یکی نیست بپرسه از این مجلسیا شما که پولتونو میگیریدو حالشو میبرید دیگه چرا کار مارو خراب میکنید؟
هیچ تلاشی که برای پیشرفت کشور نمیکنید.حداقل بزارید خودمون به یه جایی برسیم نه اینکه جلوی پیشرفتو بگیرید
12سال درس میخونیم ولی همش سال سومه 45 درصد نهایی 20درصدم حداقل تو کنکور میشه حداقل65 درصد راه جبرانی هم نیس یعنی توامتحان نهایی 93((کنکور94)یه امتحان مسخره زیست که سوالای حفظی و غیر استانداردی رو داشت ویه سوالشم غلط بود با کلی تقلب و پارتی بازی 45 درصد کنکور میشه بابا اینم انصافه؟؟؟
یعنی چی سال دوم تاثیر داده میشه ما مدرسه تیزهوشانیم و امتحانات سال دوم داخلی و معلم ها خیلی سخت تر از مدارس دیگر امتحان میگیرند بعدش این کنکور باشه خیلی بهتره ناحقی نمیشه خداحافظ
من سال 90دیپلم گرفتم 94 میخوام کنکور بدم معدلمم هم 14 و خورده بهم بگین چوکنم ؟!!سطح علمی خوبی دارم و اشنا به دو زبان انگلیس و ایتالیا هستم
میخوام پزشکی قبول شم.ولی فکر نکنم با این معدل حتی پیام نور حاجی آباد سفلا هم قبول شم!!!!
سلام بچه ها خسته نباشید.من سال سومی هستم امسال امتحان نهایی داشتم ومعدل کل هم شد15 این چجوری تو کنکور حساب میشه؟یعنی چجوری تاثیر مثبت داره یا منفی؟توروخدا جوابمووووووووووووووبدین خیلی استرس دارم
ناعادلانه است که برای کنکور 94 تاثیر معدل داشته باشد مثلا در سالهای قبل معدل تاثیر نداشته است یا تاثیر مثبت بوده و این امر باعث استرس کنکوری های 94 شده است
سلام
یعنی ما که امسال کنکور دادیم بخوایم پشت کنکور بمونیم و دوم و اول و حتی چهارم هم نهایی ندادیم معدل سوم 100 درصد تاثیر خواهد داشت؟!!!
یکمم به فکر ما باشید لطفا
مگه کنکور چه مشکلی داره میخواهید حذف کنید؟یعنی کنکور معیار بدتری! برای سنجش داوطلبان نسبت به امتحانات نهایی هست؟!
وای چه قوانینی واقعا شما به فکر ما نیستید اصلا کار درستی نیست اگه میخوان کنکور و به شرط معدل کنن خیلییا هستن با پارتی معدل بالایی میارن ولی ما که پارتی نداریم یعنی حقمون ضایع میشه این چه انصافیه آخه.
بر اساس سخنان گران بهای رئیس سازمان سنجش و نمایندگان مجلس قرار شد امتحانات خرداد ماه داوطلبان به صورت استاندارد و سراسری برگزار شود تا جای هیچ گونه ابهامی برای کسی باقی نماند
حال من یک سوال دارم ؛
من داوطلب کنکور سراسری 93 رشته ریاضی هستم به دلیل مشکلاتی می خواهم کنکور سراسری 94 شرکت کنم تکلیف من که امتحانات نهایی سال دوم متوسطه ام به صورت سراسری (نهایی)
طبق استانداردهای وزارت علوم برگزار نشده است چه می باشد؟!
و
اگر قرار باشد که سوابق سال دوم دبیرستان را هم محاسبه کنند که (نورُ علی نور) دیگه
یعنی عملاً قانون نقض میشه!
چون
در صورتی باید معدل داوطلب در پذیرشش
مورد محاسبه قرار بگیرد که امتحاناتش به صورت سراسری ، استاندار ، نهایی برگزار شده باشد
ولی حالا رئیس کمیسیون آموزش مجلس محترم می گوید ؛
سوابق سال دوم و سوم داوطلبان در سال 94 در پذیرششان تاثیر دارد.
حالا جالب این جاست که در صورتی که من اگر بخواهم سال 94 کنکور بدم اون وقت معدل سال دوم ( که امتحانات داخلی ) و سال سوم ( که امتحانات نهایی ) برگزار شده تاثیر دارد ،
دوستان ببخشید سرتون رو به درد آوردم
حالا خودتون قضاوت کنید !!
...* مدیر محترم سایت باشگاه خبرنگاران *...
با سلام وقت گذاشتم تا نظر رو تایپ کردم ، اگر وجدان دارید نظر رو منتشر کنید تا دوستان عزیزم بدونن.
ببینید شما صد درصد در سال دوم یه امتحان نهائی فکر کنم زبان را دادید اما در مدرسه خودتون ولی تصحیح و طرح سوال نهائی بوده و همون یه امتحان رو منظور می کنن یعنی واحدش رو با درس سال سوم جمع میزنن و نمره اش رو هم همینطور و تقسیم بر تعداد واحد میکنن.
نگران
۲۰:۴۴ ۰۵ تير ۱۳۹۳
ی سوال داشتم کسی نظرات مارو می خونه ایا چرا ب سوالات و خواهش هامون جواب نمیدین
منم با کنکور نوین مخالفم اخه شما مجلسیا میشینید دور هم تصمیمات ناجور میگیرید مگه کنکور قدیم چه عیبی داشت که می خواید نوینش کنید چرا هی سنگ جلوی پای ما می زارید
سلام،من سال۹۴ کنکورانسانی دارم.معدل سال دومم شده۱۹/۷۰ و معدل کتبی سال سومم شده ۱۹/۳۰ و معدل کل سومم شده ۱۹/۶۲،امیدی هست که دانشگاه خوب قبول بشم؟خواهش میکنم جواب بدین
اصلاً ، شما به هیچ وجه من الوجود ، تاکید می کنم به هیچ وجه من الوجود ، شما اصلاَ درس نخونی بهتره!
عاقب ... خونی همینه بنده خدا نمی دونه با معدل 19.30 قبول میشه یا نه ، ای خدا !
شبنم
۱۶:۱۱ ۰۱ تير ۱۳۹۳
اخه سال دوم كه امتحانا داخلي بود......اين بي انصافيه مامدرسمون خاص بو سوالا سخت تر بود......خدايااااااااااااااااااااا
ایـــران و مسولان ایرانی فهمیدی بازم بگم
خدا نگذره ازتون که امیدمان را ناامید کردید.
باشه منتشر نکن عزیز دلم!!!
منتشرنکن!
این کاملاً طبیعیه چون شما و سایت شما هم
...
بهار
۱۴:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
من تا سوم معدلم بالای 17 بود ولی تو پیش دانشگاهی خرابش کردم واسه کنکور 94 دارم اماده میشم با چه شرایطی می تونم تو رشته های پزشکی قبول شم لطفا پاسخ بدید
من تا سوم معدلم بالای 17 بود ولی تو پیش دانشگاهی خرابش کردم واسه کنکور 94 دارم اماده میشم با چه شرایطی می تونم تو رشته های پزشکی قبول شم لطفا پاسخ بدید
بابا شما ها که دانشگاه رفتید چرا از شره این کنکوره نمی گذرید ما هم راحت شیم ما ها بد بخت شدیم تکلیفمون معلوم نیست شما فکر کنم درستون رو بخونید بهتر باشه
با عرض سلام ...من فارغ التحصیل سال 86 هستم و معدل کتبیم 10.02 و معدل دیپلمم 16.92هستش....درسال 94 من باچه شرایطی میتونم رشته های پزشکیو بخونم؟؟؟؟ لطفا زود جوابمو بدید.ممنونم
کنکور فقط توکشور های عقب مونده هست چون وجود کنکور هزاران مسکل داره
کنکور باعث میشه یک سری چیز ها رو که اصلا به دردمون نمیخوره رو بخونیم که بعدا یادمون بره این وسط بعضی از معلمهای کنکور یه پولی به جیب میزنن
ولی کنکور هر چی باشه هم تا یه حدی از امتحان نهایی مفهومی تره هم تو شرایط بهتری برگذار میشه
در کل با این شرایط ایران آمادگی حذف کنکور رونداره
یعنی واقعا اون بالایی ها بدون فکر قانون میدن بیرون
اینا معلوم نیست با خودشون چند چندن /از یه طرف میگن معدل دوم و سوم تاثیر 25 درصدی داره /از یه طرف میگن چون اول نهایی نبوده تاثیری نداره/ینی خودشون نمیدونن که دوم هم نهایی نبوده؟
به نظر من خیلی اشتباه حذف کنکور
کنکور فقط یه امتحان ورودی دانشگاه نیست / یه رقابت علمیه یه راه برای افزایش اطلاعاته و... البت راهی برای کسب درآمد برخی افراد سودجو هم هست
اما در حالت کلی امیدوارم برا من و امثال من ,این ایده های بیهوده ,گزندی نداشته باشه
شاد و موفق باشید
یا علی
دوست گلم تو فقط دعا کن کتاب ها تغییر کنن ، یهو می بینی گفتن تاثیر معدل 50 درصد!!!!
حالا خر بیار باقالیلی بار کن ...
آخه این چه وضعشه دیگه ...
آقای ایگرگ
۱۳:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
تو کتابای تاریخمون نوشتن در دوره صفویه و قاجار و... ، تنها اشراف و شاهزادگان حق تحصیل و علم آموزی داشتند . 200 سال دیگه تو کتابای تاریخ می نویسند "..." !!! :D
مسئولین محترم اگ میشه یه نگاه به صفحه نظراتتون بکنین.به خدا این قانونا بی انصافیه..تو کنکوره که فرق دانش آموزی که مفهومی بلده با اونی که حفظی بلده معلوم میشه ..
دانش آموزا که موش آزمایشگاهیتون نیستن که،تازه اگرم بودن تا حالا باید به یه نتیجه ای می رسیدین ولی ظاهرا اصلا قرار نیست کسی به نتیجه ای برسه..
اگر می خواین(البته اگر می خواینا..) چیزی رو که قراره تصویب کنین عادلانه باشه یه همه پرسی عادلانه بین کل دانش آموزان کشور ترتیب بدین اونوقت می بینین کدوم قانون با چه درصدی تصویب میشه..
البته با وجود همه اینا من نمی دونم این چیزایی که دارم می گم رو کسی می خونه یا ازش صرفا به عنوان دیزاین سایتتون استفاده می کنین؟!!!!!!!!!!....
سلام.
نیازی نیست که سیستم را تغییر دهید.به همان سیستم قبلی ادامه بدهید مطمئن باشید که قیلی خیل عادلانه تر هست.(کنکور باشد فقط)شرط معدل را بردارید به خدا خیلی منصفانه تر است.
سلام
آخه این مسخره بازی ها چیه ؟
یعنی کسی که سوم رو نخونده باید تا آخر عمر فکر دانشگاه رفتنو از سرش بیرون کنه .
ضمنا انقدر تو حوزه ها تقلب میشه که نگو .
یکی صدای مارو به گوش مسول ها برسونه .
آقا منم میخوام یه پیشنهاد بدم که کنکورو حذف کنید بیام بچه هایی که میخوایم که رتبه خوب بیارن جدا کنیم به بقیه بگیم برید پی کارتون این همه استرس به بچه مردم وارد نکنیم والا، تا کم کم این روشو بخوایم اجرا کنیم خیلی از داوطلب ها تلف میشن! !! خوب بهش فکر کن خجالت نداره که پسر عمو ما هم یه ٱدم عادی آیندمون به درک
سلام
پس اینجا کی جواب میده؟؟؟؟؟
برداشتن کنکور اصلا عادلانه نیس بعضیا تو امتحانای مدرسه خط به خط کتابو میخونن و فقط حفظ میکنن که 20 بشن در حالیکه همین افراد نمیتونن تو آزمونای سنجش بیشتراز 4000 تراز بیارن!!!!ولی هستن کساییکه کتابو مفهومی میخونن بااینکه شاید معلما تو ورقه بهشون نمره نده ولی تو آزمونا بالای 6000 میزنن...
سلام.ی چنتا سوال داشتم اگه میتونید خواهشا جواب بدید
1.امتحانات سال دوم که هماهنگ نبوده و از قبلش اعلام نشده بود پس چجوری برا همه شرایط یکسان در نظر گرفته میشه؟
2.تاثیر امتحان نهایی سال سوم تو کنکور94 چند درصد و چجوری محاسبه میشه؟
اشتباه نکن،وقتی گفته از سال 94 ینی اونایی که اول دبیرستانن نهایی بدن،
درضمن برگزاری امتحانات نهایی میدونی چقدر واسشون هزینه بر میداره؟عمرا کنکور رو حذف کنن.
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
تاثیز مستقیمه وصدم به صدمش تاثیر داره وکنکور تا 5سال اینده حذفه و سوال اولتون برا منم سواله ونمیدونم سال دوم کجاش هماهنگ بود؟
زری
۱۵:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
سال دوم ینی همون سوم نهایی.سال سوم ینی پیش.همون 4درس هماهنگ پیش که من چون فک میکردم تاثیر نداره دوتاشونو افتادم.الهی خدا ازشون نگذره
رضا
۲۳:۳۴ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
مسخره کردن مردمو
تو چند سال اخیر چه قانون هایی که برای اموزش پرورش تصویب نکردن
سلام، رياضي خوندم ولي ميخوام تو كنكور 94 تجربي شركت كنم تو رو خدا بگيد شرايط معدل چجوريه چند درصد تاثير داره قانون سال بعد تو كوم سايت دقيق و مشخص گذاشته شده
نه فک نکنم،یکی از معلما میگفت مثلا خرداد بیفتی بعد شهریور بیست هم شی،همون خرداد حساب میشه.
چون بعضی ها کلک میزنن مثلا نصف درسارو واس خرداد میخونن بقیشو شهریور،فک کنم اینطوریه
فاطمه
۱۱:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام میخواستم بدونم ک معدل تا چ حدی روی کنکور تاثیر داره .با چ معدلی میتونیم در دانشگاه های دولتی پذیرفته شیم.
شما که میخواستین معدل دوم رو هم تاثیر بدین تازه یادتون افتاده؟!!!نمی تونستین پارسال بگین!منی که تیزهوشان میخونم نمره ام با اونایی که الکی نمره گرفتن یکیه؟؟
منم تو مدرسه رز تو المان درس ميخونم واقعا هيچ پارتي بازي نميشه
مینا
۱۸:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اصلاااااا منصفانه نیست...امتحانای سال دوم و نیمه اول سال سوم بصورت داخلی بوده..نمره های بعضی بچه ها کشکی بوده و پارتی بازیو ... یه عده واقعا اون چیزی که حقشون بوده رو نگرفتن... کنکور میخواد حذف بشه یا نشه به من چه... فقط نمرات نهایی باید تاثیر داده بشه نه دوم و... وااااقعااااا که..اینم شد مجلسو مصوبه؟؟؟؟؟
سلام
خواهش می کنم راهنمایی کنید
من فارغ التحصیل سال 83 هستم ، به علت مشکلات زیاد نتوانستم ادامه دهم آیا معدل نهایی دوره متوسطه برای من و امثال من مانند بقیه است ؟!!!!!
تکیلیف فارغ التحصیلان قبل از 84 چیست ؟
بچه ها من امروز پیش مشاور قلمچی بودم اون گفت نگران نباشید تاثیر معدل به اندازه یه درس عمومی هست مثلا ضریب زیست که 12 تو رشته تجربی تاثیر معدل به اندازه 2از 12است یعنی مثلا زیست شما اگر 60درصد باشه میشه 56یا55درصد که اینم باکمی تلاش بیشتر قابل جبران هست غصه نخورید من خودم 23سال دارم و برای کنکور 94حاضر میشم
کجای کنکور عدالته یعنی واقعا نتیجه ی 12 سال تحصیلی تو 4 ساعت مشخص میشه با زدن تست هایی که حتی وقت فکر کردن برایشان نداری
احمد
۱۳:۲۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
آخر معلوم نیست که میخوان با ما کنکوری های 94 چیکار کنن . حداقل یه برنامه تلوزیونی با آگاهی قبلی از زمان پخشش برای ما بسازید تا بفهمیم که قراره چی بشه . با تشکر
مسخره است کنکور نباید حذف شه اون وقت ارزش کسایی واقعاً درس خوندن ضایع میشه. حتی ممکنه کسی برای امتحانات شب آخر خونده باشه و بعد امتحان یادش رفته باشه.
اون وقت فرق بین دانشگاه های خوب با بقیه دانشگاها چیه.
با این همه حتی نحوه ی تدریس هر معلم و آمادگی دانش آموزان با یکدگر از زمین تا آسمون با هم فرق میکنه.
افراد به راحتی در امتحانات نهایی که اکثر سؤالات آن تشریحی هستند با حفظ کلمه به کلمه ی کتاب نمره ی خوب کسب می کنن. ولی در کنکور میزان درک و فهم سنجیده می شه.
باید فرهنگ سازی شه که افراد از آزمون هیچ هراسی نداشته باشن با بچه ی اول ابتدایی طرف نیستیم که ندونه امتحان چیه. کنکورم یه آزمونه که به دلیل نوع سؤالاش نمیشه با خوندن سطحی نتیجه ی خوبی گرفت.
حرف دل منو زدی
متاسفانه تو ایران حتی تو رشتهی ریاضی هم کسی موفق تره که حافظش بهتره نه اونی که هوش ریاضیش بیشتره نمی خواهم از خودم تعریف کنم ولی من درس حسابان و فیزیک رو با عشق خوندم حتی وقتی هم که امتحان مستمر ادبیات داشتیم باز من فیزیک میخوندم
اون وقت یه گاگولی موقع امتحانات ترم نمرهی حسابان خودش رو از ۳ به ۱۶ رسوند ملاک ورود به دانشگاه باید طوری باشه که کسی که درس های مفهومی رو حفظ میکنه سوالات امتحان رو که میبینه اشک تو چشماش جمع شه من یه چیز هایی از فیزیک میدونم که خر خونکلاسمون اصلا تا حالا ...به گوششم نخورده معلممونم همیشه همینو میگه ولی اکثرا اون تو امتحان های فیزیک موفق بوده
سیاوش
۲۱:۴۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
بهترین روش گزینش دانشجو کنکور است چه سخت چه آسون والسلام
یکی از هم کلاسی های من بیشترین نمره ای سرکلاس داشت -5- بود امتحان های نهایی رو با معدل بالا قبول شد
در ضمن با رئیس اموزش پرورش اشنا بودند...
خوب فرق من واین فقط تو کنکور معلوم میشه
شيرين
۱۲:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
عزيزم دنيا فقط با پارتي ميچرخه
سجاد
۰۰:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با اینکه امتحان سال سوم کشوریه ولی بازم میشه راحت نمره ها رو جا به جا کرد و تصحیح ورقه اشتباه زیاد داره یکی از دوستام ریاضی شد16، اعتراض کرد و همون نمره شد 20 تا زه کسی به ما نگفت که25 درصد تاثیر مستقیم دارهه تاثیر مستقیم باشه باید برای دانش آموزایی باشه که سال 92 به بعد امتحان سال سوم رو دادن هر تصمیمی لازم یه کم فکره البته اینکه یه قانون رو همینطور تصویب کنن چیز تازه ای نیست و نخواهد بود و لازم تشکر کنم به خاطر کسایی که این تصمیم رو گرفتن حتما به نفع تون بوده خسته نباشید
با سلام
من فارغ التحصیل سال 86 هستم وتصمیم داشتم برای رشته های پزشکی در سال 94 در کنکور شرکت کنم حال با این وضع تکلیف من چیست خواهشمندم مرا راهنمایی کنید سپاسگذارم
اینطوری اون بدبختی ک بچگی کرده درس نخونده تو ی دوره ای یا تو اون دوره مشکله جدی براش پیش اومده ب نظرت بهتره ی سال قشنگ بخونه بیاد کنکور بده یا بره دوباره از اول معدلشو بکشه بالا تازه من در جریان نیستم ک باز دوباره میشه خوند یا تا اخره عمر باید با این معدل سر کنی
بهار
۲۰:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
کاملا باهات مخالفم!!!!!!!!!فرض کن روزامتحان دورازجونت مریض شدی!یامشکلی برات پیش اومد یامعلمی که برگه تورو تصحیح میکرد باسختگیری وبی حوصلگی این کارو میکرد!!!اونوقت بازاین حرفومیزدی؟؟؟قبل حرف زدن فکرکن
jjjjjjj
۱۷:۰۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام.من سومم.میگن ساله 94تاثیر معدل 45درصد!!!!!!!!!!درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ببخشيد مثلا تاثيرش تا چه حده؟ مثلا معدل 19 نهايي سوم تجربي يه امتياز محسوب ميشه يا كلا همينجوري مثلا 17 به بالاها رو ميگن بيا برو اين دانشگاه؟؟ بعدشم تكليف ما چي ميشه؟ چرا بايد موش آزمايشگاهي باشيم خوب اگه كلا ميخوان كنكورو حذف كنن بگن ما تكليفمونو بدونيم!! ولي خوب اگه تاثير معدل يه امتياز باشه خوبه
بله ما موش ازمایشگاهی (نسل سوخته) هستیم
اینا نمی خوان کنکور رو حذف کنند می خوان ما رو حذف کنن
امیرعلی
۱۲:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
گل گفتی داداش رضا گل گفتی
این حرفتو باید با طلا نوشت قاب کرد
سجاد
۰۰:۱۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
تحصیل کردن فقط واسه پچه پول دارها و اونایی کع پارتی دارن هستش!
راستی خداوکیلی این بچه های این مسولینی که میان همچنین قوانینی رو تصویب میکنن میشه بگید کدوم کشور درس می خونن و زندگی میکنن! ای وای مثل در مملکت اسلامی زندگی میکنیم!
هیچ تلاشی که برای پیشرفت کشور نمیکنید.حداقل بزارید خودمون به یه جایی برسیم نه اینکه جلوی پیشرفتو بگیرید
میخوام پزشکی قبول شم.ولی فکر نکنم با این معدل حتی پیام نور حاجی آباد سفلا هم قبول شم!!!!
لطفا میشه از رییس سازمان سنجش بپرسین برای سال94میانگین معدل چند خوبه لطفا من خیلی استرس دارم
یعنی ما که امسال کنکور دادیم بخوایم پشت کنکور بمونیم و دوم و اول و حتی چهارم هم نهایی ندادیم معدل سوم 100 درصد تاثیر خواهد داشت؟!!!
یکمم به فکر ما باشید لطفا
مگه کنکور چه مشکلی داره میخواهید حذف کنید؟یعنی کنکور معیار بدتری! برای سنجش داوطلبان نسبت به امتحانات نهایی هست؟!
بر اساس سخنان گران بهای رئیس سازمان سنجش و نمایندگان مجلس قرار شد امتحانات خرداد ماه داوطلبان به صورت استاندارد و سراسری برگزار شود تا جای هیچ گونه ابهامی برای کسی باقی نماند
حال من یک سوال دارم ؛
من داوطلب کنکور سراسری 93 رشته ریاضی هستم به دلیل مشکلاتی می خواهم کنکور سراسری 94 شرکت کنم تکلیف من که امتحانات نهایی سال دوم متوسطه ام به صورت سراسری (نهایی)
طبق استانداردهای وزارت علوم برگزار نشده است چه می باشد؟!
و
اگر قرار باشد که سوابق سال دوم دبیرستان را هم محاسبه کنند که (نورُ علی نور) دیگه
یعنی عملاً قانون نقض میشه!
چون
در صورتی باید معدل داوطلب در پذیرشش
مورد محاسبه قرار بگیرد که امتحاناتش به صورت سراسری ، استاندار ، نهایی برگزار شده باشد
ولی حالا رئیس کمیسیون آموزش مجلس محترم می گوید ؛
سوابق سال دوم و سوم داوطلبان در سال 94 در پذیرششان تاثیر دارد.
حالا جالب این جاست که در صورتی که من اگر بخواهم سال 94 کنکور بدم اون وقت معدل سال دوم ( که امتحانات داخلی ) و سال سوم ( که امتحانات نهایی ) برگزار شده تاثیر دارد ،
دوستان ببخشید سرتون رو به درد آوردم
حالا خودتون قضاوت کنید !!
...* مدیر محترم سایت باشگاه خبرنگاران *...
با سلام وقت گذاشتم تا نظر رو تایپ کردم ، اگر وجدان دارید نظر رو منتشر کنید تا دوستان عزیزم بدونن.
باتشکر
عاقب ... خونی همینه بنده خدا نمی دونه با معدل 19.30 قبول میشه یا نه ، ای خدا !
خدا نگذره ازتون که امیدمان را ناامید کردید.
باشه منتشر نکن عزیز دلم!!!
منتشرنکن!
این کاملاً طبیعیه چون شما و سایت شما هم
...
محض رضای خدا یکی به من بگه کنکور 94(به طورخاص برا رشته پزشکی) حذف می شه یا نه؟حقیقتش امیدی به کنکور 93 ندارم.خواهش می کنم *راهنمایی کنید*
ممنون میشم بهم پاسخ بدین
ممنون میشم بهم پاسخ بدین
3000044
سوم حدود 19
با چه درصد های 94 نفت بیارم
کنکور باعث میشه یک سری چیز ها رو که اصلا به دردمون نمیخوره رو بخونیم که بعدا یادمون بره این وسط بعضی از معلمهای کنکور یه پولی به جیب میزنن
ولی کنکور هر چی باشه هم تا یه حدی از امتحان نهایی مفهومی تره هم تو شرایط بهتری برگذار میشه
در کل با این شرایط ایران آمادگی حذف کنکور رونداره
یعنی واقعا اون بالایی ها بدون فکر قانون میدن بیرون
به نظر من خیلی اشتباه حذف کنکور
کنکور فقط یه امتحان ورودی دانشگاه نیست / یه رقابت علمیه یه راه برای افزایش اطلاعاته و... البت راهی برای کسب درآمد برخی افراد سودجو هم هست
اما در حالت کلی امیدوارم برا من و امثال من ,این ایده های بیهوده ,گزندی نداشته باشه
شاد و موفق باشید
یا علی
ببخشید من سوم خب توی خرداد قبول نشدم
می خوام توی شهریور قبول شم تاثیری که نداره
حالا خر بیار باقالیلی بار کن ...
آخه این چه وضعشه دیگه ...
دانش آموزا که موش آزمایشگاهیتون نیستن که،تازه اگرم بودن تا حالا باید به یه نتیجه ای می رسیدین ولی ظاهرا اصلا قرار نیست کسی به نتیجه ای برسه..
اگر می خواین(البته اگر می خواینا..) چیزی رو که قراره تصویب کنین عادلانه باشه یه همه پرسی عادلانه بین کل دانش آموزان کشور ترتیب بدین اونوقت می بینین کدوم قانون با چه درصدی تصویب میشه..
البته با وجود همه اینا من نمی دونم این چیزایی که دارم می گم رو کسی می خونه یا ازش صرفا به عنوان دیزاین سایتتون استفاده می کنین؟!!!!!!!!!!....
(فقط هم کارشناسی نشده)
بابااااااا ما نمیخوایم معدل تو کنکور تاثیر داشته باشه
هر روز تو این مملکت قانونااااای الكي تصویب میکنند
نیازی نیست که سیستم را تغییر دهید.به همان سیستم قبلی ادامه بدهید مطمئن باشید که قیلی خیل عادلانه تر هست.(کنکور باشد فقط)شرط معدل را بردارید به خدا خیلی منصفانه تر است.
یکی اینو به گوش بلایی برسونه
بابا اینا چند ساله قراره کنکورو بردارن.نگران نباشید منم سومم این قانون عمرا به ما بخوره.
آخه این مسخره بازی ها چیه ؟
یعنی کسی که سوم رو نخونده باید تا آخر عمر فکر دانشگاه رفتنو از سرش بیرون کنه .
ضمنا انقدر تو حوزه ها تقلب میشه که نگو .
یکی صدای مارو به گوش مسول ها برسونه .
پس اینجا کی جواب میده؟؟؟؟؟
برداشتن کنکور اصلا عادلانه نیس بعضیا تو امتحانای مدرسه خط به خط کتابو میخونن و فقط حفظ میکنن که 20 بشن در حالیکه همین افراد نمیتونن تو آزمونای سنجش بیشتراز 4000 تراز بیارن!!!!ولی هستن کساییکه کتابو مفهومی میخونن بااینکه شاید معلما تو ورقه بهشون نمره نده ولی تو آزمونا بالای 6000 میزنن...
1.امتحانات سال دوم که هماهنگ نبوده و از قبلش اعلام نشده بود پس چجوری برا همه شرایط یکسان در نظر گرفته میشه؟
2.تاثیر امتحان نهایی سال سوم تو کنکور94 چند درصد و چجوری محاسبه میشه؟
درضمن برگزاری امتحانات نهایی میدونی چقدر واسشون هزینه بر میداره؟عمرا کنکور رو حذف کنن.
تو چند سال اخیر چه قانون هایی که برای اموزش پرورش تصویب نکردن
خدایااااااااااا کی پس به داد ما میرسه.مسولین همینطوری تصمیم میگیرن . لطفا رسیدگی کنید خواهش میکنممممم
میشه یکی جواب بده.....
بابا جان سال 91 مشمول این قانون میشن بعد شمایی که سال 93 نهایی دادی آمدی میگی من مشمول این قانون میشم؟!!!!
یا علی ، خدایا مسولین همین کار رو میکنن که
اوضاع اینطوریه ..... !!!!!
ببخشید میشه توضیح بدید سال 94 چه اتفاقی برا کنکور می افته؟؟؟؟؟
تاثیر معدل مستقیمه یا مثبت؟؟؟؟؟؟؟؟
چون بعضی ها کلک میزنن مثلا نصف درسارو واس خرداد میخونن بقیشو شهریور،فک کنم اینطوریه
خواهش می کنم راهنمایی کنید
من فارغ التحصیل سال 83 هستم ، به علت مشکلات زیاد نتوانستم ادامه دهم آیا معدل نهایی دوره متوسطه برای من و امثال من مانند بقیه است ؟!!!!!
تکیلیف فارغ التحصیلان قبل از 84 چیست ؟
اون وقت فرق بین دانشگاه های خوب با بقیه دانشگاها چیه.
با این همه حتی نحوه ی تدریس هر معلم و آمادگی دانش آموزان با یکدگر از زمین تا آسمون با هم فرق میکنه.
افراد به راحتی در امتحانات نهایی که اکثر سؤالات آن تشریحی هستند با حفظ کلمه به کلمه ی کتاب نمره ی خوب کسب می کنن. ولی در کنکور میزان درک و فهم سنجیده می شه.
باید فرهنگ سازی شه که افراد از آزمون هیچ هراسی نداشته باشن با بچه ی اول ابتدایی طرف نیستیم که ندونه امتحان چیه. کنکورم یه آزمونه که به دلیل نوع سؤالاش نمیشه با خوندن سطحی نتیجه ی خوبی گرفت.
متاسفانه تو ایران حتی تو رشتهی ریاضی هم کسی موفق تره که حافظش بهتره نه اونی که هوش ریاضیش بیشتره نمی خواهم از خودم تعریف کنم ولی من درس حسابان و فیزیک رو با عشق خوندم حتی وقتی هم که امتحان مستمر ادبیات داشتیم باز من فیزیک میخوندم
اون وقت یه گاگولی موقع امتحانات ترم نمرهی حسابان خودش رو از ۳ به ۱۶ رسوند ملاک ورود به دانشگاه باید طوری باشه که کسی که درس های مفهومی رو حفظ میکنه سوالات امتحان رو که میبینه اشک تو چشماش جمع شه من یه چیز هایی از فیزیک میدونم که خر خونکلاسمون اصلا تا حالا ...به گوششم نخورده معلممونم همیشه همینو میگه ولی اکثرا اون تو امتحان های فیزیک موفق بوده
لطفا بگین تکلیف منی که سال 85 فارغ التحصیل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم چی میشه؟
واقعا این بی عدالتیه که کنکور فقط شرط معدل بشه
در ضمن با رئیس اموزش پرورش اشنا بودند...
خوب فرق من واین فقط تو کنکور معلوم میشه
هیچ کسم نیست بگه دردت چیه
در حوضه های امتحانات نهایی چه بی عدالتی ها که نمیشه
من فارغ التحصیل سال 86 هستم وتصمیم داشتم برای رشته های پزشکی در سال 94 در کنکور شرکت کنم حال با این وضع تکلیف من چیست خواهشمندم مرا راهنمایی کنید سپاسگذارم
کسانی که سال 83 و قبل از ان دیپلم گرفته اند معدل در رتبه شان محاسبه نمیشود و فقط درصدهای انها مهم است .
اینا نمی خوان کنکور رو حذف کنند می خوان ما رو حذف کنن
این حرفتو باید با طلا نوشت قاب کرد
راستی خداوکیلی این بچه های این مسولینی که میان همچنین قوانینی رو تصویب میکنن میشه بگید کدوم کشور درس می خونن و زندگی میکنن! ای وای مثل در مملکت اسلامی زندگی میکنیم!