نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی احمدی
۱۹:۲۵ ۰۷ دی ۱۳۹۲
با سلام
آقا ما چه گناهی کردیم که در منطقه پیروزی زندگی میکنیم؟ خیابان را جهت تعریض نصفه و نیمه تخریب کردند و رها کردند نه درستش میکنن نه هیچی به مسئولین شورای شهر هم اطلاع دادیم ولی هیچ اقدامی انجام نشده واین منطقه علاوه بر مشخص نبودن پیاده رو و خیابانش محلی شده است برای دست فروشان که چیزی به جز سدمعبر کردن برای اهالی محله نداشتند خواهشا رسیدگی کنید..سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
آقای صبوری
۱۹:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۲
سلام
میخواستم یه انتقاد شدید بکنم از مسئولین، منطقه 14 دارای چشمه های قنات بسیار زیادی است که میتوان از آنها جهت شستشو ،استفاده در کولر و آبیاری و ... استفاده کرد اما این منابع آبی بلا استفاده وارد جوی های خیابان ها میشود و هیچ استفاده ای از این آب قنات ها نمی شود نمونه اش خیابان پیروزی - روبروی هتل نهاجا آب با فشار بالا هر روز وارد جوی می شود و نه با لوله کشی به خانه های منطقه کشیده می شود که مورد استفاده غیر آشامیدن قرار گیرد نه حتی درختان کنار خیابان پیروزی را آبیاری میکنند خواهش میکنم گزارشی تهیه کنید و این مورد را به گوش مسئولین که میگویند کمبود آب داریم برسونید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
معلمی از شهر تهران
۲۱:۰۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
با سلام.سه ماه از سال تحصیلی جدید می گذرد ،علاوه بر اینکه مسوولان آموزش و پرورش شهر تهران حق الزحمه معلمان غیر موظف و حق التدریس را در نیمه دوم اردیبهشت تا خرداد 92 پرداخت نکرده اند اینک در مناطق یک تا نه تهران اعلام کرده اند که به دلیل نبود بودجه باید خود مدیران مدارس پرداخت حق الزحمه در سال تحصیلی جدید را بعهده بگیرند.واقعا با کدام مشارکت مالی مردم و اینکه چرا وظیفه دولت برای تامین دبیر باید بعهده مدیر بدون هیچ بودجه و تامین اعتبار باشد. خواهشمندم گزارشی تهیه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
فخر
۱۹:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام
لطفا" از مشکلات راننده گان تاکسی ویژه بیهقی گزارش تهیه کنید. نه برای مسافرین یک جایگاه و سرپناه وجود دارد و نه برای رانندگان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
با سلام و احترام
بر اثر اتفاقی که برای خانواده ی بنده افتاد سوالی برایم پیش آمده که بسیار ممنون می شوم آن را پیگیری نمایید. می خواستم بدانم اگر موتورسواری نه گواهی نامه داشته باشد و نه کلاه ایمنی، و به علت عدم رعایت فاصله ی مناسب با ماشین هایی که کنار خیابان پارک شده اند، به ماشینی که در مکان توقف ممنوع پارک کرده است برخورد نماید مقصر است یا خیر؟ زیرا چنین موتورسواری با ماشین ما که کنار خیابان پارک شده بود برخورد نمود و به علت آنکه تعادلش به هم خورد به زمین افتاد و بینی یکی از سرنشینان شکست. با وجود اینکه همان شب از بیمارستان مرخص شد و رایگان درمان گشت بیمه مبلغ 14 میلیون برای آن ها در نظر گرفته که باعث شده است نتوانیم خودمان این مبلغ را پرداخت نماییم. و با کنده شدن یک برگ از دفترچه ی بیمه مان 9 سال تخفیفی که شامل ما می شد از بین رفت. آیا واقعا چنین شخصی که حتی گواهی نامه هم نداشته و همچنین بدون کلاه ایمنی سه نفر را سوار نموده است مستحق 14 میلیون پول است!!!!
بسیار ممنون می شوم اگر این مسئله را پیگیری نمودید زمان پخش و یا نتجه را از طریق ایمیل به بنده خبر دهید.
با تشکر از برنامه ی خوبتان
United States of America
بهرامی
۱۰:۵۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید
میخواستم قدری هم در مورد مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو هم پیگیری نمائید چون همش در مورد مسکن مهر پردیس صحبت و گزارش تهیه شده تکلیف ما که در پرند پول مسکن را بصورت کامل مدت 2 سال است که پرداخت کرده ایم چه میشود . تا کی باید صبر کنیم آیا در آخر هم مسکنی با کلی ایراد و اشکال تحویل میگیریم. خواهشم میکنم در این مورد پیگیری نمائید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۲۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
با سلام
من مدت یک ماه است در سایت وام ازدواج به همراه همسرم ثبت نام نموده ایم اما متاسفانه هیچ شعبه ای را تعیین نمیکنند و بعد از تماس با سرپرستی بانک کشاورزی و صادرات گفته اند که بودجه نداریم .
و من ساکن شهریار هستم و بعد از انتخاب بانک صادرات و دریافت کد رهگیری در قسمت مشاهده وضعیت استان انتخابی را استان البرز درج می شود بعد از پرس و جو فراوان متوجه شدم که این تغییر استان به خاطر انتخاب بانک صادرات است و موردی ندارد .و در حال حاضر به مدت دو هفته مشخص نشدن شعبه با سرپرستی تماس حضوری و تلفنی حاصل شد و پاسخ اونها در مدت این دو هفته این است که سیستم بانک قطع است و دوازده روز دیگر هم ادامه دارد و شما بانک دیگری انتخاب کنید
ولی در قسمت ویرایش ثبت نام سایت وام ازدواج نمی شود استان را تغییر داد و استان باید همان استان البرز باشد در صورتی که استان محل زندگی من تهران(شهریار) می باشد خواهشا رسیدگی کنید به داد ما برسید.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۱۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
سلام.
سال گذشته گزارشی تهیه کردید در خصوص مناطق سرسبز اطراف تهران.یکی از این مناطق، شهرک گلها در منطقه بومهن میباشد. ولیکن به دلیل بی اهمیتی مسئولین علی الخصوص شهرداری بومهن، چند سالی است که در این شهرک اجازه ساخت و ساز داده نمیشود در حالی که کلیه امکانات اعم از آب، برق، گاز و... وجود دارد.وقتی هم پیگیری میکنیم میگویند بسازید و بعد جریمه آن را پرداخت کنید. ظاهرا برای ماموران سرکشی شهرداری نیز بازار خوبی درست شده است. لذا عاجزانه خواهشمندیم پیگیری فرمایید. متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۳۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۲
سلام
ما مردم منطقه تهرانسر عاجزانه تقاضا داریم در مورد سرو صدای وانتی های دوره گرد گزارشی تهیه کنید تا به این مشکل بزرگ رسیدگی کنند. موقع استراحت,صبح,ظهر,شب باید صدای این افراد هنجار شکن را بشنویم. لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سیذ ابراهیم صادقی
۱۹:۲۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
کارخانه متروکه ای که درگذشته کارخانه جوراب بافی بوده است در خیابان شورا در منطقه تهران نو واقع شده است. این ساختمان متروکه سالهاست که به همین صورت باقیمانده و مشکلات فراوانی به شرح زیر برای ساکنین این محله بوجود آورده است.
1- به دلیل نداشتن چراغ برق محل امنی برای ارازل و اوباش، محلی برای سارقین منازل روبرو، تجمع رباله های خشک و بارگیری از این محل ،
2- اطراف این کارخانه محلی برای پارک کامیون ها، اتوبوس ها و وسایل سنگین، تریلرها، جرثقیل، لدر و.. شده است و باعث ایجاد آلودگی های صوتی و آلاینده های ریست محیطی شده است.
3- کانال های آب حاشیه این کارخانه مملو از زباله های مختلف بوده و علاوه برمنطره رشتی که به محل می دهد، باعث ازدیار موش شده است.
4- دیوارهای سر به فلک کشیده این ساختمان متروکه وکولرهای نصب شده روی بام آن وشیشه های شکسته آن منظره بسیار زشتی به این محل داده است و علی رغم هزینه های زیادی که از طرف مردم محل برای نماهای بسیار زیبای ساختمان هایشان شده، این ساختمان متروکه که می تواند محل مناسبی برای احداث فضای سبز که از ضروریات محل است،باشد به معضلی برای این محله تبذیل شده است. امیدوارم برنامه روی خط بتواند صدای مردم این محله که سالهاست پیگیر حل این مشکل هستند را به گوش مستولان برسانند.
از لطف شما سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
طبرستانی
۱۷:۱۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید

اینجانب در مورخ 1/12/91
از طریق اینترنت از شرکت سایپا تقاضای خرید یک دستگاه خودرو تیبا با شماره درخواست 6592770 و انتخاب نمایندگی شماره 894850 کردم که خودرو مذکور تحویل تیر ماه 92 بود. تا 30تیر ماه خبری نشد که پس از پیگیری اعلام کردند تکمیل وجه انجام شود تا خودرو ظرف حد اکثر30 روز آینده تحویل گردد، پس از تکمیل وجه کامل خودرو به همراه هزینه بیمه و ... در مورخ30/4/92 اکنون با گذشت دو ونیم ماه خبری از تحویل خودرو نیست. پیگیری از نمایندگی انجام شده که گفتند ما از تاریخ تحویل اطلاعی نداریم و باید تا زمانی که با شما تماس گرفته شود منتظر بمانید!!!!!!!!! لذا خواهشمند است با توجه به تکمیل کامل وجه و گذشت بیش از یک و نیم ماه از تاریخ تعهد(البته دو و نیم ماه از تکمیل وجه) و باتوجه به اینکه اصلا زمانی برای تحویل خودرو مشخص نیست و واقعا انصاف نیست که تمامی وجه خودرو را از مشتری دریافت کنند و پس از گذشت چند ماه خودرو اش را تحویل ندهندو جواب مشخصی هم ندهند، رسیدگی و پاسخ مناسب دریافت شود. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سالار حاجی زاده
۱۸:۳۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
سلام،من دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری هستم.از شما می خواهم که از وضعیت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه های آزاد و به خصوص دانشگاه شهرری،گزارش تهیه کنید.من ورودی سال 91 این دانشگاه هستم و شهریه ثابت برای دو ترم پیشم 4143800ریال بود ولی حالا علاوه بر افزایش شهریه متغیر،شهریه ثابت هم افزایش یافته و این ترم شهریه ثابتم4268114ریال است. درضمن در این دانشگاه اگر کسی بخواهد گواهی اشتغال به تحصیل بگیرد،باید شهریه خود را تا ریال آخر پرداخت کند.لطفا به مشکلات ما دانشجویان هم رسیدگی فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند بهارستانی
۲۲:۲۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید اگه ی وقت خبرهای تهران به پایان رسید سری هم شهرستان بهارستان بزنید ممنون میشم اینجا مشگلات مردم زیاده کسی پاسخگو نیست از زحمات بی دریغ شما تشکرمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
وحید امینی
۱۸:۴۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
بسمه تعالي

باسلام و احترام

به اسحضار می رسانم،در شهر صالحیه شهرستان بهارستان،مربوط به استان تهران،بدلیل کیفیت بسیارپایین اب شرب،برخی افراد اقدام فروش آب تصفیه در سطح شهر شده اند،این امر بسیار مفید و ارزنده بوده،که بسیاری از ساکنین این شهر اقدام به خرید آب تصفیه می کردند. آب رسانی شهر صالحیه نه تنها اقدام به ایجاد تصفیه خانه و ارائه آبشرب مناسب نکرده،بلکه در طی یک هفته اخیر آب رسانی شهر صالحیه اقدام به بستن چنین مراکز فروش آب تصفیه هم نیز شده اند!!!

اگر مسئولین به بهداشتی نبودن این مراکز ایراد می گیرند،پس آب شربی که آب رسانی شهر صالحیه در اختیار مردم قرار داده،غیر بهداشتی تر از آب تصفیه ای که در سطح شهر اقدام به فروش می شود،ولی وقتی که من پیگیر این قضیه بودم،از مردم پرسیدم که چرا آبرسانی دست به چنین اقدامی زده،گفتند:آبرسانی اعلام کرده،این مراکز فروز آب تصفیه باعث از بین رفتن آبروی آبرسانی شهر صالحیه شده!!

این مشکل،مشکل یک خانوار یا چند خانوار نیست،بلکه این مشکل مربوط حدودا هشتاد هزار نفر است،لذا از شما خواهشمندم،پیگیر این موضوع باشید

موفق و پیروز باشید
Iran (Islamic Republic of)
مسافر اتوبوس
۰۸:۲۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
لطفا یک بازررسی بر روی اتوبوس های خط ویژه خیابان اشرفی اصفهانی که خیلی با سرعت رانندگی می کنند و با ترمزهای شدید باعث می شوند مسافران به میله های اتوبوس بر خورد کنند انجام داده و به آنها اخطار دهید.برای نمونه اتوبوس خط ویژه با شماره پلاک 483 ع 85 از این نمونه می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تهران
۱۳:۳۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۲
برخی از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تهران مراتب اعتراض خود را به نحوه اجرای مصوبه جدید دولت مبنی بر افزایش ساعت کار اداری از ساعت 7:30 الی 16 اعلام نموده، عنایت مسئوولین ذیربط را به موارد ذیل جلب می نماییم. در این شرایط افزایش ساعت کاری باعث به خطر افتادن سلامت جسمی و روحی، کاهش راندمان کاری و در نتیجه کاهش رضایتمندی مراجعین و نیز باعث افزایش فرسودگی و افسردگی همکاران گردیده و چه بسا اثرات زیانبار و جبران ناپذیری بر خود و خانواده می گذارد. لذا از مسئوولین محترم خواهشمندیم که در نحوه اجرای مصوبه مذکور تجدید نظر نموده و مطابق قانون حقوق حقه کارمندان را لحاظ نمایند.
Spain
نجفي
۰۸:۴۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۲
سلام شما را بخدا تكليف مسكن مهر پرديس (فاز 8) رو روشن كنيد نه كار پيش ميره نه تكليف قيمتها مشخص ميشه به داد ما مستاجر ها برسيد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین غ
۱۲:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
با سلام و عرض خسته نباشید
1 - با توجه به تغییرکار بری خیابان 17 شهریور حد فاصل میدان امام حسین ع و میدان شهدا به پیاده راه عملا این خیابان تبدیل به پیست موتور سواری و رفت امد تاکسی های خطی بین این دو میدان شده و تمامی بنگاههای ماشین دوباره ماشینهای خودشون رو در مثلا پیاده را پارک میکنند و دست فروشهایی که در کنار پیاده راه یا دور میدان هستند لطفا خواهشمند است این مکان را حداقل نسبت به نام آن و ارزش مکانی بهش اهمیت و مشکلاتش رسیدگی کنید
2 - با بسته شدن خیابان 17 شهریور حد فاصل میدان امام حسین ع تا میدان شهدا و بسته شدن بسیاری از بنگاههای فروش ماشین بسیاری از آنها به خیابان شهید منتظری ( ایرانمهر سابق) نقل مکان کرده اند که اولا هی کدوم آنها دارای جواز کسب مرتبط با فعالیت در حال انجام ندارن ثانیا مزاحمتهای فراوانی برای اهالی محل از ابتدای خیابان منتظری تا انتها ایجاد کرده اند از جمله سد معبر گرفتن جایپارک اتومبیلهای اهالی پارک کردن اتومبیل جلوی پارکینگهای اهالی دوبله پارک کردن مزاحمتهای اجتماعی اخلاقی برای عابرین و ساکنین آلودگی صوتی و نزاع و درگیری بین آنها و ...
3 - با توجه به بازار میوه و تره بار واقع در میدان امام حسین بنام بازارشهرستانی این منطقه نیاز به یک نظارت دقیقبر روی قیمت و سد معبر و بهداشت دارد و همچنین به واسطه این بازار قدیمی در این منطقه بسیاری از دست فروشان و دوره گردان میوه در خیابانهای 17 شهریور - اقبال و ایرانمهر ( شهید منظری ) مشغول به فعالیت می باشند که با زهم برای اهالی مشکلاتی را بوجود آورده ( سد معبر - آلودگی صوتی و مزاحمت و .... )
لازم بذکر است در خیابان شهید منتظری 2 ناحیه شهرداری منطقه 13 تهران وجود دارد ولی متاسفانه هیچ اقدامی در این خصوص توسط شهرداری صورت نمی پذیرد
لذا خواهشمند است در این خصوص برنامه ای با حضور راهنمایی و رانندگی منطقه - شهرداری منطقه - شهرداری تهران - سازمان اماکن نیروی انتظامی -اتحادیه صنف ماشین فروشها - اتحادیه صنف میوه و تره بار - بازرسی کل کشور ترتیب دهید و مشکل این خیابان رسیدگی جدی فرمایید
با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
محفوظ
۱۷:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
با سلام
یکی از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران از خودرو آن شرکت جهت رفت و آمد خود از منزل (در نواحی غرب تهران ) به محل کار و بلعکس از خودرو آن شرکت استفاده می نماید و همچنین با توجه به اینکه خودرو مذکور را به منزل می آورد از آن برای جابجایی اعضائ خانواده و استفاده شخصی می نماید که این اقدام با توجه به استفاده از سوخت دولتی و استهلاک خودرو خلاف ضوابط و مقررات و قوانین دولتی می باشد لذا خواهشمند است مراتب را مورد رسیدگی قرار داده و نتیجه را پیگیری نمایید ( شماره پلاک خودرو ایران44 985 ط 42 )
با تشکر یکی از شاهدان عینی
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۱۱:۴۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید به استحضار می رساند اعضایی پروژه مسکن مهر 19 شهر ری بهاران واقع در حسن اباد حدود 4سال از ثبت نام پروژه مذکور میگذرد تا کنون مبالقی حدود 14 تا 20میلیون تومان به صورت الحساب به حساب تعاونی مذکور واریز کرده و به رغم وعده تحویل واحد ها طی چند مرحله خرداد 90 اسفند 91خرداد 92و شهریور 92متاسفانه تا کنون این وعده عملی نشده است. و با توجه به مشکلات مالی و اجاره نشینی اعضا مبالغ را تکمیل کرده اند. و اکنون پایان پروژه را فروردین 93 اعلام کرده اند .این در حالی است که با توجه به مراجعه حضوری اعضا به محل پروژه بسیاری از ایتم های کاری هنوز انجام نشده و از نظر پیشرفت فیزیکی روند اجرای پروژه با سرعت بسیار کندی در حال انجام می باشد.تلفن مهر بهاران 55225108 مدیر پروژه مهندس نریمانی دفتر واقع در باقر شهر خواهشا رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
نفیسه کریمی
۱۱:۲۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
با سلام لطفا قیمت مسکن مهر پردیس را پیگیری نمایید چرا که هرماه افزایش قیمت پیدا می کند واقعا مشکلی شده چون واقعاً نمی دونیم چکار کنیم هرروز یه قیمت با این اوصاف که نمیشه ما صاحب خانه شویم آقای وزیر جواب بدهند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حصارکی
۱۱:۲۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان.
قطع برنامه ریزی نشده برق در ساعت های مختلف باعث بروز خساراتی برای لوازم برقی می شود لطفا اگر قرار است برق جیره بندی شود برنامه ای منظم ارائه شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حصارکی
۱۱:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان.
قطع برنامه ریزی نشده برق در ساعت های مختلف باعث بروز خساراتی برای لوازم برقی می شود لطفا اگر قرار است برق جیره بندی شود برنامه ای منظم ارائه شود
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۲:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
سلام
لطفا افزایش قیمت مسکن مهر را از مسئولین جویا شوید آخه این انصافه که بعد از این که 20 میلیون رو پرداخت کردیم و برای دریافت دفترچه قسط مراجعه کردیم بگن باید 8 میلیون دیگه واریز بشه تا قرارداد ببندیم. اگه 2 ماهه دیگه دوباره گفتن گرونتر شده چیکار کنیم. هیچ ثباتی وجود ندارد لطفا از مسئولین جویا شوید و پاسخ ما را بدهید.مرسی
Netherlands
رضا
۱۰:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
با سلام. من کارمند یکی از سازمانهای دولتی هستم.تعداد زیادی از کارمندان این سازمان بصورت قراردادی(خرید خدمت) استخدام شده اند. نزدیک هفت ماه است که اضافه کار ما قطع شده است. اما مسئولین به راحتی در صدا و سیما دروغ می گویند و ادعا می کنند که اضافه کار تمام کارمندان دولت پرداخت می شود. اما این ادعا فقط شامل کارمندان قراردادی نمی شود. مگر فرق ما با کسانی که بصورت رسمی یا پیمانی استخدام شده اند چیست؟ مگر ما انسان نیستیم؟ خواهش میکنم بررسی فرمایید که این نوع قرارداد به چه شکل است و چه مفادی دارد. ما نه اضافه کار داریم، نه بیمه بیکاری داریم و نه سنوات به ما تعلق می گیرد. در ضمن حقوق ما نیز پایین است و کفاف زندگی را نمیدهد. برای مثال حقوق دریافتی من با مدرک کارشناسی ارشد 500 هزار تومان است و هیچ حقوق و مزایای دیگری ندارم. در ضمن سبد کالا که برای عید نوروز 91 و همچنین رمضان 91 در نظر گرفته شده بود به کارمندان قراردادی داده نشد.خواهشمندم بررسی بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۵۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۱
خط بی آرتی آرژانتین -دانشگاه علم و صنعت در عصرها توسط پلیس کنترل نمی شود و عملا خط ویژه وسایل شخصی شده است.لطفا گزارش تهیه فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی
۲۱:۳۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۱
سلام
الان 3 سال هست که دانشجو هستم و از مسیر چهار راه تهرانپارس تردد می کنم ولی متاسفانه پل عابر پیاده چهار راه تهرانپارس فاقد روشنایی هست مخصوصا قسمت پله برقی آن و همین موضوع باعث ایجاد مزاحمت و آزار و اذیت می شود مخصوصا در این فصل که هوا زود تاریک می شود و ما مجبوریم از خیابان که ماشین ها سرعت بالایی دارن تردد کنیم . علیرغم پی گیری هایی که کردیم ولی کاری انجام نشده.
ممنون اگر پیگیری کنید چون واقعا به یه مشکل برای خانمها تبدیل شده!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۰۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۱
خواهشمندم موضوع استخدام ناظرین کشاورزی را از مسولین پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۱
با سلام!
لطفا اگر وقت داشتید یه سری هم به حمل و نقل عمومی پایتخت مسکن مهر ایران(شهر جدید پرند )بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۰۸:۴۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۱
با سلام لطفا استخدام ناظرین کشاورزی جهاد کشاورزی که سرنوشت 10000ناظر کارکرده و بی حامی اند را پیگیری کنید این درخواست تمام کارشناسان کشاورزی است تا هدف برای درس خواندن را ازز دست ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناظران خسته
۰۸:۲۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۱
با سلام با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از تصویب قانون استخدام ناظرین بخش کشاورزی می گذرد ولی تاکنون هیچ اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته خواهشمند است پی گیری نمایید با تشکر
United States of America
عباس
۰۷:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۱
قانون استخدام ناظرین کشاورزی در بهمن ماه سال 90 به تصویب مجلس رسید ولی متا سفانه تا حالا اجرا نشده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۱
لطفا قضیه استخدام مهندسین ناظر جهاد کشاورزی رو پیگیری کنید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۱۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۱
با سلام
احتراما ضمن تشکر از امکان فراهم شده.
منزل بنده در ده ونک خیابان صابری در منطقه 3 شهرداری می باشد.
لازم بذکر است در قسمتی حدود 500 متر از خیابان صابری عرض خیابان بسیار کم می شود و سالهاست در طرح تعریض قراردارد که لازم است توسط شهرداری اجرا گردد ولی متاسفانه این تعریض بخاطر چند معارض بتعویق افتاده است.
این خیابان محل تردد خیلی زیاد ساکنین منطقه ده ونک می باشد و اغلب بخاطر عرض کم خیابان مشکل تردد و درگیریهای بین ساکنین و ماشینها بوجود می آید.
در ضمن توسط شهرداری پارک بسیار زیبای در این خیابان ایجاد شده که عرض کم باعث دیده نشدن این طرح بزرگ فضای سبز شده است.
خواهشمندم با تهیه گزارش و پیگیری از مسئولین شهرداری در جهت رفع مشکل تعریض خیابان همکاری نمایید.
با تشکر
یزدی
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۶:۴۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشید به شما.من داوطلب کنکور سراسری91 هستم.سازمان سنجش کد رشته های تکمیل ظرفیت رو روی سایت قرار داده ولی تعجب آور چون در این کد رشته ها خبری از کد رشته های دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور نیست.این خبر خیلی از داوطلبان رو شکه کرده چون گفته شده بود52درصد دانشگاه های غیرانتفاعی ظرفیت خالی دارند.من از پاکدشت هستم و واقعا نمی دونم چجوری باید این خبر بدرو به گوش مسولین برسونم.از شما خواهش میکنم تمنا میکنم این مشکل بزرگ رو پیگیری کنید تا حق ما که 13سال زحمت کشیدیم پایمال نشه با تشکر از شما.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
با سلام
احتراما ؛ به استحضار میرساند طی نامه کمسیون همعرضی مسکن و شهرسازی رشته مهندسی تکنولوژی معماری(کارشناسی -علمی و کاربردی) مرتبط با رشته معماری (نه اصلی) به سازمان نظام مهندسی معرفی گردیده است و دانش آموختگان این رشته مجاز به طراحی (تهیه و تایید نقشه های ساختمانی) نبوده و صرفا میتوانند نظارت معماری بنا را بعهده بگیرند. حال با عنایت به اینکه سرفصل های آموزشی و همچنین دروس ارائه شده در دانشگاههای مربوطه با کسب تخصص طراحی و نظارت همراه میباشد . خواهشمند است از سرمایه انسانی که با صرف زمان و با هزینه کسب تخصص نموده اند حمایت و پیگیری لازم را از سازمان مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی را بفرمایید. ضمنا دانشگاه علمی و کاربردی پاسخگوی این ناهماهنگی نبوده و مسئولیت بی برنامگی میان وزارت علوم با دانشگاه را بر گردن دانش اموخته می اندازند .
حال یکی نیست بگه که دانشجویی که با این هزینه های بالا تحصیل کرده و کارشناس اون کارشده چرا نباید صلاحیت انجامشو نداره مگه درس اشپزی خونده که بهش مدرک مهندسی معماری دادند .
بخدا کاری از دست ما برنمیاد یه جواب قانع کننده شما از مسئولان مربوطه بگیرید.
با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۲۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
با سلام
ما در منطقه یک پایتخت یک سوژه داغ داغ داریم که همه ما را به معنای واقعی کلمه داغدیده کرده!
ما هر ماه شاهد برگزاری 2تا 3 مراسم خاکسپاری در امامزاده داخل کوچه مان (امامزاده اسماعیل ع / کامرانیه جنوبی ) هستیم
همانطور که مستحضرید این کار خلاف قوانین محیط زیستی و بهداشتی است و منجر به ایجاد مشکلات و بیماری های جسمانی و روحی بالاخص برای فرزندانمان می گردد
با نظر به این که این کار در قلب یک محله مسکونی انجام می گیرد خواهشمندیم لطف نموده و صدای ما را به مسئولین برسانید
Iran (Islamic Republic of)
میثم شاهی
۱۱:۱۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
سلام
من شهروند شهرستان قدس هستم واقع در جاده قدیم کرج.شهرداری این شهر حدودسال 88 شروع به ساخت یک پل در ورودی این شهر کرد که تا الان ادامه داره و چند ماهی میشه پروژه تعطیل شده.انگار غرض از شروع این پروژه ایجاد ترافیک و مزحمت برای شهروندان این شهر بوده.به گوش مسئلین برسونید لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
سلام
چرا پله برقی پل هوایی ایستگاه مدیریت همیشه خاموش است؟
Iraq
سیروس حسنی
۲۱:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
با سلام .لطفا در مورد علت ناتموم موندن عملیات پله های برقی مترو خصوصا خط 4 که به شهید کلاهدوز منتهی میشه گزارشی تهیه کنین.بخدا خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۱
باعرض سلام درخصوص مرکز گزینش نیروی انتظامی در خیابان مطهری گزارشی تهیه کنید چون واقعا به کارهای خیلی از داوطلبان رسیدگی نمی شود. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل ولی زاده
۱۷:۲۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۱
سلام.درخصوص معافیت شهریه تحصیلی جانبازان دردانشگاهها.بعرض میرسد که باتوجه به وجود قانون مصوب مجلس ودولت ولی تاکنون شهریه ماجانبازان داشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی پرداخت نمی شود با بنیاد شهید و ریاست جمهوری وزارت علوم حدود یکساله که مکاتبه کردیم ولی نتیجه نداده معاون فرهنگی بنیاد که متولی این موضوع میباشد میگه که مصوبه ایراد داره و هیچکس اقدامی نمیکنه چون یک آقازاده بین مانیست که مشکل ماحل شودودرشرف اخراج از دانشگاه بدلیل عدم پرداخت شهریه خود جانبازان شهریه راپرداخت کرده وعطای قانون بی قانونی رابه لقایش بخشیدند.خواهشمنداست گزارش تهیه شود.
Netherlands
ایرانی
۰۹:۳۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۱
سلام سوژه ناب
چرا شماره های سازمان سنجش همیشه اشغاله؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۵۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۱
شما را به خدا یکبار ساعت 18 آقای قالیباف را به میدان شهدا و 17 شهریور و حوالی آن بیاورید و با او راجع به طرح شهرداری مصاحبه بگیرید تا ببینند مردم محل چه سختی ای می کشند
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۰:۴۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۱
سلام
واسه این همه مشکلاتی که اینجا مطرح میشه کی جواب میده؟؟؟؟از کجا پیگیری کنیم؟؟؟؟ یا اصلا فقط همش حرف میزنیم ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد چراغی
۲۳:۲۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
با سلام و عرض خسته نباشید. احتراما به عرض میرسانم به دلیل عملیات عمرانی شهرداری در بزرگراه امام علی واقع در خیابان خاوران انتهای خیابان ذوالفقاری (اتابک) خیابان منصور شرقی و وجود مدرسه ابتدایی دخترانه محراب مدنی در محل و تردد خودروهای سنگین جهت خاکبرداری عبور و مرور دانش آموزان را با مشکل و البته خطر مواجه کرده است که به پیوست فیلم تهیه شده از آن را برایتان ارسال مینمایم. خواهشمندم در صورت امکان از محل گزارشی تهیه نمایید و به مسئولان محترم اطلاع رسانی فرمایید. البته قابل ذکر است علیرغم ابراز نگرانی والدین دانش آموزان و درخواست از مسئولین کارگاه شهرداری و همچنین مدرسه تا کنون هیچ اقدامی در جهت ایمن سازی مسیر تردد دانش آموزان صورت نگرفته است. ضمنا فیلم تهیه شده توسط دوربین تلفن همراه را هم به آدرس ایمیلتان ارسال میکنم. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۶:۱۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
سلام، مشکل من درباره بي آرتي هاس، بخش اعظم بي ار تي را به مردان اختصاص دادهند و بانون بيچاره با بدبختي تمام و با بچه و کيف در يک فضاي کوچک جا داده شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد صحرایی
۲۲:۱۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۱
باسلام
لطفا ادرس زیر را جزء برنامه های هفتگی تظافت محلی قرار دهید
نارمک 46 متری غربی خیابان حاجی آغمیونی کوچه سرنوشت و داخل بن بست
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۱
خیابان ماشبها خیلی تاریک است .تلفن کردیم ازاداره برق آمدند .گفتند بایدبیائیداداره درخواست تنظیم کنید.اگرامکان دارد به این طریق اقدام نمائید.خیابان امام خمینی باستیون جنوبی .
Iran (Islamic Republic of)
زارعیان
۲۰:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
سلام
لطفا بعد از غروب آفتاب سری به شهرک دانشگاه بزنید تا چراغهای خاموش و تاریکی حاکم بر شهرک را شاهد باشید. آیا شهرداری تعهدی در قبال روشنایی معابر شهرکها ندارد؟
این تاریکی عامل ناامنی این مناطق و آسیب ساکنین خواهد بود.
ممنون از پیگیری تان
Iran (Islamic Republic of)
زارعیان
۲۰:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
سلام
لطفا بعد از غروب آفتاب سری به شهرک دانشگاه بزنید تا چراغهای خاموش و تاریکی حاکم بر شهرک را شاهد باشید. آیا شهرداری تعهدی در قبال روشنایی معابر شهرکها ندارد؟
این تاریکی عامل ناامنی این مناطق و آسیب ساکنین خواهد بود.
ممنون از پیگیری تان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
در منطقه سعادت اباد(بلوار شهرداری شمالی نرسیده به اتوبان یادگار امام) زمین خالی وجود دارد که محل تخلیه نخاله های ساختمانی و پاتوق معتادین شده است.لطفا در این خصوص گزارش تهیه فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز بیچاره
۱۸:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
سلام من یکی از دانش آموزان هنرستانی واقع در خیابان خاوران خیابان نباتی هستم.ما در این مدرسه ثبت نام کردیم اما این مدرسه به علت پلمپ قضایی بسته شده است و ما اصلا سر کلاس نرفتیم. مسئولین آموزش پرورش خوابند؟
تا کی ما آواره خیابان ها باشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
هروند تهرانی
۰۹:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۱
لطفا از مشکلات پل جوادیه که بعد از افتتاح باعت دردسر زیادی برای اهالی محل شده گزارشی تهیه کنید .دسترسی زیر پل به سمت میدان راه اهن را بدون علت مسدود کردند که این امر باعت ازار او اذیت اهالی اطراف پل شده
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا قاسمی
۲۱:۳۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۱
اقا ما چه جوری میشه از شما شکایت کنیم؟
هر خبری که به نفع شماست پخش میکنید
هر نظری که مخالف شماست پخش میکنید
کلا ازادی بیان که خود خبرنگارا حرص و جوششو میخورن کجاست حداقل خودتون رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۰۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۱
سلام طبق اخرین خبرها درصورتی که عملیات اجرایی احداث متروی اسلامشهر بعد ازتاخیری چند ساله تا۲ماه دیگر شروع نشود بودجه ۱۵ میلیاردی تخصیص یافته برای این پروژه به خزانه برگشت میخورد لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۹:۲۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۱
سلام واقعا اگه راست میگید خیابان ما بزرگ ترین سوژه خبرتون میشه انگار تو دهات زندگی میکنیم ؟؟؟؟با که منطقه ما با کلاس ترین منطقه است ؟// اهواز
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۰۲:۲۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۱
سلام
من سوژه ای ندارم
فقط می خواستم بگم چرا در آزمون وزارت امور خارجه شرکت کردیم و هی مارو سرکارگذاشتند تا شش ماه بعد نتایجی که اعلام نکردند فقط گفتند داوطلب ها به حد نصاب نرسیدند .. و چند تا د رهگیری نوشتند بدون درصدها
و دوباره می خواهند آمزمون بگیرند نکنه چون پول ثبت نامش 6 هزار تومن بوده پشیمون شدند و می خواند از مردم 20 هزار دیگه هم بگیرند
دوستم وزارت بهداشت شرکت کرده 6هزار بوده به اونها هم اینو گفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۱
سلام این چندمین باره که اینجا پیام میزارم ولی هیچ کس رسیدگی نمیکنه
این نیروهای شرکتی که رییس جمهور گفته بودن با دولت قرار داد میبندن چی شد همش کشکه
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۰۷:۳۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشید این بار دوم است این ایمیل را ارسال می کنم .
خواهشمنداست گزارشی در خصوص مشکلات ایجاد شده برای اهالی پیروزوی بعد اجرای 5 طرح همزمان و عدم هماهنگی ها تهیه فرماید با تشکر
طرح ها عبارتند از :
1- پیاده رو نمودن خیابان امام حسین (ع) به شهدا
2-ادامه ساخت سه راه امین حضور به شهدا
3-ساخت ادامه اتوبان امام علی (ع)
4- تخریب ساختمانها معارض جهت تعریض خیابان پیروزی
5- حفاری جهت انتقال فاضلاب و دادن انشعاب
که همگی اینها ایجاد مزاحمتهای زیاد نموده است همانند :
1- افزوده شدن به شدت ترافیک خیابانهای ورودی و خروجی پیروزی و خود خیابان اصلی
2- به خطر افتادن جان عابران پیاده به علت عملیاتهای فوق
3-آلودگی زیاد هوا (گردوخاک) و صوتی
4- سر درگمی رانندگان با تصمیمات ناگهانی و بدون اطلاع رسانی به موقع
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۰:۴۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۱
سلام اين دومين بار است كه براي شما پيام ميفرستم،من ساكن منطقه ١٤ خ ١٧ شهريور خ شكوفه هستم، ما از سر و صدا ومزاحمت هاي وانت هاي ميوه فروش خسته شديم،چندين بار به شهرداري منطقه ١٤ ناحيه ١ مراجعه كرديم ولي اقدام جدي صورت نگرفته،از شما تقاضا دارم صداي ما را به مسىئولين برسانيد،متشكرم.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۰:۴۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۱

سلام.ما بارها در مورد ميوه فروشها و مزاحمتهايي که براي شهروندان ايجاد ميشود به مسولين تذکر داده ايم

Iran (Islamic Republic of)
نانشناس
۲۱:۱۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۱
با سلام وخسته نباشیدمن نیروی خدماتی دانشگاه علم وصنعت هستم و باتوخه به دستور دولت مبنی بر تعدیل وضعیت نیرو های شرکتی ئ با گذشت 7 ماه هنوز اخرایی نشده واز شما عاخزانه خواهش میکنم این موضوع مهم که ما را از نگرانی و امنیت شلعی دراورد پیگیری منظور ر قرما یید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
دانشجویان دانشکده ی بهداشت علوم پزشکی تهران
۱۸:۴۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۱
با سلام
می خواستیم از دانشکده ی بهداشت(ساختمان شماره دو) علوم پزشکی تهران یه گزارش تهیه کنید یا لااقل مشکلات ما را در برنامه تون به گوش رییس دانشکده برسونید ما که آقای مصداقی نیا رو نمی تونیم ببینیم!
از جمله ی مشکلات این دانشکده نداشتن کتابخانه،نداشتن نمازخانه،نداشتن فضا برای نشستن در دقایق بین کلاسی،وجود مصالح ساختمانی در همه جای دانشکده،عدم وجود صندلی به تعداد نفرات در برخی کلاسها،رفت وآمد جانوران موذی در حیاط و.....
در درخواستی که به جناب مصداقی نیا نوشتیم به حدود 30 مورد اشاره کرده ایم
خواهش میکنیم بیایید و از وضع اسف بار ما گزارش بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
نيلوفر خورشيدي
۱۳:۳۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشيد. خواهش مي كنم در خصوص گراني سرسام آور لوازم خانگي پيگيري كنين. آيا قيمتها باز هم روز به روز افزايش پيدا مي كنند يا فكري به حال كاهش اون ميشه؟ جووناي بيچاره اي مثل من كه ميخوان تازه زندگيشون رو شروع كنن چيكار بايد بكنند با اين وضع قيمتها هيچي نميشه خريد.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا شیرزاد
۱۱:۱۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۱
باسلام وخسته نباشید برای برنامه خوبتون خواهش می کنم از مسکن مهر منطقه 1 مهرآباد رودهن صحبت کنید سال90 آذر ماه قرار بود تحویل داده شود اما هنوز خبری نیست چون مشکل آب وبرق و گاز وفاضلاب داره ومسئولین هیچکاری نکردن لطفا رسیدگی شود از شما خواهشمندم صاحبخونه جواب کرده و ما پولی برای اجاره نداریم
Iran (Islamic Republic of)
شهروند تهرانی
۲۰:۵۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۱
یسیاری از درختان سالم خیابان ولیعصر توسط شهرداری شبانه قطع شده است پیش از این هم در رسانه این خبر مطرح شد و مسئولی به دروغ ادعا نمود که فقط چند درخت پوسیده بوده است خواهش می کنم بروید ببینید که دهها درخت سالم را قطع کرده اند. چرا سازمان حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی نسبت به این مسئله بسیار مهم سیاست سکوت اختیار کرده اند؟ دیری نخواهد پایید که همه درختان ولیعصر به بهانه تعریض این خیابان قطع خواهد شد در حالیکه این درختان بخاطر قدمت بسیار به ثبت سازمان میراث فرهنگی رسیده بود. چه کسی پاسخ گوست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
در خصوص درختان خیابان ولیعصر ، سوال اینجاست که نه تنها در حفظ و نگهداری درختان چندین و چند ساله به درستی اقدامی صورت نمی گیرد بلکه در راستای ترمیم و کاشت مجدد درخت هیچ اقدامی صورت نمی گیرد ، آیا قرار بر این است که تا چند سال آینده ما شاهد این باشیم که خیابان ولیعصر خالی از درخت و فضای سبز باشد!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند تهرانی
۲۰:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۱
یسیاری از درختان سالم خیابان ولیعصر توسط شهرداری شبانه قطع شده است چرا سازمان حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی نسبت به این مسئله بسیار مهم سیاست سکوت اختیار کرده اند؟ دیری نخواهد پایید که همه درختان ولیعصر به بهانه تعریض این خیابان قطع خواهد شد در حالیکه این درختان بخاطر قدمت بسیار به ثبت سازمان میراث فرهنگی رسیده بود. چه کسی پاسخ گوست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
تور خدا پیگری کنید مسکن مهر تعاونی25 منطقه 5 استان البرز شهرستان ملارد شهر صفادشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۱
تورو خدا پیگیری کنید من الان8سال هست که مسکن مهر ثبت نام کردم اما هنوزم تحویلم ندادن من از طرف کل اعضا پیامک میزنم قرار بود ما 10میلیون بدیم مابقی وام باشه که کلا بشه 35میلیون اما الان 17 میلیون از ما گرفتن اما خبری از مسکن نیست فقط وعده های دروغ میدن قیمت خونه واسه ما دراومده42میلیون بخدا خیلی سخته ای مبلغ پپردازیم چون قشر ضعیف میباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۱
تورو خدا پیگیری کنید الان8ساله که مسکن مهرتعاونی28 ثبت نام کردم قرار بود 2ساله به ما تحویل بدهند اما الان 8سال از ان میگذاره هنوزم تحویل ندادن فقط دارن از ما پول میگیرن قرار بود طبق قرارداد 10میلیون بگیرن مابقی وام باشه اما تا الان از ما17میلیون گرفتن؟ خواهش میکنم پیگیری نماییدمن از طرف کل اعضا پیامک زدم ادرس مسکن مهر استان البرز شهرستان ملارد شهر صفادشت 14400واحدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۱
با عزض سلام اگه میشه در مورد اینکنه چرا هنوز در منطقه 8 شهرادی خیبان سبلان شمالی داخل کوچه هاش هنوز یه سطل آ"شغال وجود نداره و مردم این منطقه مجبورن آشغالهای خودشون داخل خیابان بزارن
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
shahrvand
۱۰:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۱
كاش يه مصاحبه اي با اهالي منطقه ميدان امام حسين مي كرديد و ناراضي بودن مردم رو از اين طرح پياده راه كردن خيابون هفده شهريور شمالي در برنامتون نشون ميداديد.
اين خيابون يك شاهراه اصلي در اين منطقه بود و الان زندگي و رفت و آمد خيلي هارو مختل كرده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۱
سلام چرا درازمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاههای دولتی ظرفیت خیلی کمی دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۱
با سلام
کاش میشد از آقای وزیر آموزش و پرورش بپرسیم که چرا اینهمه نیرو برای تدریس استخدام می شوند در صورتیکه من امسال نیروی مازاد اعلام شده ام ! با توجه به اینکه من چند سال پیش با کنکور سراسری و با رتبه بالا در تربیت معلم تحصیل کردم و تا لیسانس ادامه دادم. حالا باید 12 ساعت در دفتر بنشینم و کمک مدیر مدرسه باشم ! عجیبه اینهمه نظم و انسجام در اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک ! واقعا از انتخاب شغلم شرمنده ام و پشیمان !
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشید
لطفا گزارشی در مورد باغ وزیری واقع در محله امام زاده قاسم در منطقه 1 تهیه بفرمائید.
کمتر از 6 ماه پیش باغ را خراب کرده و زمین فوتبالی درست کردند ولی دوباره خرابش کردن؟ چرا؟ شهردار ناحیه 3 منطقه 1 چیکار می کنه؟
Netherlands
علی کریمی
۲۳:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۱
خرابکاری برادر، خرابکاری
Germany
پوریا
۱۷:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۱
با سلام
من دو بار پیام گذاشتم درباره باز سازی و زیبا سازی پل سیدخندان - عکس و فیلم هم فرستادم ولی شما تا حالا توجهی نکردید
اگه به نظرتون مسیله مهم نیست دیگه مزاحم نمیشم
فقط زیر پل سیدخندان به خاطر توقف پروژه باز سازی پل بسیار بد منظره شده اگه دوست داشتید پیگیری کنید
با تشکر نخعی از تهران ساکن سیدخندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۱
تو رو خدا پیگری کنید حتما
به خدا دیگه از پس این اجاره خانه های سنگین بر نمایم پس این مسکن مهر دماوند کی حاضر میشه .
۲سال پیش به ما گفتن ۲۲ بهمن پارسال ولی هنوز دارن تازه اسکلت میزنن
باورکنید دیگه نمیتونیم اجاره بدیم تو رو خدا حتما پیگیری کنید
United States of America
شهبازی
۲۰:۴۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشید:
مدت 3 4 ماه هست در خیابان شهید گمنام منطقه 6 عملیات عمرانی در حال انجام هست..و درخت چندین ساله را قطع و به نابودی کشاندن ..و پارک شهید گمنام واقع در خیابان شهید گمنام انتهای کوچه زیناوندکه وجودش باعث خوشحالی ساکنین و زیبای بود.. به طور کلی تخریب گردیده است و به اتوبان اضافه شده.. مشکلات و مسائل زیادی را برای اهالی محل و ساکنین کوچه های منتهی اتوبان( زیناوند و شاهرخ و..) به وجود آورده .. لطفا هر چه زود تر به محله ما بیایدو صدای ما را به گوش مسئولین برسانید..
باتشکر از برنامه خوبتان..
Germany
مشترك
۱۰:۰۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۱
سلام

چند مدتي است يعني 3 هفته است كه برق هر روز 2 الي 3 بار در تهران منطقه 18 خيابان حيدري كوچه پنجم توحيد برق سينا قطع ميشود وهربار كه زنگ ميزنم يه جوري ميپيچونن
نميدونم برق را ميدزدن يا چي بررسي كنيد
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۱۶:۰۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۱
در خیابان ما در خیابان ورزی جنوبی در محله فردوس غرب مجموعه ای که معلوم نیست برای چه احداث شده است حدود 5سال است که متوقف شده وهیچ رشدی نداشته و فقط باعث سرو صدا می شود لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
کمالی
۱۵:۱۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۱
سلام و خسته نباشید
لطفاً پیگیری بفرمائید سبد کالای ماه رمضان که قرار بود به کارمندان دولت داده شود، پس چی شد؟ به دست فراموشی سپرده شد؟
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۲۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۱
باسلام و احترام
مي خواستم از صندوق مهر ميهن شعبه پل چوبي روزهاي زوج بصورت سرزده گزارش تهيه كنيد.ببينيد چگونه با پول مردم موسسه قرض الححسنه باز كردند وبا تبليغات زياد وبا خوشرويي سپرده ميگيرند اما موقع وام دادن چه هفت خوان نه هفتاد خوان رستمي بايد بگذري تا با بردن چك و سفته و ضامن كارمند باكسر حقوق و سند خانه و... 3تا4 بار مراجعه حضوري هربار3تا 4 ساعت وقت تلف كردن و دعوا كردن و ناسزا گفتن و .....بتوني بالاخره وام بگيري بعدش مصيبت پرداخت اقساط كه بايد در شعبه باشد يا فقط بانك ملي باشد و فيش را بايد بانك فكس كند كه بانكها تمايلي براي اينكار ندارندو....
در صورت نياز ميتوانم جزييات بيشتر را تلفني عرضكنم چون وقت زيادي ميبره تا سيستم عصر حجرشون رو براتون بنويسم و متاسفانه وقت ندار
خواهشمند است رسيدگي بفرماييد چون صدها نفر اسير اين موسسه هستند و صرفا بخاطر نياز مالي مجبورند تن به هرگونه كوچك شدن و بي احترامي بدهند تا وام بگيرند و به گوشه اي از زخمشان بزنند
در ضمن خبر 20:30 دو يا سه سال پيش از اين صندوق به عنوان ص قرض الحسنه اسلامي گزارش تهيه كرده بود من چند ماه بعد براي افتتاح حساب مراجعه كردم پرنده پر نميزد و بسيار هم تحويل گرفتند ولي الان لطفا سر بزنيد جواب تان را موقع گرفتن وام نميدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۱
خط5 اتوبوس تندرو پایانه دردشت تا میدان آرژانتین به همت شهرداری راه اندازی شده است. اما متاسفانه به علت عدم همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در ممانعت رفت و آمداتومبیل های شخصی در این لاین،متاسفانه کارایی این خط زیر سوال رفته است. اگر چه استقبال مردم از این خط بی نظیر بوده است، اما در صورت ادامه عدم همکاری پلیس، این خط عملا کنار گذارشته می شود. دلایل زیر موکد این مطلب است:
1- مزیت استفاده از اتوبوس تندرو خط 5 نسبت به ماشین های سواری رسیدن به مقصد در بازه زمانی کوتاه تر است(بخصوص در ترافیک صبحگاهی). حال سوال این است که در صورتیکه مسافر در ترافیکی مشابه ترافیک سایر خطوط قرار گیرد چه دلیلی برای استفاده از اتوبوس وجود دارد؟ آیا بهتر نیست از همان اتومبیل شخصی خود استفاده کند و در خطوط BRT رانندگی کند؟!
2- پلیس برای کاهش ترافیک خطوط دیگر خط ویژه اتوبوس تندرو را به سایر اتومبیل های سواری اختصاص داده است. در حالیکه منطقی است تا راننده اتومبیل شخصی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمی کند در ترافیک باقی بماند و نظاره گر سرعت بالای اتوبوس های تندرو باشد تا علاقه مند به استفاده از خط 5 اتوبوس تندرو شود و به استفاده از اتوبوس متمایل شود. در صورتیکه با ادامه این وضعیت افرادی که از خط 5 اتوبوس تندرو بجای ماشین های شخصی خود استفاده می کردند نیز از این کرده خود پشیمان خواهند شدو به رویه قبلی خود بر می گردند. (من شخصا یکی از افرادی هستم که در صورت ادامه این وضعیت از این خط استفاده نمی کنم)
3- لزوم صرف مخارج زیاد برای احداث خط 5 BRT چه بود؟ اگر قرار بود که ماشین های شخصی از این خط استفاده کننند که قبلا چنین کاری نیز انجام می شد؟
این مشکل هم اکنون با اهمیت است ،خواهشمند است در اسرع وقت رسیدگی کنید.
(برای تهیه فیلم کافی است ساعت 7 صبح به بعد به مسر خط 5 اتوبوس تندرو مراجعه کنید و یا از کارکنان پایانه اتوبوس رانی و یا مسافران این خط سوال کنید)
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۱
با سلام
در منطقه 12 محله امام زاده يحيي كه از غرب به خيابان مصطفي خميني و از شرق خيابان ري و جنوب پانزده خرداد و شمال اميركبير محدود مي شود مشكلاتي بسيار عميق وجود دارد كه اميدوارم توجه شمارا براي تهيه گزارش جلب كند اولا چند سال است كه جواز ساخت وساز به بهانه هاي واهي داده نمي شودو ظاهرا بيش از 2 طبقه اجازه ساخت نمي دهند وبهانه اين است كه ميراث فرهنگي اجازه نمي دهد سوال اين است كه اگر قرار به تخريب است چه 1 طبقه چه 4 طبقه و ثانيا چطور در برخي نقاط مثل خيابان اميركبير كه موقعيت تجاري عالي دارد ميراث فرهنگي مطرح نيست
البته ما مردم محل فكر ميكنيم اين كار براي پايين نگه داشتن قيمت است تا بعد شهرداري بتواند اين قسمتها را خريداري كه نه تصاحب كند
ثانيا نيروي انتظامي هم ظاهرا اين محل را فراموش كرده و در هر كوچه منظره زشت خريد وفروش و مصرف مواد مخدر ديده مي شود خصوصا در فضاهاي سبز
كه نكته بعدي است به علاوه وجود اشرار و اراذل كه با كمال قلدري با موتور بالا و پايين رفته آسايش براي كسي باقي نگذاشته اند
ثالثا در كجا ي عالم در بين دو كوچه با عرض 4 تا5 متر پارك درست مي كنند بدون توجه به عواقب آن براي ساكنان و ان جا را محلي دنج ودور از دسترس پليس براي اراذل ميكنند
رابعا ابن قسمت را حتما بايد ببينيد كه براي رسيدن به پاركينگ خليج فارس در ابتداي كوچه شهيد جاويدي دو راه وجود دارد يا از خيابان امير كبير ويا از اولين كوچه بعد از سرچشمه با همان عرض 3 يا 4 متر كه سلب آسايش مردم كرده است
نكته آخر اين ظلم مضاعف است كه شهرداري بر سر اين مردم وارد كرده و خريد و فروش و ساخت منازل متوقف شده است اگر خدانكرده موضوعي مثل زلزله اتفاق بيافتد به خاطر بافت بسيار قديمي و فرسوده و مخروبه اين محل مسئول از بين رفتن افراد كسي نيست جز شهرداري محترم و ميراث فرهنگي بسيار محترم تر
البته بعيد مي دانم اين حضرات منافع خود را فداي خدمت به مردم كنند بنابراين اين حساب مي ماند تا قيامت
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۰۸:۴۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۱
به نام آنکه گرحکم کند همه محکومیم
احتراما
من خواستارتحصیل کردنم اما هنوزبازسازی مدرسه ی ما تمام نشده من دانش آموزسوم رشته ی تجربی هستم و امسال هم امتحاناتم به صورت هماهنگ برگزار میشه پس شریط طوری باید باشه که من تو مدرسه تحصیل کنم اما مسولین لطفشان داره به ضررمان تمام میشه ...خلاصه اینکه این مدرسه ای که من دارم میبینم یه ماه دیگه هم کارداره خواهشا رسیدگی کنید.آدرس:شهرستان رباط کریم _گلستان_صالح شهر_خیابان سی متری_انتهای کوی گلستان نوزدهم.خواهش میکنم از مسولین که به طورجدی پیگیری کنند.مطمنا این خبربسیارمهم ودارای ارزش خبری میباشد اگرامکان داره گزارشی تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
پرسنل نهاد ریاست جمهوری
۲۱:۴۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۱
سلام از شما میخوام تغییر وضعیت کارمندان شرکتی نهاد ریاست جمهوری به قراردادی را پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۱
سلام
من مورخ 08/06/1391 براتون یه پیغام گذاشتم که لطفاً از بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی کرج یه گزارش تهیه کنید تا شاید مسئولین مسئولیت پذیر و بسسسسسسیار دلسوز ما یادشون بیفته که یه همچین مرکزی هم با یه همچین مشکلاتی وجود داره
واقعاً از این که این همه گزارشات مردمی رو پیگیری می کنید نمی دونم چه طوری تشکر کنم
خسته نباشید، از این همه تلاش بی وقفه
معمولاًمرسوم اینه که خبرنگاران بخش های خبری با زحمت فراوان به دنبال سوژه می گردن تا ازش برنامه تهیه کنن ، مردم ما این همه سوژه های مهم در اختیار شما می ذارن به خودتون زحمت نمی دید نگاهشون کنید
خسته نباشید ،خسته نباشید ، خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
سلام
چرابرخی از بانکهای خصوصی پیامکهایی که برای مشتریان خود میفرستن غلط املایی زیادی داره ممنون میشم پیگیری کنید.(ممنون از اهالی روی خط تهران)
Iran (Islamic Republic of)
محمد ذوالفقاری
۱۵:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
ما کارکنان پارس خودرو یک کار خلاقانه به جهت نشان دادن عشق و ارادت خودمون به پیامبر اکرم اسلام انجام داده ایم حتما با ما تماس بگیرید
Singapore
بهزاد
۲۱:۲۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
با عرض سلام و خسته نباشید
من دانشجوری رشته ی حسابداری دانشگاه پیام نور واحد شهرری هستم.
متاسفانه مسئولین این دانشگاه بدون توجه به شرایط دانشجوها هر کاری که دوست دارن انجام میدن .
از وقتی که وارد این دانشگاه شدم جای ثابت نداشته و همیشه در حال جا به جایی بوده .
اوایل میدان فردوسی بعد انتقال دادن جنب ترمینال جنوب بعدا اعلام شد که ساختمان دانشگاه کلا منتقل شده به عباس آباد شهرری ولی متاسفانه باز هم این ترم جابه جایی صورت گرفته و ما رو به واحد کهریزک منتقل کردن . بدون در نظر گرفتن اینکه برای ما رفت و آمد به اونجا چقدر سخت هستش . به خصوص دخترها که تا ساعت 6 یا 7 عصر کلاس دارن .
این بخشی از مشکلات ما دانشجوهای پیام نور واحد شهرری هستش
یکی دیگه از مشکلات ما ضعف اساتید این دانشگاه هستش که بعضی مواقع برای چند درس یک استاد رو قرار می دن . و اکثر این استادها تدریس بلد نیستن و متاسفانه باعث ضعف ما دانشجو ها هم میشن .
انقدر ما دانشجو ها سکوت کردیم و چیزی نگفتیم که اینها هرکاری دوست دارن انجام میدن.
ممنون میشم اگر به کمک ما بیاین چون واقعا ما دانشجوهای این دانشگاه تو شرایط بدی قرار داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
مشکلات ما را نیز که در دیگر شهرستان ها هستیم چه کسی پیگیری خواهد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط تهران و البرز کافی نیست که؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
مشلات ما شهرستانی هابه غیر از تهرانی ها و البرزنشین ها کی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت
Germany
بیننده ی خبر
۲۲:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
این بخش فقط مال استان تهرانه مه فعلا خبر از کرجم میرن اما من شنیدم که شبکه استانی البرز هم تا دو هفته دیگه شروع به کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۱:۴۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
سلام.اقا این مشکلا رو بیخیال.مشکل من از همه مهم تره و نیاز اساسی به پیگیری داره.ببینید من کشتی رو خیلی خیلی دوست دارم بخاطر همین هم درباره کشتی بانوان به فدراسیون کشتی ایران ایمیل فرستادم و به کلی از برنامه های ورزشی تلویزیونی ازجمله خود اخبار 18:30 پیامک فرستادم و ازشون خواستم این موضوع یعنی کشتی بانوان رو پیگیری کنند اما همشون انگار نه انگار.لطفا این موضوع رو حتمی پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
سلام، من خبرنگاری رو خیلی دوست دارم به خاطر همین در کلاس های خبرنگاری شرکت کردم. در طول این دوره که 12 جلسه بود یک جلسه به آموزش خبر نویسی اختصاص داده اند و نمره ی قبولی هم 12 هست همین طور 12 نمره به کتبی اختصاص داره و 8 نمره به عملی (خبر نویسی) خیلی خیلی سوالات سخت می دهند مثلا سوالات کتبی به این صورت هست که از چند بخش تشکیل می شود و یکی از این بخش ها به نشریات اختصاص داده اند مثلا چند نام نشریه را می نویسند که ما نام و نام خانوادگی صاحب امتیاز نشریه را بنویسیم خب به ما چه ربطی داره که نام صاحب امتیاز نشریه کیه. اگه هم ربط داره به عنوان یک کار عملی به کلاس ببریم نه این که در ورقه بنویسیم.
در امتحان عملی به ما 2 خبر دادند که باید به سبک هرم وارونه و ترتیبی تنظیم کنیم برای این ها که یک جلسه کافی نیست.
خواهش می کنم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
بله راست میگن پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۱
کلاس خبرنگاری کجا شرکت کردی؟ باشگاه خبرنگاران؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
AMIR
۱۲:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
سلام ما چگونه می توانیم خبرنگار استانی شویم
Iran (Islamic Republic of)
khosro
۲۲:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
با سلام. عصر دیروز جمعه 24 شهریور ساعت 7 و 10 دقیقه دختر جوانی از دستگاه سالتو در پارک ارم سقوط کرد و با توجه به وضعیت سقوط احتمالا تا کنون جان سپرده باشد. ینده و خانواده شاهد این فاجعه بودیم و متاسفانه آمبولانس اورژانس تازه ساعت 7 و 30 رسید و بنده خدا غرق در خون آنجا افتاده بود. تا کی باید شاهد چنین فجایعی بود. چرا هیچ نیروی امدادی و اورژانسی در پارکی که چند ماه پیش بخاطر 30 دستگاه غیراستاندارد پلمب شده و معلوم نیست چطور فک پلمب شد وجود نداشت. حتی یک جعبه کمکهای اولیه هم نبود و افراد حاضر در صحنه دنبال دستمال کاغذی از مردم بودند!
این فاجعه هیچ کجا اطلاع رسانی و پیگیری نشده لطفا شما پیگیری باشید تا باقی مردم را نجات دهید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۲:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۱

لطفا شماره ي موبايلتون رو بنويسيد برامون تا با شما تماس بگيريم.اگر هم فيلم داريد از اين موضوع براي ما بفرستيد به tv5@iribnews.ir

Iran (Islamic Republic of)
روح الله زرین
۱۹:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
سلام
ایا سیگار کشیدن یک مدیر بانک توی بانک موقع رسیدگی به کار ارباب رجوع میتونه ممنوع باشه وبعنوان یه سوژه خبری استفاده کرد.(ممنون از برنامه ی پر محتواتون)
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۰۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
باسلام و خسته نباشيد من در مورد شرايط خيلي جالب مسكن مهر تهران براي روي خط تهران مطلبي نوشته بودم ولي روي سايت نيامده دليلش چيست؟
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی صدرا
۱۸:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
روزشنبه 25/6/91 تجمعی اعتراضی برای اوضاع اسف بار دو موسسه غیر انتفاعی صدرا و آل طه ساعت 9 صبح جلوی این موسسات برگزار میشود خواهشا گزارش تهیه کنید تا به
گوش مسئولان وزارت علوم برسد.
آدرس آل طه :انتهاي اتوبان نيايش ، فلكه دوم شهران ، خيابان آبشناسان ، خيابان كوهسار ، بالاتر از مخابرات ، كوچه مدرسه پلاک 1
آدرس صدرا: خیابان اشرفی اصفهانی – بلوار حصارک (سیمون بلیوار) – خیابان مخابرات – کوچه میخک – پلاک 13، مؤسسه آموزش عالی صدرالمتألهین (صدرا)
Iran (Islamic Republic of)
یه بندۀ خدا
۱۷:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
با عرض سلام و خسته نباشد
در محله مهرآباد بین درمانگاه منطقه هوایی مهرآباد (پایگاه یکم شکاری) و بیمارستان شریعت رضوی یک پل عابر پیاده قرار دارد که 6 ماه است آن را مجهز به پله برقی کرده اند اما بعد از گذشت 6 ماه تا الان هیچکس نیومده پله های برقی این پل عابر پیاده را راه اندازی کند . چون بین خیابان هم نرده کشیدن ، خیلی از مریضا که پاهاشون مشکل داره و پیر مرد ها و پیرزن ها برای رفتن به بیمارستان و درمانگاه که در دو طرف خیابان قرار دارد ، با بدبختی خودشون را به بالای پل میرسونند . لطفا بیایید یه گزارش بگیرید شاید بعد 6 ماه رسیدگی کردند .
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۷:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
با سلام
پس چی شد وام که نمیدن جواب سر بالا میدن چون ما کارمندیم کسی نباید صدای ما رو بشنوه
۱۲۳