نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام
زنی 36 ساله هستم و مدت تقریبا 2 سال است به خاطر خیانت همسر سابقم و اثبات آن در محاکم کیفری از ایشان جدا شده ام . حضانت پسر 10 ساله ام با ایشان بود " اما فرزندم از ابتدا با من زندگی میکرد . به تازگی موفق به اثبات عدم صلاحیت ایشان و گرفتن حضانت پسرم شده ام . که حکم قطعی نیز گردیده .
آیا با وجود اثبات عدم صلاحیت اخلاقی و وجود پرونده کیفری " باز هم برای گرفتن پاسپورت فرزندم نیازی به اجازه پدرش هست یا خیر ؟
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
سلام و وقت به خیر،
من هم همین مشکل رو دارم.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
با سلام. مدت سه سال است که طلاق گرفتم.حضاتت پسرم بر عهده پدرش میباشد.اما از سه سال گذسته نگهداری و هزینه های تحصیل بر عهده خودم بوده و او هیچگونه کمک مالی.نگهداری از او را قبول نمیکند و حتی یارانه بچه راهم نمیدهد. در ضمن تحدید می کند که اگر روزی او ببرد دیگر نمیگذارد من او را ببینم.چکونه میتوانم لا افاپل حضانت را برای خودم بگیرم.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۳
زنی هستم که میخواهم اقدام به طلاق کنم آیافساداخلاقی عموهای دخترم وقاچاق موادعمووپدربزرگ پدری اش باعث میشودحضانت دخترم رابگیرم؟
Iran (Islamic Republic of)
علی واعظی
۰۰:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
با سلام من مدت4سال است با خانمی که همسرش بر اثر اعتیاد فوت نموده واز آن مرحوم دو فرزند یکی دختر ودیگری پسر می باشد ازدواج دوم کردم بعد از مدتی از ایشان صاحب فرزند دختر شدم که درحال حاضر فرزندم سه ساله می باشد .بعد از مدتی متوجه شدم از نظر اخلاقی ومذهبی با این خانم وخصوصا فرزند پسرش تفاوتهای زیادی داریم گاها شده پسرش درمنزل سی دیهای مبتذل می آوردوبه دنبال رفیق بازی تا نیمه های شب است ومادرش هم هیجگونه اعتراضی نمی کند برایش همسری گرفتند شاید دست از این کارها بردارد ولی باعث شد همسرش بعد ازمدتی با بخشیدن مهرش از او طلاق بگیرد شما بگوئید با چنین مکان آشفته من چگونه می توانم دختر سه ساله ام را بگیرم لطفا راهنمایی نمائید اگر راهی دارد من وکیل بگیرم واز این خانم جدا شوم ودرغیر این صورت تا مدت هفت یا نه سال درکنار دختر با این خانم اجباری زندگی گنم .
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۲۰:۰۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام من مدت 6 ماه هست از همسرم جدا شدم ومن با بخشیدن مهریه ام حضانت دخترم را که 8 ساله است گرفته ام ودادگاه هزینه ای برای خرج دخترم تعیین کرده که پدرش ماهیانه پرداخت کند اما الان پدرش هیچ مبلغی پرداخت نمی کند و تقاضای پس گرفتن دخترم را کرده است ایا من که بخاطر دخترم از مهرم گذشتم و پدرش با خیال راحت از من جدا شد بدون دادن مهریه می تواند دخترم را از من بگیرد تو را بخدا جوابم را به ایمیلم بفرستید ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
سیده فاطمه هکی
۱۵:۱۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
با سلام.من 4ماه هست که طلاق گرفتم.و از اراک به ساری همراه چدر و مادرم نقل مکان کردم. الان 4 ماه هست که بچه هایم را ندیده ام وخانواده همسرم مانع دیدی وشنیدن صدای بچه هایم هستند.خواهش میکنم مرا راهنمایی فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
منصوره ابراهیمی
۰۸:۵۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۲
حضانت دختر تا سن 7 سالگی بر عهده مادر است و دختر در سن 9 سالگی مشخص میکند که کجا زندگی کند در صورتی که پدر فوت کرده باشد وجد پدری هم نباشد بعد از 7 سالگی حضانت به جه کسی داده میشود آیا به خانواده پدری داده میشود تا سن 9 سالگی که خودش تعیین کند
۱۲۳