این جریان خیر که توسط بچه های اسلامشهر راه افتاده تعطیل شود و علم آنها روی زمین بیفتد.


#مسئولین_کمکمون_کنید
با ایجاد تکیه ای چادری که سالها فعالیت های فرهنگی و مذهبی و آموزشی خودجوش( در منطقه ای در زمینی ابتدای خیابان میر عبدالله هاشمی ) انجام میشد!!حالا بنیاد_مستضعفان به ما یک هفته فرصت داده تا مکان فعالیتمان را تخلیه کنیم.
ثمرات فعالیتمان؛
۱-جذب و ساماندهی افراد معتاد و تشکیل زندگی و اشتغال به آنها
۲-شناسایی و تحت پوشش قرار دادن افراد مستضعف درسطح شهر تحت عنوان خیریه دستان مهربان(تهیه جهیزیه،بسته های غذایی و حمایتی و .....)
۳-برگزاری مراسمات مذهبی و مناسبتی(هیئت حضرت علی اکبرعلیه السلام) سه شنبه ها و پنج شنبه ها
۴-تشکیل گروه خادمین نجف به کربلا(راه اندازی موکب در مسیر نجف به کربلا)
۵-تشکیل گروه جهادی راه نور(ساخت وساز برای نیازمندان درسطح شهر و مناطق اطراف اسلامشهر)
۶-تشکیل تیم فوتبال المهدی برای حضور جوانان ونوجوانان جهت سالم سازی جامعه(جذب سالانه ۸۰۰نفر)
۷-برگزاری کلاسهای آموزشی(قرآن،احکام،اخلاق،روانشناسی و.....)
♻️حالا اگر این مکان که با نام تکیه حضرت علی اکبر علیه السلام فعالیت میکند جمع شود،چه اتفاقات ناگواری برای منطقه خواهد افتاد؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
با سلام.
بنده دارای مدرک لیسانس دانشگاه بیرجند و دانشجوی انصرافی ارشد مخابرات دانشگاه یزد هستم.
امسال یعنی سال 1397 کنکور ارشد دادم؛سازمان سنجش کشور به اندازه ای در طراحی تست و سوالات آزمون ارشد دقیق و حساس هستند 97 که لطف کردند و برخی از تست های ارشد را حذف نمودند از جمله تست شماره 40 که مربوط به سوال ریاضیات مهندسی میشود. و خود بنده بیش از یک ساعت بر آن تست تمرکز داشتم.در انتها آن را طبق کلید سنجش درست انتخاب کردم.که سازمان سنجش لطف اتخاذ کردند و آنرا حذف نمودند.
خب برادر من اگر تست مشکل داره چرا میگذارید داخل سوالات قابل پاسخ؟اگر هم میگذاریدکه دانشجو ها تست بدهند چرا بعدا حذف میکنید؟و با سرنوشت مردم بازی میکنید؟این یعنی توهین به شرکت کنندگان این یعنی به سخره گرفتن زمان ؛ آینده و سرنوشت دانشجو...دانشجو یعنی پتانسیل چرخ علم و فرهنگ کشور...
با حذف این تست باعث شد درصد و شاخص کل من خیلی خیلی پایین آید.به دو دلیل اول:
تمرکزم و وقتم را بخاطر تست اشتباه سنجش اتلاف کردم.و ازانتخاب دیگر تست های این آزمون جا ماندم.و دلیل دوم :تاثیر مثبت آن تست باعث میشد که رشته مخابرات را مجاز شوم و رتبه ام در دیگر گرایشات از جمله الکترونیک و درنتیجه شانس قبولی ام افزایش یابد.و حتی بنده به حذف آن سوال اعتراض کردم.خوانده شد ولی کارشناس مذبور پاسخ نداد.(این موضوع مستند و قابل اثبات هست.)که ضعف در سیستم اداری را نشان می دهد.
حال با وجود این خطاهای فاحش و اظهرمن الشمس باز هم سازمان سنجش جهت تغییر مسیر مثبت سرنوشت امثال بنده به سمت تاریکی راه حلی اتخاذ نموده و تصمیم بر حذف تکمیل ظرفیت ارشد 97 گرفته هست.
با توجه به صحبت ها و ارتباطاتی که با دانشگاه بیرجند داشته ایم دانشگاه مذکور ظرفیت خالی برای رشت های فنی از جمله برق و الکترونیک را دارد.ولی سنجش ارائه تکمیل ظرفیت برای یک دانشگاه را غیر قانونی میداند.
از شما به نمایندگی از جوانان مستعد و جویای علم عاجازانه خاستار پیگیری و اجرای تکمیل ظرفیت ارشد 97 حداقل در بهمن ماه و این سوژه ی چالش برانگیز باشند.
با تشکر از همکاری صمیمانه ی شما
Iran (Islamic Republic of)
خانم اسماعیلی
۱۷:۰۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
با سلام
من از روستای نشلج از توابع شهرستان کاشان هستم ، حدود بیش از یکساله که بین کشاورزان و سازمان اب و فاضلاب مشکلاتی به دلیل دخالت های دهیار و .....ایجاد شده که سرانجام باعث از بین رفتن حق کشاورزان بی پشت و پناه این روستا شده لطفا پیگیری شود من خودم ساکن کاشان هستم اما وظیفه دانستم اطلاع دهم .....لطفاشماره تماسی بگدارید تا جزییات را بیان کنم .متشکرم .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
سلام
پزشک خانواده در استان فارس مخصوصا شهر شیراز چیزی اجباری شده و علوم پزشکی فارس قانونی من درآوردی اجرا می کند که اگر شما پزشک خانواده ندارید بیمه شما ارزشی ندارد و هنگام مراجعه به پزشک و مراکز درمانی و داروخانه بایست هزینه را بصورت آزاد پرداخت کنید. حال آن که شما بیمه تامین اجتماعی یا هر بیمه دیگری دارید برای علوم.پزشکی هیچ ارزشی ندارد و با شما مثل یک شخص فاقد بیمه برخورد می کنند و هزینه را بصورت آزاد دریافت می کنند.
حتی با شکایت به علوم پزشکی فارس فرمودند قانون کشوری است که در هیچ یک از استان ها چنین نیست.
با شکایت به سازمان تعزیرات حکومتی هم فرمودند علوم پزشکی فرموده دستور از ماست.
حال تکلیف افرادی که بیمه هستند و طبق قانون بایستی بخشی از هزینه های درمانی را بیمه پرداخت کند با بخشنامه من درآوردی علوم پزشکی فارس چیست که هزینه را آزاد می گیرند.
ما که با شکایت به جایی نرسیدیم. شاید پای رسانه به میان بیاید فکری به حال خودشان کنند و قانون اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه نادری نیا
۱۹:۰۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
باسلام من درباره یه زمین خواری میخوام با بیست وسی صحبت کنم 40 سال دعوا داریم کسی به داد ما نمیرسه کمک التماس میکنم به دادمون برسین امروز مادرمو زیر پا کتک زدن مسولین به داد نمیرسن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۴ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
سلام و خسته نباشید
عاجزانه تقاضا دارم در مورد وضعیت اسفناک و خجالت بار صدور کارت‌ ملی هوشمند گزارش تهیه کنید؛ الان 8 ماه از زمان درخواست بنده می‌گذرد اما هنوز کارتم صادر نشده و هر روز یک بهانه می‌آورند
در طی این مدت کارت ملی قدیم را گم کرده ام و مشکلات شدیدی در رابطه با کارهای بانکی برایم پیش آمده.
لطفا پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از کارمندان میراث فرهنگی فارس
۱۱:۰۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
باسلام
ما جمعی از نیروهای شرکتی اداره کل میراث فرهنگی فارس از به موقع پرداخت نکردن حقوق ومزایااز مدیرکل میراث فرهنگی فارس شدیداشاکی هستیم. لطفا پیگیری فرمایید .
Iran (Islamic Republic of)
محسن حسینی
۱۰:۰۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
سلام. همانطور که مستحضرید مهلت ترک پست بازنشستگان به اتمام رسیده است. اما در اکثر بانکهای خصوصی و موسسات مالی ( مثل پارسیان، اقتصاد نوین، موسسه اعتباری توسعه، موسسه نور و ...) بازنشستگان همچنان مشغول بکارند. با توجه به اینکه بانکهای خصوصی و موسسات مالی زیر مجموعه بانک مرکزی که یک نهاد دولتی است، هستند خواهشمند است در این مورد اقدامی عاجل صورت پذیرد تا زمینه اشتغال جوانان فراهم آید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه طبقچی عزتی
۱۸:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
باسلام وخسته نباشید بر مردمی ترین وپیگیرترین خبرگزاری وهمدم راستین محرومان. اینجانب به عرض می رساند دخترم در آزمون سراسری 97از ظرفیت مازاد پزشکی یاسوج نیمسال دوم قبول شد ودرموعد مقرر ثبت نام کردیم. در 11مهر از قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد محل سکونت خودمان (اردبیل)قبول شد وما به خاطر دوری راه وهزینه بالای ایاب وذهاب وخوابگاه در یاسوج دخترم رادر دانشگاه آزاد اردبیل ثبت نام کردیم واماهنگام انصراف از دانشگاه پزشکی مازاد یاسوج ،این دانشگاه مجبور کرد 14میلیون جریمه پرداخت کنیم درحالی که سایر دانشگاه های پردیس مثل همدان،اردبیل،تهران...چنین جریمه ای از قبولین تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد که از پردیس محل تحصیل خود انصراف داده اند نگرفته اند. سوال من از وزیر علوم این است که چرا یکی از دانشگاه ها خودسرانه چنین جریمه ای از یک کارمند که حتی دخترم هنوز مشغول به تحصیل هم نشده گرفته است؟واگر قانون است چرا دانشگاه های دیگر نگرفته اند؟ چرا خودسری وبی قانونی حاکم در دانشگاه های مازاد وپردیس باید من کارمند را با این جریمه سنگین وکمر شکن ناتوان کند. من به خاطر اینکه شرمنده فرزندم نشوم این حریمه را پرداخت کردم.2میلیون اول گرفته بودند و12میلیون هنگام تحویل مدارک دخترم به عنوان جریمه گرفتند که جمعا14میلیون شد.صدای اعتراض وخفه شدن مرا به گوش وزیر علوم برسانید.منتظر پاسخ وزیر هستم .اگر لازم شد بفرمایید تا مدارک راهم نشان دهم وفیلم هم تهیه کنید تاصدای یک محروم شنیده شود.
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین سیادتی
۲۳:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
سلام
برای مرتبه چهارم در سال جاری و برای مرتبه دوم خودرو بسترن 30 b (محصول بهمن موتور) با موعد تحویل آبان 97 ،در اواسط آبان از 79.5 میلیون به 106 میلیون و در 29 آبان به 124 تغییر یافته و در تاریخ 30 آبان دعوتنامه آبان را با قیمت 124.8 میلیون صادر کرده اند.
مدارک نیز موجود است.
لطفا پیگیری شود؟
Iran (Islamic Republic of)
صفری
۱۵:۱۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۷
سلام . لطفا به این موضوع که چرا سبوس گندم از آرد جدا میشه درصورتی که متخصصان تغذیه همیشه تاکید دارند که آرد و نون با سبوس مصرف کنیم .واقعا وزارت بهداشت چه جوابی دارند . ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
باسلام وخسته نباشید من یه خودرو از شرکت ام وی ام با شرایط نقد واقساط در پاییز 96 خریداری نمودم،یکی از چکهای من سر وقت پاس نشد در تماس با واحد مالی شرکت به من گفتند ما دوماه به شما فرجه میدیم وتوی این دوماه بایستی چک پاس بشه،لازمه اینکار اینه که باید بیایید اصفهان و دفتر حقوقی شرکت،من به اتفاق خانواده و یه نوزاد 3ماهه از روستاهای چهارمحال وبختیاری بطرف اصفهان حرکت کردیم دربین راه چندبار باما تماس میگرفتند و میپرسیدند که کجا هستیم،بعد کلی گشتن بالخره آدرسی که به ماداده بودند را پیدا کردیم ولی خبری ازدفتر نمایندگی شرکتشون نبود،مشغول تلفن زدن بودیم که بپرسیم دفتری با این اسم وجودندارد که پلیس کنار ما ایستاد وپلاک ماشین را استعلام گرفت و سریع یه مامور کنار من نشست وماشین را به کلانتری بردند واز اونجا به پارکینگ،بچه سه ماهه من توی آن باران مریض شد وبیمارستان بستری شد،وهرچی هم تماس گرفتیم کسی جواب نداد ازشرکت به ما
Finland
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
با سلام و عرض خسته نباشید
بنظرم یک برنامه با موضوع حال و روز اساتید حق التدریس تهیه بفرمایید. بنده و همسرم جزء این قشر بسیار ضعیف هستیم که دوتایی ما اگر کل هفته رو تدریس کنیم میشه کمتر از یک و دویست و جالبتر اینکه مالیات و بیمه رو هم ازش کم میکنن. قشر ما نیازمند تر از کارگران محترم هست و شامل هیچ قانون حمایتی هم نمیشیم با درآمد ساعتی هشت تومن که دوسال پیش ساعتی ده تومن بوده!!!
لطفا بررسی کنید حال این قشر مظلوم رو ...
Iran (Islamic Republic of)
امیر تحققی
۰۹:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سلام شرکت پنیر پگاه همدان تنها بهوفاصله ی ۴روز قیمت پنیر خودش رو از ۶۴۰۰تومن به ۱۰۰۰۰تومن افزایش داده عکساش رو به تلگرامتون ارسال کردم فقط امیدوارم نشون بدین بخدا ما حقوق وزارت کار داریم میگیرم کمومون شکسته شده تروخدا پیگیری کنید ددگه نون و پنیریم نمیتونیم بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
فرخ جعفری
۲۳:۰۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
با سلام و خسته نباشین خدمت شما
این مشکلی که میخوام در موردش توضیح بدم ممکنه دغدغه این روزای خیلی ها شده باشه مثل خود من
ماجرا از اون جایی شروع شد که من با پس اندازی که داشتم تصمیم به خرید خودرو گرفتم و در شرکت بهمن خودرو یه خودرو چینی ثبت نام کردم که با عقد قرارداد در خردادماه ۹۷ مقرر شد شهریور ماه ۹۷ تحویل بشه ولی این شرکت نه تنها در اون بازه زمانی به تعهداتش عمل نکرد ، وقتی هم مراجعه کردیم یه جوری برخورد کردن که انگار برا تکدی رفتیم شرکت و محترمانه بیرونمون کردن
جالب اینجاست بعد از گذشت ۳ماه پیام دادن و دعوتنامه فرستادن و وقتی به شرکت رفتیم دیدیم ماشین ۷۰ تومنی رو ۴۰ میلیون گرون کردن در صورتی که اگه در موعد مقررش تحویل میدادن قیمتش ۷۰ تومن بود ولی برا ما دارن ۱۱۰ تومن حساب میکنن
برا من سئواله اگه خودرو ساز خودرو رو دیر تحویل میده مقصر که مشتری نیست پس مشتری مداری چی میشه
اعتراض هم که کردیم خیلی راحت گفتن ما اعصاب بحث با شمارو نداریم اگه فک میکنین نتیجه میگیرین برین شکایت کنین و ۷روز مهلت دادن که بجز مبلغ باقی مانده اون پول زور رو هم بدیم وگفتن اگه مابقی پولو واریز نکنین دعوتنامه هاتون باطل میشه و پول پیش پرداختی رو پس میدیم
الان بحث ۲ تومن ۵ تومن نیست ۴۰ میلیون یهو گرون کردن
منه کارمند چقدر باید کار کنم که بتونم مبلغ مازاد رو پرداخت کنم در ضمن چرا من باید تاوان دیر کرد شرکت رو پرداخت کنم ؟
شرکت بخاطر اینکه خودرو شو گرون تر بفروشه انبار کرده این یعنی خود احتکار !!!
دستمون هم جایی بند نیست واقعا کجای این انصافه
نمیدونم رسیدگی و پیگیری میکنین یا نه ولی واقعا مافیا درست کردن کسی هم بهشون چیزی نمیگه
واقعا متاسفم برا خودم هم پولم میره هم روانم
حالا اگه خواستین تماس بگیرین کاملتر توضیح بدم چون اینقدر اعصابم خورده تمرکز نداشتم بتونم خوب بنویسم
چون فردا صبح آخرین مهلت پرداخته منم نتونستم پولو جور کنم در نتیجه ۷ماه پولمو دادم به اینا و حس میکنم ازم سوء استفاده کردن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا عرب .
۲۱:۲۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
سلام و خسته نباشید
من پدر یکی از دانش آموزانی هستم که با گذشت دو ماه از فصل مدارس پسرم و همکلاسیهایش هنوز معلم ندارند پسرم کلاس سوم دبستان محمد رسوالله روستای لمسک از شهرستان گرگان میباشد لطفا این موضوع را پیگیری کنید خواهش میکنم.
Afghanistan
حسن حمزئی
۲۰:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
سلام اگه ممکنه در مورد تغییر سرپرست خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بدلیل فوت سرپرست گزارشی تهیه کنین
الان پدر من ۵ ماهه فوت کردن و برا تغییر سرپرست بعد ۸ روز از طریق کمیته امداد اقدام شده ولی شماره حساب بانک تو سیستم ثبت نشده
میری بانک ملی میگن مربوط به خود کمیته میشه
کمیته هم که جواب درستی نمیدن و میگن شاید ماه بعد درست بشه ولی هنوز درست نشده
ممنون
Bangladesh
یداله فلاح
۱۱:۴۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام لطفا در خصوص بیمه تکمیلی جانبازان که با بیماریهای گو ناگون از جمله شیمیایی و اعصاب وروان در گیر هستند. با قطع بیمه تکمیلی انان مشکلات زیادی برای این قشر ایجاد نمو ده اند . در صورتی که کلیه کشور های دنیا برای سر بازان اسیب دیده خود چه خدماتی ارائه می دهند اما در کشور ما از این امر مهم در مان ماندن و خدمات ارائه نمی دهند . خواهشن این موضوع را به گوش مسئولین برسا نید . با تشکر ارادتمند شما جانباز در مانده و جا مانده از قافله شهدا
Iran (Islamic Republic of)
زینب زمانی
۰۳:۰۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
با سلام تقاضای عاجزانه داشتم که نه به عنوان مسوول اشاعه خبر بلکه با دید یک شهروند و هموطن دلسوز به موضوع گرانی و تورم خارج از عرف و بی حساب و کتاب این روزها که به بهانه گران شدن دلار و ارز رخ داده با جدیت تمام بپردازید که چرا با پایین امدن نرخ و با مجازات و دستگیری افراد خرده پا ارزی و مهره سوخته قیمت ها ثابت مانده و پایین نمی اید تعزیرات به کجا رفته است چرا که نه تنها مجازات باعث و بانی این مسئله کمتر از ان خرده پایان اخلال گران بازار ارز نیست بلکه بیشتر هم است این در حالی است که با ۳ و ۴ برابر شدن اجناس و قیمت مسکن همچنان عدد یارانه دولتی ثابت است واقعا چرا؟؟؟! ایا به غیر از این است که عده ای سودجو و خائن کمر به برهم زدن نظم و امنیت فکری و روحی کشور شده اند و از دیدن ضعف و قدرت پایین اقتصادی ملت لذت میبرند چرا که با ادامه این وضعیت حتی انان که قبلا به قولی دستشان به دهانشان میرسید هم به قشر ضعیف تبدیل خواهند شد. خواهش میکنم این موضوع را در رسانه پررنگ کنید تا شاید زودتر مسوولین اقدامی کنند. سپاس از زحمتتان .۲۸ابان ۹۷
Iran (Islamic Republic of)
جاسم شهکرمی
۲۲:۱۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
با سلام و خسته نباشید .بنده از هرمزگان هستم تقریبا چهل روز پیش به پدر من کفتار حمله میکنه یه چیز کم سابقه که تابحال تو منطقه ما همچین اتفاقی نیفتاد که کفتار تو روز روشن حمله کنه جراحاتش بقدری زیاد بود به مرکز استان و مجهزترین بیمارستان انتقال دادیم یکماهی بستری بود تا اینکه بهبود نسبی حاصل شد برا ادامه درمان که پزشکای بندر قادر به انجامش نبودن ناچارن به شیراز اوردیم در این مدت محیط زیست استان حتی یکبار به ما تماس نگرفتن و دردجواب تماس ما گفتن که به ما مربوط نیس در عین حالی که خود محیط زیست اقدام به رهاسازی کفتارها کرده کلیپش موجود هس لطفا پیگیری کنین جزاکم الله خیر
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۳۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
سلام و عصر ب خیر ، ورودی و خروجی بلوار کتابخانه ملی ایران ، توسط گیتهایی بسته شده ، و هر روز غروب حوالی شش تا ۹ شب و یا صبحها مجبوریم دقایق زیادییییییی در ترافیک ناشی از افرادی باشیم که در حال دریافت وجه و یا دادن قبض به خلق الله هستند ، تا این لحظه هیچ ازگان دولتی قضیه را گردن نگرفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۷
شورای عالی در سال ۹۵آزمون برگزار نموده و پس از اعلام نتایج مرحله اول و دعوت به مرحله دوم و متعاقبا گزینش داوطلبین هم اکنون مصوبه جدیدی را تصویب نموده و عطف بما سبق نموده و جمع کثیری از داوطلبین را به دلیل حد نصاب پائین مرحله اول مردود نموده
Iran (Islamic Republic of)
کبری قنبری
۱۶:۳۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
با سلام خووووواهش میکنم التماستون میکنم پیگیر رشته مهندسی پرتو پزشکی باشید توروخدا یکی بگه ما باید چیکار کنیم اخرش؟؟؟؟؟این حرف هزاران هزار نفره
Germany
مصطفی
۱۴:۲۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
عرض سلام و روزبخیر، بنده دانشجوی دکترای و محقق میهمان در آلمان هستم، زمانی که برای فرصت مطالعاتی با پرواز ماهان به شهر دوسلدورف پرواز داشتم، دقیقا 9 شهریور، بلیط هواپیمایی ماهان حدود 2.3 میلیون تومان بود و البته هنوز هم همین مقدار است. الان که برای اسفند و پرواز برگشت اقدام به تهیه بلیط کردم، بلیط هواپیمایی ماهان 2.1 میلیون است ولی هزینه مالیات و ... حدود 7 میلیون که جمع مبلغ بلیط حدود 9 میلیون شده است. این درحالی است که با پروازهای دیگر به طور غیرمستقیم و با حدود 2.5 میلیون میتونم به ایران برگردم. اختلاف قیمت حدود 7 میلیون برای پرواز رفت و برگشت غیرقابل قبول میباشد. ممنون از زحمات و پیگیری های شما عزیزان.
Iran (Islamic Republic of)
ارغانی
۲۲:۰۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
با سلام اسفند 96یک خودرو سمند ای اف دو گانه تو ایران خودرو ثبت نام کردم قرار بوده مرداد 97 دعوتنامه بیاد الان ابانه هنوز نیومده هیچ کس هم از ایران خودرو و نمایندگی ج درست نمیدن لطفا پیگیری کنید از وزیر صنعت جدید درخواست پیگیری کنید چرا این ماشین ها را به مردم نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ش.ز
۲۰:۰۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
خطر تعطیلی کارخانه قند جام .... با ۳۲۰ کارگر بزرگترین واحد صنعتی شهرستان به خاطر بی تدبیری برخی مدیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
در خصوص نمایندگی های ایران خودرو
بعضی از نمایندگی ها
اتومبیل هارو با ایراد های تصادف و خوردگی در قسمت های مختلف بدنه تحویل می دن
و وقتی مشتری اعتراض کنه با بی ادبی و برخورد می کنن و در نهایت می گن اگه نمی خواید باید 40 روز دیگه صبر کنید که اونم با اوضاع کارخونه معلوم نیست چه زمانی و چه جوری شاید حتی بدتر بهتون تحویل بدن
مشتری هم مجبور می شه با وجود اینکه مبلغ ماشین صفر رو داده با کلی التماس بده صافکار خود اونجا با ناز و منت براش درست کنه
بسیار نمایندگی بی اخلاق و بی مسئولیتی هستن
خواهش می کنم لطفا پیگیری کنید
موارد مشابه زیادی می بینید
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۰۸:۱۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
درود

بنده روز 16 ماه 4 خودرو کوئیک شرکت ...... که به گفته خودشون تولید ملی نیز است تکمیل وجه کردم و طبق قرار یک ماهه تحویلش بود

الان روز 13 ماه 8 هستیم و تا کنون خودرو بنده را تحویل ندادن و می گن خودرو نداریم که تحویل بدیم!!

از همه مهتر میگن اگر خیلی عجله دارید و نمی تونید بیش از 6 ماه صبر کنید!!!


میخواستم بگم ما ملت چه گناهی داریم کل تابستونو که از دست دادم
الانم فصل مدرسه و جابجایی و ... رو از دست دادم و کلی هزینه کرایه و .. رو دستم مونده

خدا پدر و مادر اسنپ و ماکسیمو بیامرزه که کمک حال من توی این 4 ماه بوده و با دست بردن و دونرخی کردن بنزینم اینم می خوان ازمون بگیرن

اگر خودرو ملیه پس چگونه قطعه تولید ملی رو ندارن
پس چرا می گن تولید ملیه
دو اینکه وقتی بنده تکمیل وجه کردم در ان تاریخ چرا سایپا باید پول منو نگه داره و قطعه نخره که به مشکلات تحریم خورد بگه قطعه ندارم در صورتی که مشتری پولشو داده بود و باید می خرید قطعه ها رو

سوم اینکه دریغ از یه زنگ زدن و عذرخواهی و از همه مهتر بانک داره خودش 15 درصد سود می ده به پول ها و شرکت برای دیرکرد می گه 12 درصد میدیم و چرا باید این طوری باشه چرا.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
خواهشا شنبه راتعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور رسولی کیا
۱۹:۰۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
باسلام ما ۲۲۴ واحد از مسکن از شهر مقدس قم هستیم
اکثرا واحد ها ناقص می باشندهر جا که مارفتیم هیچکس جواب گو ما نمی باشدلطفا شما کمکما ن کنید با برنامه تان بخدا خیلی خیلی تو فشاریم
قم پردیسان خیابان استقلال مجتمع مهستان
اگه امکان داره یگ گزارش بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
سلام من حدود سه ماه پیش از شرکت سایپا درخواست بارک بنزین دادم که کسی جواب گو نیست خودرو من سه ماه خوابیده و میگویند قطعه نداریم پس چه طور خودرو تولید میکنند اگر قطعه ندارند اگر خودرو من آتیش گرفت چه کسی جوابگو است من با خودرو کار میکردم و قسط خودرو را میدادم اگر شرکت تعهد گارانتی نداده است من از زمانی که این خودرو را تحویل گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سلام کمک کمک کمک کمک کمک کمک رک بگم آتش نشانی اطلاعیه استخدام زده بعد بعد سایتش مشکل داره ما اینقدر تلاش کردیم که ثبت نام کنیم ولی نشد که نشد سایتشون تا یه مدت به ثبت احوال وصل نبود و بعد هم همش منو میانداخت بیرون اصلا تمایلی به مصاحبه ندارم لطفا سریعتر پیگیری کنید من با تمام عشق و علاقه میخوام آتش نشان بشم البته اگر آزمون سخت ورزشی رو قبول بشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا انصاری مهر
۲۳:۱۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
کشوری که بعد از پیروزی آل سعود بنام سلاطین وحکام ان تغییر نام داد وعربستان سعودی شد و سلطنت دران مستقر گردید وموروثی گردید وشاه زادگان بترتیب بران حکم می رانند ومسولین کلیدی هم شاه زاده ها هستند دیگرانی که در آن زندگی می کنند به عنوان برده و غلام و کنیز می باشند وحق هبچ‌گونه رأی و نظر را ندارند لذا هیچگونه انتخاباتی در آن برگزار نمی شود و حاکمان ان مالک کل کشور هستند و هر کس خلاف نظر آنها نظری داشته باشد اگر در داخل کشور باشد مثل نمر النمر با شمشیر کشته می شود و اگر خارج از کشور هم رفته باشد مثل زمانی که بعضی از این افراد رفتند حبشه حاکمان آنها تا حبشه انها را تعقیب کردند و قصد کشتن شان داشتند اما موفق نشدند ولی حا لا و الان سلطان این کشور یعنی کشور عربستان سعودی مخالفین را اگر خارج از کشور هم باشند با اعزام ا رتش هرچند کوچک برای از بین بردن آنها اقدام می کنند تا مثل قاشقچی را به طرز فجیعی بکشند که نتوانند افشاگری آل سعود نمایند زیرا اگر نقش آل سعود در ۱۱ سپتامبر آمریکا برای جهانیان و عامه مردم عادی آمریکا مشخص شود رسوایی بزرگی برای آل سعود و ترامپ خواهد بود و اگر نقشه کودک کشی ال سعود در یمن توسط قاشقچی افشار می شد جهانیان دیدگاه دیگری بر آل سعود داشتند و اگر نقشه استبدادی آل سعود افشار می شد که حتی مردم وساکنان آن آزادی بیان را هم ندارند به افرادی که درون این کشور هستند بعنوان برده نگاه می شود و حق نظر ندارند و حتی توریست ها وحجاج سایر کشورها که به عربستان می رونددر كنار خانه امن الهی قرآنی غیر چاپ آل سعود را حق داشتن و قرائت ندارند ویا مناجات مکتوب را نمی توانند در مکه و مدینه بخوانند و کسانی که خلاف رأی و نظر مقام آل سعود سخن برانند بصورت عجیبی باشمشیر کشته میشوند ویا مثل قاشقچی مثله هم می شوند و حتی بر قبر مردگان در قبرستان بقیع هم ترحم نمی کنند چون نظرات آل سعود را تایید نمی نمودند و نمی نمایند قبر و بنایی هم که داشته باشند آل سعود خراب نموده وخراب می کنند تا نشان واثار مخالفی وجود نداشته باشد!!!
Iran (Islamic Republic of)
انصاری مهر
۲۱:۴۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
قتل قاشقچی توسط آل سعود به خاطر ترس آل سعود از افشای نقش آل سعود توسط عاشقچی در ۱۱ سپتامبر آمریکا بوده است لذا ال سعود نقشه قتل فجیع قاشقچی راچنین کشیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
باسلام
احتراما اینجانبان حق التدریسی آموزش و پرورش بدلیل رسمی نبودن در این وزارت روزهای تعطیل حقوق و بیمه نداشته و بدتر از این روزهای معمول که بیمه و حقوق دارا میباشیم مبلغ حقوق زیر حقوق قانون اداره کار است در حدود ۹۷۰هزار تومان میباشد لذا خواهشمندم در صورت امکان پیگیری نمایید.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
باسلام
احتراما اینجانبان حق التدریسی آموزش و پرورش بدلیل رسمی نبودن در این وزارت روزهای تعطیل حقوق و بیمه نداشته و بدتر از این روزهای معمول که بیمه و حقوق دارا میباشیم مبلغ حقوق زیر حقوق قانون اداره کار است در حدود ۹۷۰هزار تومان میباشد لذا خواهشمندم در صورت امکان پیگیری نمایید.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
تاجدینی
۲۱:۲۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
با سلام
بنده ماشین دوگانه سوز دارم دو ماه پیش مراجعه کردم جهت تاییدیه. مخزن سی ان جی(تست هیدرو استاتیک)که بعد از یک روز بامن تماس گرفتند و گفتن تست مخزن شما مردود اعلام شده و به من گفتن از خودشون یا کسایی که خودشون معرفی کردند باید کپسول جدید خریداری کنم ضمنا موضوع شک برانگیز اینجاست که اکثر خودروهای مدل بالا مثل مدل خودرو من که مدل 90هستش و سایر خودروهایی که مدل بالاتری دارند با اعلام این مرکز تست سی ان جی مردود اعلام میکنند که حتی تا تاریخ2025انقضا دارد ولی خودشون کلی مخزن دست دوم برای فروش دارند حالا یا ایران خودرو تخلف کرده یا این مرکز مورد تایید معاینه فنی .حتی ما میگیم کلا سی ان جی نمیخوام و فقط تک سوز بشه. بهمون برگه معاینه فنی تک سوز بدید معاینه فنی نمیدن.میگیم کپسول مردودی خودمونو پس بدید مطمئن شیم نمیدن . . کلا گرفتار شدیم....هیچ ارگانی مسئولیت تخلفات این مراکز رو به عهده نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۱:۰۸ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
با سلام.لطفا به وضعیت نابسامان کارگران شهرداری اردبیل رسیدگی شود چه وضعیتی است از رو چه حساب و قانونی کارگران قسمت رفتگری را از کار بیکار میکنند و از طرفی منطقه اضافه میکنند آیا نیازی ب کارگر نیست پس اضافه کردن منطقه چه مساله ای است.کارگران تازه نفس و کاری را اخراج میکنند درحالی که بازنشستگان در دستگاههای دولتی مشغول به کار هستند.لطفا به گوش شهردار محترم اردبیل رسانده شود.با تشکر
France
مژگان اکبری از کرمانشاه
۱۵:۱۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
با سلام، اینجانب سال ۹۶ یک دستگاه خودرو سواری سوزوکی از شرکت ایران خودرو خریدم ، اکنون بعد از یک سال باطری ماشین خراب شده(با ۹۰۰۰کیلومتر کارکرد)ولی شرکت ایران خودرو هیچ تعهدی نسبت به انجام گارانتی نشان نمی دهد ومدت یک ماهه که ماشینم خوابیده وهرچه به نمایندگی مراجعه کردم ویا با شرکت تماس میگیرم هیچ پاسخ قانع کننده ای نمی دهند . لطفا مسولین رسیدگی کنند.
France
مژگان اکبری از کرمانشاه
۱۵:۱۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
با سلام، اینجانب سال ۹۶ یک دستگاه خودرو سواری سوزوکی از شرکت ایران خودرو خریدم ، اکنون بعد از یک سال باطری ماشین خراب شده(با ۹۰۰۰کیلومتر کارکرد)ولی شرکت ایران خودرو هیچ تعهدی نسبت به انجام گارانتی نشان نمی دهد ومدت یک ماهه که ماشینم خوابیده وهرچه به نمایندگی مراجعه کردم ویا با شرکت تماس میگیرم هیچ پاسخ قانع کننده ای نمی دهند . لطفا مسولین رسیدگی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن پورخلیلاوی
۱۱:۲۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
باسلام بنده معلم هستم درشهرستان آغاجاری خوزستان که رییس بانک ملی بابت ضمانت تواین شهرستان حقوق بنده وتعدادی ازهمکاران را از20مسدود کرده والان حقوق بنده را کامل باضافه ی یارانه برداشت کرده تاحدی که حتی پول نان را هم واسه مانگذاشته ورسیدها موجود می باشد.تورو به ابالفضل یه کاری کنید وبه داد مابرسید.بهش میگم بنده خداقانون اجازه 1سوم رابه شماداده اونم نه یارانه شما چراتواین شرایط اقتصادی با ما اینکار رو کردید.میگه باید کم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
با عرض سلام
ما دانش آموختگان رشته تکنسین سلامت دهان سال ۹۴ طبق نیاز وزارت بهداشت ودرمان و با سپردن تعهد ۶ ساله خدمتی در مناطق محروم وارد این رشته شدیم اما اکنون چندین ماه از فارغ التحصیلی ما میگذرد وزارت بهداشت هیچ اقدامی برای انجام تعهدات خود در قبال ما نمیکند و ما بلاتکلیف هستیم و حتی حق ادامه تحصیل هم نداریم ..باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۳:۰۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
با عرض سلام
ما دانش آموختگان رشته تکنسین سلامت دهان سال ۹۴ طبق اعلام نیاز وزارت بهداشت ودرمان و با سپردن تعهد ۶ ساله خدمتی در مناطق محروم وارد این رشته شدیم اما اکنون چندین ماه از فارغ التحصیلی ما میگذرد ولی وزارت بهداشت هیچ اقدامی برای انجام تعهدات خود در قبال ما نمیکند و ما بلاتکلیف هستیم و حتی حق ادامه تحصیل هم نداریم خواهش میکنم صدای ما باشید اکثر دانشجویان این رشته ساکن مناطق محروم هستن و شاید مانند داشجویان سایر دانشگاه ها نتونن حقشون رو پیگیری کنن..باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۴۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
با سلام. پایه حقوق قانون کار در وزارت راه برای کارکنان قراردادی چه ۲۰ سال کار کنی چه یک سال، همانند یک کارگر با یک سال سابقه کار هست. در صورتی که به ازای هر سال کار، پایه سنوات روزانه ای تعلق میگیره که بایستی بر مبلغ پایه حقوق افزوده شود. علاوه بر این طرح طبقه بندی مشاغل نیز اجرا نمیشود. یعنی قانونی رو که وضع شده رو به راحتی اجرا نمیکنن. از سال ۹۲ اجرای آن به دستگاه ها اعلام شده ولی اجرا نمیکنن . این یعنی اینکه مبلغ حقوق پایه که تاثیرش در سنوات پایان سال، اضافه کار و ماموریت و حق اولاد هست به هیچ وجه انجام نمیشه . حق خوری چیه . با قانون یا بی قانون حق رو میخورن کسی هم پاسخگو نیست. به راحتی از کنارش میگذرن و محل نمیذارن. کارگرهایی که بعضی ها سابقه بالای ۲۰ سال دارن مثل یه فرد یک سال کار حقوق میگیرن. اگر خواستید میتونید پیگیری کنید ان شاءالله حق زن و بچه خیلی ها رو بتونید زنده کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سید سجاد هاشمی
۱۶:۱۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
خواهشا در باره سوابق تحصیلی درکنکور پرسیده شود؟
Hong Kong
جواد مظفری
۲۰:۳۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
سلام ، من الان نزدیک 8 سال هست که در استان گیلان شهر رودسر زندگی میکنم و تا الان 4 بار به اداره آب این شهرمراجعه نموده ام بابت اینکه شیر آب شهری را باز میکنیم آب لجن از داخل لوله ها بیرون میآید که انگار نوشابه سیاه از لوله آب شهر بیرون می آید، هربار کا رفتم اداره آب قول 2 الی 3 روزه را دادن که این مشکل حل میشه ولی الان 8 سال هست که هنوز 3 روز آنها نیومده و با هر مراجعه میگویند کلر به منبع آب زدیم یا اینکه پیمانکارمان لوله را. شکانده اند میخواهیم بدانیم رسوبات منبع که باعث لجن شدن آب میشود چه ربطی به شکستن لوله داره، البته وقتی آب قطع میشود و بعد وصل میشود آب سیاه بیرون میآید و باقی روزها آب زرد رنگ داریم ، لطفا پیگیری کنید البته فیلم آب لجن را هم دارم ، با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۲۱:۳۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید.پدرم برای یک شرکتی چک سال بعد صادر کرده اما چند روز پیش برگشت داده بانک .هزینه هم کم کردن .هم برای رفع سو باید هزینه بدم؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
با عرض سلام و احترام من اسفند 96 اقدام به ثبت نام خودروی دنا پلاس که خودروی تولیدی داخل است کردم موعد تحویل مرداد 97 بوده که الان با گذشت نزدیک به سه ماه با ایرانخودرو به من گفته باید خودروی خود را به یک خودروی دیگر با پیشنهاد خودشان اچ سی کراس که خودروی چینی است انجام دهم من باید چکار کنم هر مستنداتی هم که بخواهید به شما ارائه میکنم یا حضوری تحویلتان میدهم از قبیل ثبت نامم ....
تشکر اگر پیگیری کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
با سلام
سري به نمايندگي خدمات پس از فروش خودروهاي چيني بزنيد كه پر از سوژه است
من پارسال ايكس ٢٢ خريدم كه همون موقع يكي دو مرتبه احساس كردم ترمز ايراد داره ولي امسال با گرم شدن هوا و روشن كردن كولر ديگه اصلا ترمز كار نمي كرد كه نمايندگي گفته با سفارش قطعه از چين يك ماه زمان مي بره. خواهشا اطلاع بديد مردم پول خودشون رو بابت خودروهاي غير استاندارد دور نريزند و با جون مردم بازي نكنند
Iran (Islamic Republic of)
salar
۲۳:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
تو رو خدا یکی به داد ما برسه
حدود ده روز پیش از دانشگاه آزاد اسلامی آباده با ما تماس گرفتند و گفتند که برای رشته پرستاری قبول شده اید. بیایید و ثبت نام کنید.
گفتیم که ما ذخیره اعلام شده ایم. گفتند اصلا مشکلی نیست قبولی شما قطعی هست.
این همه راه رفتیم با شوق و ذوق و ثبت نام کردیم و انتخاب واحد و شهریه ریختیم و خوابگاه گرفتیم و آماده برای رفتن به کلاس.
چهارشنبه گذشته پیامک دادند که قبولی شما قطعی نیست و مراجعه نکنید
گفتیم شهریه ریختیم انتخاب واحد کردیم چطوری ؟
روز یک شنبه اومدیم دانشگاه . گفتند انتخاب واحد شما رو حذف کردیم . شهریتون رو پس میدیم بروید به سلامت.
چرا؟
گفتند ما چهار نفر ظرفیت داشتیم
اشتباهی دویست نفر ثبت نام کردیم
مگه میشه؟
حالا که شده
من از دانشگاه قبلی انصراف دادم . حالا باید برم سربازی
گفتند طوری نیست ایشالا سالای دیگه
آخه این چه وضعشه
تو رو خدا به داد من و دویست نفر مثل من برسید.
مایی که الان سه شبانه روزه تو نمازخونه دانشگاه میخوابیم.
همراه با خانواده
دختر و پسر
بعد از ده روز دست از پا درازتر میگن برگردین
تو رو خدا به دادمون برسید..........
Iran (Islamic Republic of)
حامد حسن زاده سیوکی
۲۳:۱۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
باعرض سلام من از روستای سیوکی از توابع تربت حیدریه هستم بنیاد مسکن برای من وچندین جوان دیگر خانه های بنیادی در این روستا بنا کرده اکنون بعد از چندین سال سر وکله جنگل بانی با مامور دفتر و دستک و حکم دادگاه پیدا شده و افتاده به جان این خانه ها و ادعای بی پایه و اساس مالکیت بر زمین نه تنها این خانه ها بلکه خانه های با عمری بیش از عمر جنگل بانی با مامور به جان مردم افتاده اند و تهدید کرده اند که شنبه هفته اینده با لودر بلدزر مامور میایند
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۲۰:۱۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
با سلام لطفا پیگیر حذفی های دانشگاه ازاد باشید که یکبار ذخیره اعلام شدند و۲ هفته دانشگاه رفتن وحالا گفتن مردودید.چرا باید ما تاوان اشتباه دانشگاه ازاد بدیم و باروح و روان ما بازی کنند
Iran (Islamic Republic of)
سهيل راهبريان
۱۱:۵۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
با سلام و احترام خواهشمند است در خصوص شركت هاي ليزينگي فروش خودرو كه به راحتي سر مردم را كلاه مي گذارند و با پول و سرمايه مردم ، سودهاي گزافي مي كنند گزارشي تهيه فرماييد.در اين خصوص به استحضار مي رساند، اينجانب در فروردين 1397 قرارداد خريد خودرو مزدا3 با قيمت قطعي 112 ميليون و موعد تحويل 6 ماهه با شركت ساره خودرو بسته ام و مبلغ 60 ميليون به عنوان پيش پرداخت پرداخت نموده و مقرر گرديد در مرحله دوم هنگام تحويل خودرو مبلغ 12 ميلون پرداخت نمايم و مابقي مبلغ نيز به صورت اقساطي لحاظ گردد. هم اكنون كه موعد تحويل خودرو شده است، اين شركت اعلام نموده است كه با توجه به افزايش قيمت اين خودرو مي بايست مبلغ 180 ميليون بيشتر از توافقات قرارداد پرداخت نمايم و يا اقدام به انصراف نمايم كه در اين صورت مبلغ پيش پرداختي اينجانب را 6 ماه ديگر باز مي گردانند.با اين توضيحات،‌اين شركت (شركت ساره خودرو) با پول هاي پيش پرداختي كه از مردم (اكثرا قشر متوسط جامعه كه به دليل سرمايه كم امكان خريد نقدي براي ايشان ميسر نمي باشد) مي گيرد اقدام به خريد خودرو نموده و هم اكنون با توجه به افزايش قيمت اين خودروها ،‌ اقدام به فروش مي نمايد و از سود گزافي بهره مند مي شود . بدون آنكه خود شركت سرمايه اي گذاشته باشد و از سرمايه هاي مردم به اين سود دست ميابد.با عنايت به اين توضيحات ، خواهشمند است نسبت به پيگيري اين موضوع و ارسال صداي ما به گوش مسئولين مساعدت فرماييد.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد حصاریها
۱۱:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
با سلام،
بنده در تاریخ 15/7/97 خبری رو در اینجا منتشر کردم در رابطه با کلاهبرداری یک آژانس مسافرتی و درخواست کردم جهت جلوگیری از خروج فرد کلاهبردار از کشور، هرچه سریعتر خبر اون در بخش خبری 20:30 پخش بشه، اما متاسفانه تا به امروز هیچکس با بنده جهت پیگیری و تکمیل اطلاعات تماس نگرفته. خواهشمند است در این رابطه تسریع فرمائید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۱:۲۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
سلام اداره گاز اومده گاز ساختمان ما رو قطع کرده زنگ زدم به مسعولشون میگم ما هم کنتور داریم هم بده کار نیستم طرف جوره دیگه ای جواب میده وتافون رو قطع میکنه فایل صوتی تماسم دارم لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۰:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
سلام. روز شنبه ۱۴ مهر خیابان انقلاب راننده کامیون درخت جلوی موسسه را برای عبور به راحتی نصفش را شکست و نابود کرد.. فیلم هم گرفتم.. و میتونم ارسال کنم.. رفتم به موسسه هم تذکر دادم ولی اعتنایی نشد.
France
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
با سلام و احترام خدمت شما معمولا در هر کشوری برای جلوگیری از حل معضل ترافیک و الودگی هوا و رسیدن سریعتر مزدم به کار و .... حمل ونقل عمومی و مترو بهترین هست متاسفانه حدود ۸ سال و بیشتر خط ۷ تهران در حال ساخت هست خواهشمندم جهت تهیه گزارش تشریف بیاورید ایستگاه R7تقاطع نواب و خیابان ازادی ببینید چه خبر هست شاید با کمک شما این مشکل حل بشه ممنون منتظر شما هستم ارادتمند شما
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی الیاسی
۱۸:۵۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
سلام ما در تاریخ هشتم مهرماه یک کارت هدیه از سایت بانک شهر خریداری کردیم که بلافاصله هم برای اطلاع از زمان دریافت کارت با شماره تلفن درج شده در سایت بانک شهر تماس گرفتیم. ولی متاسفانه پاسخ دادند که قرارداد شرکتی که کارت ها رو چاپ میکنه تمام شده و امکان ارسال کارت نیست. در خصوص پس گرفتن پولمون سوال کردیم که با کمال تعجب پاسخ دادند که پول به حساب اون شرکت واریز شده و امکانش نیست که بانک پول رو پس بده و هیچ راهی هم برای پیگیری و پس گرفتن پول وجود ندارد. بعد از تماس با بازرسی بانک متوجه شدیم که شکایات زیادی به بازرسی شده و افراد زیادی هستن که به این شکل پولشونو از دست دادن و بازرسی هم پیگیری خاصی نخواهد کرد چون قرارداد شرکت تموم شده و تنها جوابشون این بود که مسئول سایت باید درگاه دریافت پول رو ببنده که هنوز این کار انجام نشده و همچنان مردم دارن پول به حسابی واریز میکنن که برگشت نداره.
بعد از مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی بانک شهر و اعتراض به حراست و رابط عمومی درنهایت این پاسخ رو گرفتیم که اینجا ایرانه و از این دست اتفاقات زیاد میافته.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
سلام،خسته نباشید،خواهش میکنم پیگیری کنید،هدف دانشگاه ازاد ازاعلام ذخیره ها چی بوده،بعداز 2هفته پیگیری،رفتن وثبت نام کردن،دادن کد دانشجویی،پرداخت شهریه،رزرو خوابگاه،دادن برنامه کلاسی،حالا اعلام میکنن که پذیرش نداریم،حتی ذخیره6هم نپذیرفتن،خوب اینو همون موقع که شما گزارش دادین اعلام میکردن،با این کار میخواستن به چی برسن،از سازمان سنجش انتظار همچین کارای بیهوده نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
کاوه حسینی
۰۶:۲۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
بنده میخوام خبر تبدیل جنگلهای بلوط لرستان شهر سراب دوره به زغال توسط سود جویان و مردم محلی بی اطلاع روستای بزاب.سه کره.مله بلوط.چنار و کلنی رو بدم لطفا بریی
Iran (Islamic Republic of)
مونا ذوالقدری
۱۳:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
سلام از وقتی سایت تهران من رو برای خرید طرح ترافیک باز کردن فقط چند بار تا حالا از اول امسال درست استرداد وجه رو انجام دادن و الان 2 ماه و سه ماه 250 مبلغ مسدودی هم که دارم برنمیگردونن تمام راه های پشتیبانی هم فقط میگن ماهم نمیدونیم زمان عودت وجه کی هستش واقعا بی مدیریتی حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
مونا ذوالقدری
۱۳:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
سلام از وقتی سایت تهران من رو برای خرید طرح ترافیک باز کردن فقط چند بار تا حالا از اول امسال درست استرداد وجه رو انجام دادن و الان 2 ماه و سه ماه 250 مبلغ مسدودی هم که دارم برنمیگردونن تمام راه های پشتیبانی هم فقط میگن ماهم نمیدونیم زمان عودت وجه کی هستش واقعا بی مدیریتی حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۱:۱۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۷
سلام . پیرامون آزمون‌ سردفتری سال۹۷ که معلومه از قبل کسانی رو انتخاب کردن و به صورت نمادین آزمون برگزار کردن یه گزارش تهیه بفرمایید .‌بنده در ۴ آزمون ارشد و دکتری و وکالت و قضاوت رتبه تک رقمی کسب کردم . در این آزمون هم تمام دروس رو درصد بالایی زدم . چطور ممکنه در این آزمون حتی جزء چند نفر شهر خودم هم‌نشده باشم؟ سوال اینجاست که چرا کارنامه گسانی که قبول شدن و حتی کسانی که قبول نشدن رو منتشر نمیکنن؟ تمام آزمون هایی که سازمان سنجش برگزار میکنه چند روز پس از آزمون پاسخنامه منتشر میشه ولی سازمان ثبت حتی از انتشار پاسخنامه هم سرباز میزنه.
اگر اینجور نیست که از قبل منتخببن‌معلوم بودن این سوال رو هم مطرح بفرمایید که مگر میشود در یگی از استان ها ۴ نفر از اعضای یک خانواده(۴خواهر) همگی قبول شوند!! و همگی در شهرهای مختلف آن استان؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر رهبر
۰۱:۱۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
سلام.
متاسفانه خواهر 27 ساله بنده در تاریخ 7 مهر تصادف رانندگی در شهر سمنان مرکز استان سمنان بعنوان عابر دچار سانحه شده و بدلیل اسیب مغزی در icu بیمارستان کوثر بستری شده است. متاسفانه مواردی را دراین مدت دیدم که به نظرم فاجعه است امیدوارم شما عزیزان پیگیری بفرمایید.
1.بعد از گذشت 10 روز از تاریخ تصادف متوجه شدند پاها دچار تورم شده پس از عکسبرداری متوجه شدند هر دو پا شکسته است و اتل بسته شد چرا زمانیکه اورژانس بیمار تصادفی را میاورند عکس از کل بدن نمیگیرند وقتی میدانند تصادفی است و خودرو به عابر خورد و سر دچار اسیب شد مگر میشود شک نکنند در اثر برخورد به بقیه بدن اسیب وارد نشده باشد.
2. بیمارستان کوثر سمنان وسعت زیادی دارد که خودم واقعا برام جالب بود ولی یک دستگاه mri, در ان وجود ندارد چرا؟ ایا واقعا مشکل بودجه است! ایا جان انسان‌ها اینقدر بی ارزش است و بیمارستانی که کلیه اورژانسی های استان به انجا میایند نباید این دستگاه را داشته باشد. اینها به کنار باخبر شدم دستگاه سی تی اسکن هم تا روز قبل به مدت حدود دو هفته معیوب بود و روز قبل درست شد یعنی واقعا نمیدونم مصدومی که اسیب مغزی دیده باید برود جای دیگر عکسبرداری شود مجدد بیاورند اینجا! یعنی مصدوم دوام خواهد اورد. واقعا جای تاسف است. بنده نمایندگی بیمه دارم میدانم 10 درصد حق بیمه های ثالث کل خودروها به حساب وزارت بهداشت برای همین امور رسبدگی به تصادفات میرود ایا واقعا نمیشود ان را مدیریت کرد حتی 1 درصد ان را تخصیص دهند به بخش خصوصی و خرید دستگاه و نگهداری و سرویس دهی ان نیز در این بیمارستان و موارد مشابه در استانهای دیگر برعهده بگیرند فکر میکنید کم مبلغی میشود واقعا جای تاسف است از این بی تدبیری ها.
3. میدانستند سر اسیب دید ولی عمل جراحی پس از دو و نیم ساعت از وقوع تصادف و دو ساعت از ورود به بیمارستان انجام شد و واقعا بررسی اولیه می بایست اینقدر زمان ببرد. اورژانس چه وظیفه ای دارد مگر نه اینکه باید اطلاع دهد فرد از قسمت سر اسیب دیده و اتاق عمل را اماده کنند یعنی فرد اسیب دیده از جانب مغز باید دو و نیم ساعت بعد به اتاق عمل برود مغزی که به گفته خود اساتید و متخصصین در هر یک دقیقه که اکسیژن به ان نرسد 2 میلیون سلول نابود می شود.
و موارد دیگر که متاسفانه فقط دردمان را بیشتر میکند اگر بدانم تاثیر دارد حتما خواهم گفت امیدوارم روزی برسد درامد زایی برخی ازجانب بیماری و اسیب مردم نباشد و درامدشان از پیشگیری و بهبود اوضاع مردم باشد
معتقدم هر انسانی یک رسالتی دارد که باید انجام دهد و شاید تاثیر ان فردی که به خاطر بی توجهی برخی مسولین از بین میروند بر روی خود ان فرد یا افراد وابسته به ایشان باشد پس نباید ساده از این مسایل بگذریم و کمک به افرادی که در شرایط بحرانی اند را باید کمک به خودمان بدانیم. و باتمام وجودمان برای زنده نگهداشتن و برگرداندن به روز اول فرد تلاش کنیم.
درپایان از همه عزیزان جهت شفای بیمارمون که هموز بیهوش هست و همه بیماران التماس دعا دارم.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۴۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
باسلام و وقت بخیر. لطفا" گزارشی در مورد افرادی تهیه نمایید که از ماههای قبل خودرو ثبت نام کردن اما با گذشت مدتهای مدیدی از تاریخ سر رسید تحویل خودرو، تاکنون خبری از صدور دعوتنامه و تحویل خودرو نشده، این خودروها از پراید گرفته تا مدلهای دیگه رو شامل میشن و این موضوع در حالیست که اگه تشریف ببرید نمایندگی های مجاز شرکت های خودرو ساز در سطح شهر تهران، هر تعداد خودرو که بخواین به قیمت روز بازار واسه عرضه دارند.
Finland
اشکان
۱۱:۴۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
با سلام .
لطفا در مورد سایپا و ایران خودرو که ماشین تحویل مشتری نمیدن اگر امکانش هست یه گزارش تهیه بفرمایید . من دی ماه 96 از ایران خودرو ثبت نام کردم . قرار تحویل تیر 97 بود . الان مهر 97 هستش . دعوتنامه نمیدن تا تکمیل وجه کنیم . خیلیها تکمیل وجه کردن ولی ماشینشونو تحویل نمیدن . وضعیت سایپا هم همینه . ولی این دو خودرو ساز دارن طرح پیش فروش برای دی و بهمن و اسفند امسال میزارن که مردم بیان ثبت نام کنن در حالی که نه دعوتنامه و نه ماشینای ثبت نام شده در سال 96 رو تحویل نمیدن . تازه گفته میشه که بازم شههد افزایش قیمته کارخانه خواهیم بود . به مشتریهایی که تاریخ قراردادشون رد شده و خودرو ساز از عمد دعوتنامه نفرستاده ( که این تخلف می باشد ) میگن قیمتتون به روز حساب خواهد شد . یعنی اگر الان منی که باید تیر ماه ماشینم میرسید دستم و تا امروز کارخانه تحویل نمیده افزایش قیمت شامل میشه . این حرف های خود ایران خودرو هستش . . تورو خدا شما به داد ما برسید . ارگانی نمونده که ما بهشون پبغام نداده باشیم . هیچکس پاسخگو نیست .
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۱:۴۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
با سلام
اینجانب یک دستگاه خودور سمند در تاریخ 1396/11/23 در نمایندگی ایران‌خودرو ثبت نام نموده ام که تحویلی تیر ماه سال 97 بوده ولی تا کنون حتی دعوتنامه هم برای من ارسال نشده است پیگیری هم کرده ام ولی خبری نشده. تعداد زیادی از ثبت نام کننده ها هنوز خودرو های خود را تحویل نگرفته اند . لطفاً پیگیری بفرمایید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شاکری
۲۲:۰۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
با سلام و وقت بخیر
بورس:
حال و روز اینروزهای بورس خوب نیست،هفته های قبل که دولت اعلام کرد برای بازار سرمایه برنامه داره و مدام تبلیغ میکردید تا سرمایه های سرگردان و نقدینگی بیاد سمت بورس الحق و الانصاف نقدینگی خوبی داشت وارد میشد و شاخص هر روز صعودی بود اما بعد از مدتی اصلاح شاخص به بهانه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی رخ داد و بعد از اون کاهش نرخ دلار باعث سقوط بیشتر شد و چند هفته صفهای فروش ادامه داشت و سهام ها در صف فروش قفل شد و نقد شوندگی صفر‌ شد بجز در ۴تا۵ سهم که ظاهرا خوداقایون سهامدارش بودند سوال اینه چرا از بازار حمایت نشد و صفهای فروش با حمایت جمع نشد تا سرمایه گذاران و تازه واردها رو فراری ندهند و اونارو در بدو ورود به بازار سهام بدجور ترسوندند این صف های فروش عادی نبود و مشخص بود عده ای تعمدی قصد داشتند بورس رشد نکند و در کانون توجه برای ورود نقدینگی ها نباشد رنج های منفی میکشیدند و صف های فروش درست میکردند میگن کار بانکاست که پول نیاد سمت بورس ، مورد ۲ هسته معاملات هم که قربونش برم هر روز خرابه و نمیشه سفارش خریدو فروش گذاشت این هم خودش یه ریسکه اگه واقعا قراره حمایت کنید بیاید پای کار و قانون های جدید و کاربردی وضع کنید که بنفع بازار باشه نه به ضرر بازار و همچنین از انتشار تصمیمات یه شبه و یا در وقت معاملات بازار پرهیز کنید این بازار بسیار حساس است اگر میخواهید نقدینگی مجدد سراغ سکه و دلار نرود بازار سرمایه را به جد نه بحرف دریابید و حمایت کنید مثلا میتوانید قانون کف قیمتی برای هر سهم را اجرا کنید که مثلا کسی زیر کف قیمتی نتونه سهامشو بفروشه و سیستم معاملات فروش زیر کف قیمتو قبول نکنه و کسی نتونه زیر اون قیمت بفروشه و دستکاری قیمت کنه این قانون های جذاب برای جذب نقدینگی واقعا لازمه که فرار نکنه و نوعی اطمینان برای سرمایه گذار باشه و کف قیمتیرو میشه برای هر سهم به طور ماهانه یا هفتگی مشخص کرد ریسکارو کم کنید تا سهامدار با ارامش در این بازار جذاب بمونه ضمن اینکه این بازار جای خوبی برای اشتغالزایی افراد بیکاره چون با هر سرمایه ای میشه وارد شد و سهم خرید
موفق باشید
Germany
طاهری
۱۳:۰۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
امروز رفتم کارگزاری شعبه 22 بیمه تامین اجتماعی شماره 22 قایم مقام. متاسفانه برای تمدید دفترچه و گرفتن ان 3 ساعت معطل شدم. بیش از 209 نفر جلوی صف بودندو در یک فضای 100 متر مربعی بیش از 100 نفر نشسته و ایستاده بودند. کلا 3 نفر پاسخگو. ضمننا با این وضع دفترچه بنده را 2 ماه تمدید کرده میگه تو سیستم این تاریخ خورده. اصلا تو دو ماه شاید دکتر هم نریم ولی دوباره باید بیایبم در همین فضای گرم و .. وقت تلف کنیم. یک سیستم الکترونیکی مریض و دکتر و بیمه نیاز به دفترچه را حذف میکند. ماهی 500 هزینه بیمه میدیم با بدبختی باید دفترچه بگیریم. ممنون از پیگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
با سلام و احترام
مشکل من و بسیاری از دو بدین شرح است که ، مدت های مدیدی منتظر نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بودیم، بالاخره نتایج 15 مهر ماه اعلام شد. متاسفانه درصد بسیار بالایی از من و دوستانم با عبارت:
حذف، عدم تجانس رشته ی کارشناسی ارشد و رشته ی درخواستی
مواجه شدیم؛ در حالیکه به هیچ عنوان عدم تجانسی وجود نداره.
پس از تماس با سازمان مرکزی، در جواب بیان كرده اند که طی دو روز آینده به تمام درخواست ها رسیدگی میشه.
سوال پیش آمده این هست که چطور توان پاسخ به تمام اعتراضات طی دو روز وجود دارد؟ اگر چنین توانی موجود هست، چرا نتایج زودتر اعلام نشد؟
دلیل حذف بنده و درصد بالایی از دوستان و عدم رسیدگی به نتایج مصاحبه، آن هم بدلیل کاملا بی پایه و اساسی، چیست؟
از شما درخواست رسیدگی به مسئله ی جمع کثیری از جوانان را داریم.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی
۱۳:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
سلام

لطفا درباره حواشی اعلام نتایج آزمون سر دفتری پیگیری کنید


سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
سرگزی نیا
۱۳:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ابهامات و حاشيه اعلام نتایج آزمون سردفتری

لطفا حتما رسیدگی کنید خیلی از ما با امید و تلاش چندین ماهه برای شرکت در آزمون رفتیم .

Iran (Islamic Republic of)
منصور طحانیان
۰۹:۴۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
با سلام
سازمان تامین اجتماعی داروی سل سپت (داروی جلوگیری از پس زدن کلیه)ساخت اروگوئه را به عنوان داروی رایگان در اختیار بیماران قرار می دهند که سازگاری با کلیه پیوندی بسیاری از بیماران ندارد. ولی داروی سل سپت ساخت ایران (تبریز) که توسط هموطنان خودمان تولید می شود و سالهای سال توسط بیماران پیوندی مورد استفاده قرار می گرفت را مورد تایید قرار نداده و در صورت نیاز به مصرف داروی ایرانی (با توجه به مصرف قبلی)باید مبلغ 300 هزار تومان به عنوان فرانشیز توسط بیماران پراخت گردد. متاسفانه پرداخت این مبلغ در توان بسیاری از بیماران پیوندی که اکثرا فاقد هر گونه شغل و منبع درامدی نمی باشد. لذا باید در آینده شاهد پس زدن کلیه بسیاری از این بیماران خاص باشیم.
خواهشمند است به این موضوع مهم رسیدگی نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۰۰:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
با سلام
کلی مدرک و مستندات دارم از تخلفات علنی آموزش و پرورش استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر و آشفتگی و بهم ریختگی این سازمان که هیچ کس در پست تخصصی خودش نیست و باعث شده که به بسیاری هم وطنان ظلم بشه و متاسفانه کسی هم جوابگو نیست.
در حدی کارمندان آموزش و پرورش این سازمان بی تجربه و بی سواد هستند که حتی بجای قاضی و دادگستری حکم صادر میکنند.
اگه اکیپ تصویربرداری و خبرنگاری رو هم بتونید اعزام کنید بنده تک تک این تخلفات و بی نظمیها رو در سازمانی که قرار است نسلهای آینده رو تربیت کنند، نشان خواهم داد. تمام این بی نظمیها باعث نارضایتیهای بسیاری از هموطنان و فرهنگیان زحمت کش شده.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد حصاریها
۱۱:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
با سلام
بنده میخواستم خبر کلاهبرداری یک آژانس مسافرتی رو به اطلاع شما برسونم که پس از فروش تور خارجی تقلبی به تعداد کثیری از افراد متواری شده و خواهش کنم گزارشی از اون تهیه و در بخش خبری 20:30 شبکه دو پخش بشه تا هم مانع فرار فرد کلاهبردار به خارج از کشور بشه و هم مردم در جریان قرار بگیرن تا دیگه کسی در آینده فریب این قبیل افراد و موسسات رو نخوره.
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد حصاریها
۱۱:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
با سلام
بنده میخواستم خبر کلاهبرداری یک آژانس مسافرتی رو به اطلاع شما برسونم که پس از فروش تور خارجی تقلبی به تعداد کثیری از افراد متواری شده و خواهش کنم گزارشی از اون تهیه و در بخش خبری 20:30 شبکه دو پخش بشه تا هم مانع فرار فرد کلاهبردار به خارج از کشور بشه و هم مردم در جریان قرار بگیرن تا دیگه کسی در آینده فریب این قبیل افراد و موسسات رو نخوره.
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
زینب بابایی
۱۵:۴۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
با سلام و وقت بخیر. در خصوص اعلام نتایح نهایی آزمون دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد(استعدادهای درخشان) مطلبی رو میخواستم عرض کنم و تقاضا دارم اگر ممکن هست پیگیری بفرمایید.با توجه به اینکه تقریبا نیمی از ماه مهر گذشته اما همچنان علی رغم وعده های این نهاد مبنی بر اعلام نتایج در اواخر هرهفته هنوز نتایجی اعلام نشده و من و دوستانم به شدت ازین قضیه ناراضی هستیم و هیچ نهادی هم مسئولیت این تاخیر شدید رو به عهده نگرفته.سپاس از شما
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
با سلام...خواستم .بگم تو رو خدا یه گزارش.از پرسنل قسمت تاسیسات های بیمارستان .بگیرید .ببینید ...چه روزگاری دارن ..از صبح تا شب.زحمت میکشن ..و کار های خارج از اورف خود انجام می دهند .ولی یکی قدر دان نیست..مگه یه ارگان دولتی چند.نوع حقوق داره چرا اینقدر بی عدالیه..سالیان سال تو همین ارگان کار میکنن..ولی کارانه و یا مزایا فقط برای عده خاصیه.مگه همه ی ما در یک محیط کار نمیکنیم..فقط به جرم نیروی شرکتی بودن به ما تعلق نمیگیره..جدا از این ...هیچ امنیت شغلی نداریم..و یا حق احتراض نداریم ...چون سریع با عکس العمل اخراج مواجه میشم..اگه چند ماه هم حقوق ندن بازم چیزی نمیتونیم بگیم ...هیچ کس مدافع ماه نیست.خواهش میکنم ...پیگیری کنید ..از وزارت بهداشت ..ممنون از لطف شما عزیزان.سپاس .
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
با سلام...خواستم .بگم تو رو خدا یه گزارش.از پرسنل قسمت تاسیسات های بیمارستان .بگیرید .ببینید ...چه روزگاری دارن ..از صبح تا شب.زحمت میکشن ..و کار های خارج از اورف خود انجام می دهند .ولی یکی قدر دان نیست..مگه یه ارگان دولتی چند.نوع حقوق داره چرا اینقدر بی عدالیه..سالیان سال تو همین ارگان کار میکنن..ولی کارانه و یا مزایا فقط برای عده خاصیه.مگه همه ی ما در یک محیط کار نمیکنیم..فقط به جرم نیروی شرکتی بودن به ما تعلق نمیگیره..جدا از این ...هیچ امنیت شغلی نداریم..و یا حق احتراض نداریم ...چون سریع با عکس العمل اخراج مواجه میشم..اگه چند ماه هم حقوق ندن بازم چیزی نمیتونیم بگیم ...هیچ کس مدافع ماه نیست.خواهش میکنم ...پیگیری کنید ..از وزارت بهداشت ..ممنون از لطف شما عزیزان.سپاس .
Iran (Islamic Republic of)
وحيد خضري
۲۱:۳۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
با سلام من كلاس دوازدهم تجربي هستم
امسال اينقدر كتاب بهمون اضافه كردن ك نگو بعد ك ما امسال كنكور داريم اين ساعت درسي من چجوريه الان ما چجوري درس بخونيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
هیچکس قرار نیست به دیجی کالا بابت اشتباهاتش تذکر بده من در پی اعتراضم با تماسی که با دیجیکالا داشتم صداشون رو ضبط کردم که میگن ما فقط می تونیم عذرخواهی کنیم!
Iran (Islamic Republic of)
سمانه اکرمی
۱۹:۵۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
شوهر من سرایدار منطقه دو دبیرستان ابوریحان بود بهمن ۹۶ بعد از شش سال خدمت تو آموزش و پرورش حکم گزینشش و معلق کردن و جلو حقوقش و گرفتن ..الان ۹ ماهه میگذره و همچنان بیکاره و حقوقی نداره و هر چی هم میریم اداره کل میگن باید روال اداری بگذره ..ما تو منزل سرایداری دبیرستان ساکن بودیم ..امروز اومدن از اداره و کل لوازمهای ما رو ریختن بیرون و تو نماز خونه با دو تا بچه اللن ما رو آواره خیابونا کردن ...من شماره ای نداشتم که ازتون بخوام بیاین فیلم بگیرین ولی میتونین بیلین و ببینین اثاث منزل منو ریختن تو نماز خونه و درش و قفل کردن ..شوهرم و بیکار کردن جلو حقوقشو گرفتن امروز هم ۱۰/۰۷/۹۷لوارمها مو با مامور .. ریختن بیرون .هیچکی نیس تو این مملکت جواب ما رو بده من با دوتا بچه کجا برم ..از شما میخوام پیگیری کنن .ازتون خواهش میکنم صدای منو به مسئولین برسونین ..سمانه اکرمی ۳۳ ساله
Iran (Islamic Republic of)
وحید اسدی
۱۳:۲۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشید ، .. ببخشید بیشتر استانها هزینه انجام معاینات پزشکی برای استخدام پیمانی آموزش و پرورش زیر 100 هزار تومان هست چرا استان مرکزی تو این وضع گرونی برای جوونی ک میخواد استخدام بشه این هزینه بیش از 400 هزار تومنه دلیل این تفاوت و همچنین اختلاف زیاد و عدم نظارت چیه
باید باشه که بتونیم پرداخت کنیم خواهشا رسیدگی کنید این تعداد دوستانی ک موندن لااقل همچین هزینه ای رو متقبل نشن
واقعا
اگر طرف پول داشت ک نمی اومد آزمون استخدامی بده آخه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
سلام .لطفا در خصوص آزمون استخدامی کارکنان امور اداری قوه که در آذر ماه سال پیش برگزار شد پیگیری لازم را انجام دهید چون ما بعد از گذشت تقریبا یکسال هنوز بلاتکلیف هستیم حتی هنوز برای گزینش دعوت نشده ایم و هیچ مسئولی تاریخ مشخصی به ما اعلام نمیکند تا لااقل بتوانیم در این اوضاع بیکاری برنامه ریزی داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
زهره مداینی
۰۰:۲۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
سلام .خواهشا در مورد این برگه های سلامتی که مدارس برای درس تربیت بدنی به بچه ها میدن یه گزارش تهیه کنید که با این وضعیت بد اقتصادی خانواده ها که بعضی افراد نون شب ندارن فقط یک منبع برای پول گرفتن پزشکان شده که حتی بچه ها رو یک معاینه نمی کنند و فقط برگه رو امضا می کنند و پول ویزیت کامل رو میگیرن جالبتر این که من دو فرزند دارم یکیشون رفته پزشک و دکتر برای اون یکی که نبوده هم برگه رو امضا کرده اینه تعهد پزشکان ما و نا کارامدی آموزش و پرورش که میخواد با این برگه ها فقط خودشونو تبرئه کنن
Iran (Islamic Republic of)
نبی اله احمدی
۰۹:۰۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
باسلام:
ساعت گویای کشور پس از گذشت 9 روز از مهرماه هنوز ساعت قبل را اعلام می کند !!!!!!
چه نهادی موظف به به روز رسانی است؟
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۰۹:۰۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
ای کاش فکری برای تخریب شاه کوه استان کرمان که از منابع طبیعی بی نظیر شهر هست هم صحبتی میشد
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۲:۴۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
با عرض سلام . پارسال وزارت نفت برای آزمون استخدامی ثبت نام بعمل آورد اما با رای دیوان عدالت این آزمون لغو شد اما لازم بذکر میباشد نزدیک به ۵۰هزار نفر برای این آزمون مبلغ ۳۵۰۰۰تومان پرداخت کردند که تا کنون هیچ گونه استرداد وجهی از طرف وزارت نفت صورت نگرفته.لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد کامران
۲۱:۳۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
باسلام
اسفند سال گذشته در طرح پیشفروش خودروهای ایران خودرو شرکت نمودم و این شرکت پس از سررسید قرار داد از تحویل خودرو به مشتریان به بهانه های متعدد همچون نقص قطعات خودداری می‌کند و قصد دارد تا با این روش با گذشت زمان و افزایش قیمت خودرو سود بیشتری را کسب نماید. این درحالی است که هنوز خودروهای ثبت‌نامی سال گذشته را تحویل نداده اقدام به پیش‌فروش جدید کرده است!!!
لطفاً در این خصوص گزارش تهیه کنید زیرا کسی صدای مردمان عادی را نمیشنود!
باتشکر