نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷۳۶
در انتظار بررسی: ۲۵
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه شهرکی
۱۷:۲۷ ۲۴ تير ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید لطفا پیگیر تعیین تکلیف نیروهای نهضت سوادآموزی ۹۲ به بعد هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۴ تير ۱۴۰۱
سلام ، وخسته نباشید لطفا درخصوص انشعاب آب ونصب کنتور روستایی جهت منازل ساخته شده که چند وقتی می باشد تورم داشته و قیمت آن گرانتر گردیده پی گیری شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۴ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درزمینه مشکلات قشر بازنشسته وهمسان سازی حقوق آنان رسیدگی وپی گیری بعمل آید. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۱:۵۸ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر
من تو شرکت اوتانا خودروی نوین ماشین اقساطی ثبت نام خودرو انجام دادم که متاسفانه کلاهبردار از آب دراومده و شرکت پلمپ شده و شاکی بالای ۷۰ نفر داره و همه شکایت کردیم.
ازتون درخواست داشتم این موضوع رسانه ای بشه اگه مالباخته دیگه ای هست زودتر اقدام کنن چون خیلیا از این موضوع بی خبرن و ساکن شهرستان هستند.
لطف بهمون کمک کنید بلکه آگاهی و قوه قضاییه زودتر پیگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۲۴ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام و عرض احترام

،شرکت لیزینگ اوتانا خودرو نوین که در ۴ تیر ۱۴۰۱ پلمپ شده است .اقدام‌ به کلاه برداری از حداقل صد ها نفر نموده است و پرونده آن در پلیس اگاهی تشکیل شده .لطف جهت تسریع رسیدگی از این موضوع گزارش تهیه بفرمایید. واقعا الان این مالباختان به این رسانه ای شدن نیاز دارند تا هم قوت قلبی پیدا کنند و هم باعث تسریع فرایند رسیدگی بشود و احتمال فرار متهم کم بشود. ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام درمورد پرداخت یارانه برخی درسیستم بازبینی اقدام نموده ولی یارانه تیر ماه واریز نگردیده است وهمچنین قبلا َپپ درمورد مرحله دوم مبلغی به حساب واریز که مسدود وقابل برداشت نمی باشد لطفا رسیدگی و پی گیری انجام شود باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۱:۱۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
سلام درمورد بازبینی واریزی به حساب که مسدود است برای خانوار درمورد وضعیت آن اطلاع رسانی ازطریق رفاه صورت پذیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد یارانه بازنشسته لشکری هم پی گیری گردد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۲:۱۹ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد وضعیت یارانه برخی از قشر بازنشسته که درسامانه بازبینی قبلا اقدام نموده اند نیز رسیدگی وبررسی بعمل آید در اواخر اردیبهشت مبلغ یارانه مرحله دوم به حساب سرپرست پیامک که مسدود می باشد و قابل برداشت نیست.، باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
صبوری
۲۱:۴۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام، لطفا سو استفاده شرکت کرمان موتور رو پیگیری و اطلاع رسانی کنید، ماّشین ثبت نام کردم ۲۰۰ میلیون تومان نقد گرفتن و کلی چک ۳ ماهه ،قرار بوده نهایت سر یکماه ماشین رو تحویل بدهند ولی الان چک اول ۳ ماهه اول رسیده و هنوز تحویل ندادند و همش با دروغ های مختلف ما و بقیه مشتریان رو سرکار گذاشتن
واقعا اگه دلسوز مردم هستید این مسئله رو پیگیری کنید، شما صدای ما بشید نه مجبور بشیم از شبکه های اونطرف کمک بگیریم
این سوژه نیست واقعیت درد مردم است سواستفاده این شرکت‌های کلاهبردار که یکی یکی این مرض داره به همشون سرایت میکنه و هیچ کس پیگیری نمیکنه.
انشالله دردم رو درست جایی مطرح و درخواست کرده‌ باشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام ، برخی از قشر جامعه و بازنشسته درمورد یارانه درسایت بازبینی اقدام نموده که قبلا در اواخر اردیبهشت یک واریز ی داشته ولی مجوز برداشت نداشتند لطفا رسیدگی وپی گیری شود‌ باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته لشگری
۲۱:۳۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اعتراض کارکنان وبازنشستگان لشگری وکشوری، به سکوت خیانت آمیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی دربرابر افزایش ده درصدی حقوق ها در سال 1401 ، انگار نمایندگان صم بکم ، کر وکور شده ونمیدانند ،افزایش حقوق ها باید مطابق با افزایش تورم یا حداقل طبق افزایش قیمتها بررسی واعمال گردد. کدام شهروند ایرانی است که نداند قیمتها 50 یا 60 درصد یا بیشتر افزایش یافته است .چرا نمایندگان مجلس ساکت شده اند ، ایا سکوت وحشتناک نمایندگان از روی شکم سیری است ، ایا از روی عدم درک وشعور نسبت به قیمتهای بازار است ، آیا از روی دشمنی با مردم است . چرا نمایندگان مجلس اقدامی نمیکنند ، قشر متوسط کارکنان وبازنشستگان که 8 یا 9 یا 10 میلیون تومان حقوق میگیرند چه گناهی مرتکب شده اند که باید بسازند وبسوزند که چه خبره دولت نقدینگی وتورم را میخواهد کنترل کند. آیا دولت همان ابتدا حداقل 20 درصد از جیب کارکنان دولت وبازنشستگان لشگری وکشوری دزدی نکرده
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۱۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اگر اطلاع داشته باشید در سال 96 لیست بیماری های مانع ازدواج در آموزش و پرورش منتشر شد که بعد از جنجال ها، برخی از بندهای آن اصلاح شد. از جمله بندهای حذف شده منع استخدام زنان نابارور در آموزش و پرورش بود.
اما به شکل عجیبی این بند دوباره به لیست اضافه شده. همسر بنده در آزمون اخیر آموزش و پرورش قبول شده است. در بررسی مدارک و مصاحبه پزشک مستقر در محل مصاحبه اعلام کرد که شما به علت ناباروری حق استخدام ندارید و لیست مربوطه را نیز نشان داده است.

در حالی که این همه در بالانرین سطوح نظام بر روی فرزند آوری و حمایت از روجین نابارور تأکید می شود این بند مضحک و ظالمانه بر اساس چه منطق و بند قانونی آورده شده است. خواهشمند است صدا و سیما این مسئله را بررسی نماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
با سلام وعرض ادب
خدا خیرتون بده لطف کنیدپیگیرهزینه گذرنامه باشیدخیلی بالاست ومردم توان پرداخت ندارن چه بایدکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۴۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
باعرض سلام بی زحمت از سردفتران ازدواج وطلاق ویدیویی تهیه کنید و از رییس قوه قضاییه علت موافقت نکردن با زیاد شدن تعرفه ازدواج را لیان نماید ما دوسال پیش چند قدر اجاره میدادیم گوشت چند میخریدیم ما مجبور به استعفای سردفتری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۹ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد مدرک تحصیلی قشر کارکنان بازنشسته نظامی هم که قبلا درحین شاغلی تحصیل و ارتقا مدرک لیسانس گرفته ودر سامانه یگان هم درج گردیده رسیدگی وپی گیری تا بابت مدرک امتیاز وارتقا رتبه به آنان عطا و مساعدت گردد.باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
مرادآباد نورعلی
۱۲:۳۳ ۱۹ تير ۱۴۰۱
باسلام مااهالی روستای مرادآبادنورعلی ازتوابع شهرستان نورآبادلرستان بابالغ بر۴۰۰خانوارو۱۵۰۰نفرجمعیت فاقدآب آشامیدن وشستشو هستیم الان چندسال است که مسئولین ماراباوحدهای توخالی گول میزنندوهیچ کارهم انجام نمیدن ازشماخواشمندیم صدای ماروستای زحمت کش وبه گوش مسئولین کشوری برسانید به خاطررضای خدا
Iran (Islamic Republic of)
عزیزموسوی
۰۲:۳۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
باسلام
لطفا در مورد پرداخت وام فرزنداوری توسط بانک های شهر دزفول در لستان خوزستان،پیگیری کنید.‌ما ثبت نام کردیم ولی هیچ پیامکی دریافت نکردیم.‌ظاهرا بانک های خوزستان و شهر دزفول در مورد پرداخت این تسهیلات اصلا همکاری نمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۸ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا در مورد همسان سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان هم رسیدگی گردد.باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر جعفرزاده
۲۰:۳۴ ۱۸ تير ۱۴۰۱
با سلام لطفا از قرادادهای جهاد گشاورزی که با سند شش دنگ به اعضاشون دادن و ۲۸ ساله هیچ کاری نمیکنن و ۲۰۰۰ اعضا را در بلا تکلیف قرار دادن یه گزارش تهیه کنید تا بلکه به گوش این مسولانه نا لایق جهاد به خودشون تکانی دادن من حاضر تمام مدارک و گزارش این مورد را در اختیارتون بزارم بلکه شاید فرج شد و به درد این مردم تبریز رسیدگی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۸ تير ۱۴۰۱
با سلام .از مسئولین محترم پیگیر باشید چطور طرح تفصیلی جدید و جامع شهری در شهرستان نیشابور اجرا نمیشود ..
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۱۱ ۱۸ تير ۱۴۰۱
سلام. در طرح مسکن ملی ثبت نام کردم بعد از سبز شدن استعلام بارگذاری مدارک رو انجام دادم و یک ماه وقت دادن برای بارگذاری مدرک محل سکونت ولی توی این یک ماه اصلا توی سایت گزینه ای برای بارگذاری این مدرک نبود . حالا که نوبتش تموم شده اون گزینه فعال شده و درخواست من رد شده شهر ما هم مرحله هفت نام نویسی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
فتح الهی
۲۱:۱۵ ۱۷ تير ۱۴۰۱
با سلام.
می‌خوام در مورد بی‌گناهی خودم گزارشی تهیه کنید که چطوری بعداز ۲۳ سال کار و فعالیت صادقانه چگونه زیر ذره بین قرار گرفتم و چگونه آبرویم در یک محیط کار دولتی به اتهام رشوه خواری رفته است.
متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۷ تير ۱۴۰۱
سلام ، برخی منازل در مرکز استان مانند اصفهان ویاشهرستان ساخت آن بالا وزیاد ویا ۴۰سال است لطفا رسیدگی تا به این گونه خانه جزو بافت فرسوده وام تعلق گرفته شود باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۷:۱۱ ۱۷ تير ۱۴۰۱
سلام . لطفا دفع زباله های اهواز و پیگیری کنید . هر شب بوی نامطبوع و دود ناشی از سوزاندن زباله کل شهر و میگیره و واقعا تحملش سخت شده . انقدر شدید هست که بوش با وجود روشن بودن کولر و کیپ بودن درب و پنجره ها وارد منزل میشه و ازار دهنده و گاهی غیر قابل تحمله . صبح ها هم که انقدر دود غلیذ هست که واقعا مثل مه جلوی دید و میگیره . الودگی و گرد و خاک کم بود این هم بش اضافه شده . تورو خدا این و پیگیری کنید . ممنون .
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۸:۲۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
لطفا از مسئولین بخواهید که درمورد واریز پول گندم که قرار بود72ساعته به حساب کشاورزان پرداخت بشود و بدقولی کردند وحدود۱۱روز هست که پول گندم شهرستان پلدشت استان آذربایجان غربی را پرداخت نکرده اند وبنده چون خودرو ثبت نام کرده بودم وبعداز یکسال انتظار امیدم پول گندم بود تا بقیه پول خودرو را پرداخت کنم و به اتمام زمان پرداخت پول خودرو چیزی نمانده این بدقولی دولت بنده را متضرر خواهد کرد کل گندم من کشاورز۷تن بود بااین بدقولی ضرر من در خودرو بیش از کل پول گندمم خواهد بوداگر میدونستم که دروغگو هستند هرگز گندم به دولت نمیفروختم و میدادم به دلال وپولم را نقد دریافت میکردم لطفا بزرگواری بفرمایید پیگیری کنید. این یک نمونه از متضرر شدن کشاورزان به خاطر بدقولی دولت است
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۰۹:۲۰ ۱۶ تير ۱۴۰۱
سلام در مورد وام ودیعه مسکن یک پیگیری بفرمایید من در سامانه ثبت نام کردم هر بانکی که تو سامانه حمایتی ثبت نام میکنم مراجعه که میکنیم میگن به ما چیزی اعلام نشده البته من از اسلامشهر استعلام
گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ب ح
۱۲:۴۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
سلام ، درمورد آب شرب روستای نیسیان منطقه مرکزی شهرستان اردستان اصفهان که مدتی است دارای سیستم لوله کشی هست ولی آب قابل شرب نیست و آن هم بعضی مواقع قطع می شود لطفا درلین رابطه رسیدگی وپی گیری بعمل آید تا ساکنین از آب شرب پایدار برخور دار شوتد‌ باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۱۷ ۱۵ تير ۱۴۰۱
سلام و عرض ادب
لطفا پیگیر سامانه مسکن ملی باشید از زمان اعلام در ابتدا امر ثبت نام کردم استعلام وضعیت بانکی من سبز و تمام مدارکم را در سامانه درج کردم اما سامانه وضعیت من را رد درخواست زده هر چی هم به شماره های اعلامی زنگ زدم تا دلیل رد درخواست رو بفهمم همه خطوط مشغول بودند ...
لطفا شما پیگیری کنید ببینیم با کدوم شماره میتونم پیگیری کنم که پاسخگو باشند و علت رد درخواست من دقیقا چیه؟
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد عرفان عندلیب
۲۲:۰۲ ۱۳ تير ۱۴۰۱
سلام خدمت همه عزیزان زحمتکش اخبار بیست و سی
من محمد هستم از اصفهان اگه امکانش هست یه گزارش میخواستم بگیرید از این مردم شریف که کارشون به شهرداری گیر میکنه و خیلی اذیت میشن خون مردم را به کلمه ی واقع ای تو شیشه میکنن ان شاءالله خدا ازتون راضی باشه و خدا ریشه ظلم را بکنه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۳ تير ۱۴۰۱
اینکه برخی مشاغل آزاد برای فرار مالیات طلب پول نقد میکنند و با از طریق کارت به کارت و میگن پوز خرابه ، و اگه سالم باشه میگن یا نقد یا کارت به کارت، یا اگه پوز میخواهی پرداخت کنی به جای مثلا صد تومن صدوبیست تومان پرداخت کن !!
واقعا دور از انصافه که من کارمند قبل از دریافت حقوق مالیات رو ازم کم میکنند بعد بازاری مالیاتش رو از من میگیره!
Iran (Islamic Republic of)
وحید گرگانی
۲۱:۰۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بنده کرگر شاغل در منطقه عسلوه مدت ۹سال تو این شرایط سخت کار میکنم متاسفانه بلیط،پرواز بصورت نجومی گران شده واصلا گیر نمیاد بنده روز نهم تیر ماه بلیط پرواز یک میلیون وسیصدونود پنج هزار تومن گرفتم اقا بخدا چه خبره مگه من چقدر حقوق میگیرم لطفا رسیدگی کنید ظلم در حق ما کارگران هست رفتو برگشت سه میلیون وپانصد هزینه باید کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
باتوجه به تداوم روزهای آلوده در سال در تهران ، در این شرایط حاد آلودگی هوا کل کشور تعطیل میشه، جز بانکها
این درحالی ک مهدکودک ها تعطیل و مادران شاغل برای نگهداری نوزاد دچار معظل خواهند شد و سایر مشکلات و بیماری های پیش رو ک در گیر خواهند شد
سلامت کارکنان شبکه بانکی در حداقل الویت استانداری است و حتی شرایط رفاهی ویژه و مزایای ویژه برای چنین وضعیتی برای کارکنان در نظر گرفته نمیشه و این ظلم آشکاراست.
متأسفانه انگار کارکنان بانکی دارای خاکشش هستن و سایر کارکنان دارای شش.
لطفا از استاندار پیگیری کنین و پاسخ جامع رو مطالبه کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درخصوص پرداخت یارانه ودهک بندی قشر جامعه وافرادی که درمورد بازبینی اقدام نموده برابر عدالت اجتماعی بازنگری ورسیدگی گردد باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۵۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سلام،درخصوص وام فرزند اوری میخواستم بگم...این همه تبلیغ وام فرزند اوری میکنن ،اقدام کردیم برای وام از طریق پست بانک شهرستان شبستر برای ی وام چهل ملیونی ضامن کارمند بازنشسته خواستن با ی ضامن جواز کسب دار که از اون چک ۶۳ملیونی خواستن واز خودمون سفته ی ۸۰ ملیونی و کپی سند مالکیت یک ملکی رو خواستن ...حالا ما داشتیم جور کردیم بنظرتون امکان جور کردن ی همچین ضمانتی واسه همه هست.خواهشا پیگیری کنید مردم گرفتارن .
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۱:۵۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
دولت قبلی نهاده های دامی رو تحت عنوان تنخواه با قیمت دولتی سویا 3300تومان و ذرت 1300تومان به شرکت های تولید کننده خوراک دام و طیور داد تا به قیمت مصوب دولتی از طریق سایت بازارگاه به مرغداران و دامداران صنعتی عرضه کنند حال با آزاد شدن قیمت ها بخش بسیار زیادی از ذرت و سویای دولتی در انبار شرکت های خوراک دام و طیور بدون عرضه مانده و دولت هیچ پیگیری در ارتباط با میزان فروخته شده و میزان نهاده ی باقیمانده نمیکند. الان ذرت 11300 تومان و سویا 17000تومن نرخ مصوب دولتی هست .شرکتی بر فرض مثال 400تن از ذرت و 200تن از سویا تنخواه رو عرضه نکرده و انبار کرده .الان چرا سودجویی این شرکت ها
رو مردم باید تحمل
کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد مطللب عنوان شده انشعاب آب روستایی و تخفیف و اقساط بندی آن رسیدگی ومسآعدت شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
با سلام ، لطفا درزمینه انشعاب آب روستایی ونصب کنتور که مدتی است تورم داشته وگران گردیده نیز پی گیری تا از طریق آبفا به متقاضیان با تخفیف و اقساط به آنان واگذار گردد باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۷:۲۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
اومدن به ما گیر دادن که پروانه کسب بگیر رفتیم پروانه کسب بگیرم گفتند برید این سایت https://asnaf.g4b.ir/ اصلاً قطعه خدمات رسانی نمی کنه تازه به ما مهلت دادن پروانه نگیری مغازه را می بندیم خدایی چه وضعیه سایت را نگاه می کنی مجوزش منقضی شده اصلاً واقعا یک پیگیری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۷:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۱
سلام، سامانه صدور کارت دیجیتال واکسن با مشکل مواجه است و کد تایید ارسال نمی کند. خیلی ها برای سفر به این کارت نیاز دارند خواهشا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۴:۲۲ ۱۱ تير ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر
میشه تکلیف اینا که سایپا ثبت نام کردن خودرو تیبا و الان اعلام کردن بعد سه ماه که این خودرو پلاک نمیشه چطوریه ؟؟ما الان سه ماه مبلغ ۱۲۶میلیون هم واریز کردیم الانم بیشتر سه ماه شده و میگن تحویلی نداریم حالا حالا ها لطف پیگیری کنید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۱ تير ۱۴۰۱
سلام لطفا پیگیری بفرمایید چرا کارت سوخت خودرو چهار ماه یا بیشتر طول می‌کشد تا صادر شود
Iran (Islamic Republic of)
دشتی
۱۰:۲۲ ۱۱ تير ۱۴۰۱
سلام برای وام فرزندآوری اقدام کردم بعد از دوماه که نوبتم شده رفتم علاوه بر سفته ضامن معتبر کسر از حقوق میخوان !من که ضامن ندارم چکار کنم سفته بعنوان ضمانت نیست؟مگه این وام برای کمک به قشر ضعیف که صاحب فرزند شدن نیست !الان تکلیف ما که ضامن کسر از حقوق نداریم و به این وام نیاز داریم چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۲:۵۸ ۱۰ تير ۱۴۰۱
با سلام و احترام
لطفا در خصوص مسدودی یارانه معیشتی پیگیری نمایید بنده و امثال بنده تنها یکبار یارانه معیشتی واریز شده و آن هم مسدود می باشد تا کی این شرایط ادامه خواهد داشت مگه قرار نشد یکماه جواب بدهند الان نزدیک به دو ماه شده است. واقعا به این مبالغ احتیاج داریم.
خدا به شما خیر بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
سلام ، و خدا قوت ، لطفا درمورد مطلب بیان شده در مورد انشعاب آب ونصب کنتور روستایی رسیدگی وپی گیری بعمل آید تا قیمت آن جهت متقاضیان تخفیف وبا اقساط واگذار شود باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۰ تير ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید لطفا در زمینه وام فرزند آوری گزارش تهیه بفرمایید ،اول اینکه بعد از اینکه پیامک میاد که برای تکمیل فرم و مدارک بیاید بانک وقتی به بانک مراجعه کردیم ریس بانک میگه حتما باید بانک نزدیک محل سکونتتان باشه و محل کار قبول نیست دوم اینکه از بعضی افراد مدارک گرفتن گزاشتن توی نوبت و بانک میگه تا الان اجازه واریز ندادن ،شاید ۵یا ۶ ماه دیگه انجام بشه ،لطفا یک گزارش از این مطلب تهیه بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سلام .لطفا از مسئولین محترم شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بخواهید چرا و به چه دلیل اعضایی که در پروژه بنیان بنای استوار ( مربوط به فرهنگیان منطقه ۸ تهران ) هیچگونه بدهی بابت واجدهای مسکن خود ندارند .همچنان باید منتظر تحویل واحدهایشان بمانند . .خواهشا و لطفا این موصوع را پیگیری فرمایید واقعا دور از انصاف میباشد پس از ده سال هنوز بخاطر عدم تسویه حساب برخی اعضا حق سایر اعضا نادیده گرفته شود و از آب و برق ساختمان هم خبری نباشد.
ممنون
France
علیرضا
۲۰:۳۱ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر
از اول سال حقوق سربازان وظیفه افزایش پیدا کرده و ماوالتفاوت هم بهشون پرداخت کردن ولی ازافزایش حقوق سرباز معلمان هیچ خبری نیس و گفتن تا نیمه دوم سال افزایش ندارین و ماوالتفاوتی هم بهتون تعلق نمیگیره درصورتی که از وزرات خیلی وقت پیش دستور افزایش حقوق به ادارت امورزش پرورش استان ها ابلاغ شده. لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سلام
ماشینمو فروختم از ده جا قرض کردم تا بلکه بتونم پول قرعه کشی سایپا رو جور کنم یدونو تیبا یک ثبت نام کردم الان پلاک نمیکنن دوستام دو دوره بعد من ساینا ثبت نام کردن خودرو رو تحویل گرفتن حالا ملت چه گناهی کردن اگه تیبا استاندار نیست پس ساینا هم نیست چون فقط چراغ و کاپوت با سپرش فرق داره پس چرا دارن پلاک میکنن حالا به سایپا ابلاغ شده بود استاندارد نیست چرا اقدام به فروش کرده و حتی یه دوره از ما بعد تر هم از مردم پول گرفته این در شان ملت نیست که خودروساز استاندارد راهورسکوت کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
با سلام و خسته نباشی
تو رو خدا صدای مردم رو نسبت به وضعیت وخیم بی ار تی های خاوران _آزادی به گوش شنوایی برسونید.تو اوج گرما جمعیت زیاد بدون کولر هر روز مجبوریم از بی ار تی استفاده کنیم و شاهد مشاجره مسافرین با هم و راننده باشیم دیگه رمقی واسه کار کردن نمیمونه.محله خاوران جز محله های کم درامد هستند پر از مهاجر که همه از حمل ونقل عمومی استفاده میکنند تا کی باید این وضعیت رو تحمل کرد به داد این مردم برسید هر روز سلام فرمانده رو پخش میکنید به خودت امام زمان که خبر واجبتر از ضایع شدن حق مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
ضمن عرض سلام و وقت بخیر ...
در گوشه ای از شهر یاسوج منطقه شهرک صنعتی بلکو خیابانی هست به اسم سرآسیاب که یکی از خیابانهای اصلی تردد محصوب می گردد، در طی۶سال اخیر هر ساله زیرسازی شده توسط تیم محترم شهرداری خوشبختانه سال چهارم موفق به ۵۰متر آسفالت شدن وسال پنجم نیز ۵۰متر آن آسفالت گردیده .اینطوری که از شنیده ها حاکی است امسال هم قراره بیان ۵۰متر دیگه رو آسفالت کنن قطع به یقین این خیابان تقریبا ۱۰۰۰متری و از قراره معلوم تا ۲۰سال آینده کامل آسفالت خواهد شد .من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
پیرمرادیان
۱۹:۲۵ ۰۸ تير ۱۴۰۱
خواهشا رسیدگی کنید درتاریخ ۲۷ خرداد بلیط هوایی رفت بتاریخ ۱۲ تیرماه از اصفهان به مشهد و برگشت بتاریخ ۱۶ تیر ازمشهد به اصفهان گرفته ایم امروز یعنی ۸ تیرماه بعدازظهر پیامک اومده که پروازبرگشت که ایرلاین سپهران است لغو شده و هرچه تماس گرفتم با پشتیبانی ایرلاین سپهران می گویندکاری نمی توانیم انجام بدهیم. ضمنا تماس پروازهابتاریخ ۱۶ تیرماه هم پرشده ، خواهشا بررسی کنید که ما بایک بیمارضایعه نخاعی چجوری برگردیم اصفهان ؟
Iran (Islamic Republic of)
ب ز
۱۳:۵۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درزمینه پرداخت یارانه افراد وقشر بازنشسته هم بازنگری ودر دهک بتدی مد نظر ورسیدگی بعمل آید باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
رضا حسینی
۱۹:۴۷ ۰۷ تير ۱۴۰۱
روستای در مازندرا هست مردم سالها قبل انرا ترک کرده اند وفردی سود جو در زمینهای انها کشت میکرده ومردم بعاز سالهازمینهای اجدادشان را پیدا کرده وهم اکنون درحال پیگیری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۱
سلام وتشکر از شما دررابطه رسیدگی به پیام ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد وضعیت جاده منطقه مرکزی بر زاوند هم رسیدگی شود بعضی از قسمت های آن نیاز به آسفالت دارد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۱
باسلام
قطعی تلفن ثابت را به مخابرات اعلام کردم هیچگونه اقدامی نکردند شکایت به ۱۹۵ کردم پیام آمد به علت سرقت کابل تا ۴ مهر ماه نمی توانیم خدمات بدهیم به ناچار خودم خرابی را بررسی کردم متوجه شدم خی من را به کس دیگری متصل کردند. متاسفانه شرکت مخابرات حتی علت خرابی را هم بررسی نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد تعاونی روستایی هم رسیدگی شود ، منطقه مرکزی روستای نیسیان شهرستان اردستان اصفهان دارای شرکت تعاونی روستایی می باشد که اجناس وکالا ی اساسی به قیمت تعاونی به ساکنین عرضه می شد ولی درحال حاضر چند سالی است تعطیل و درمورد بازگشایی آن اقدامی نگر دیده است. باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۲:۱۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام من وبقیه مشتریهای سایپا که برنده خودروی تیبا شدیم مشکل پلاک شدن خودروها رو داریم و هم تحویل خودروها رو لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود اشرفی
۲۱:۰۳ ۰۵ تير ۱۴۰۱
باسلام در مورد فرزند سوم این همه قول دادن هیچ کدوم عملی نشد برا وام که ضامن میخوان ایران خودرو ماشین ثبت نام نمیکنه خونه و زمین چیزای که گفتن همش پوشالی بورد خواهشا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
پدرام عزیزی
۲۰:۵۲ ۰۵ تير ۱۴۰۱
کدوم صاحب خونه الان به فکر مستجر هست والا همه قیمت بالا میدن
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۹:۲۴ ۰۵ تير ۱۴۰۱
سلام
لطفا یه گزا شی از پارک کوهسار شهران شمالی بخش بازی کودکان که به رستوران ویولند اجاره دادن.
حتی فضای رفت و امد به محدوده بازی کودکان رو با مشکل روبرو کرده.
اخیرد هم شنیدیم..می خوان کل محدوده اطراف رستوران را در اختیار بزار ..و سرسره بازی بچه هارو جمع کنند
لطفا گزارشی پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
بابک کاشانی
۰۸:۵۵ ۰۵ تير ۱۴۰۱
سلام تور خدا در مورد پلاک نشدن تیبا ۲ گزارش تهیه کنید.سایپا باید هر چه سریعتر پاسخگو باشد ما ماشین رو از سایپا خریدیم مشکل رو هر چه سریعتر با سازمان استاندارد و راهور حل کنه از شما درخواست دارم به این موضوع ورود کنید
Iran (Islamic Republic of)
صابر حدادی
۰۱:۲۸ ۰۵ تير ۱۴۰۱
سلام تور خدا در مورد پلاک نشدن تیبا ۲ گذارش تهیه کنید. اگه میشه تکلیف مردم رو مشخص کنید که آیا پلاک میشه یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد آب شرب روستایی نیسیان منطقه مرکزی شهرستان اردستان اصفهان پی گیری شود چند سالی هست که ساکنین از آب تانکر سیار و آب قنات اطراف روستا جهت شرب استفاده می کنند دارای سیستم لوله کشی هم است ولی قابل شرب نیست .باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد یارانه افراد وقشر بازنشسته هم که در بازبینی اقدام گردیده رسیدگی وپی گیری بعمل آمده ودربازنگری ودهک بندی مد نطر قرار گیرد ‌باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ب ح
۱۵:۱۷ ۰۳ تير ۱۴۰۱
سلام وخسته نباشید ، درمورد مطلب بیان شده درخصوص نصب کنتور وانشعاب آب منزل درحال ساخت درروستا باتوجه به اینکه گران گردیده لطفا رسیدگی شود تا ازطرف آبفا به جهت توان پرداخت به صورت اقساط ازمتقا ضیان دریافت کردد، برخی درمنطقه روستایی اردستان اصفهان قبلا که قیمت آن هم ارزان بود ازطریق آبفا اقدام ولی به جهت بعضی مشکلات فضای خانه انشعاب نگردیده ، لطفا دراین زمینه ترتیبی بعمل آید که افرادی که ازقبل اقدام نموده به آنان تخفیف ومساعدت شود. باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۰۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
سلام 3ماهه به مرکز نابار وری میلاد مشهد در بیمارستان امام رضا میریم برای فزند اوری در راستای حمایت دولت بااینکه مرکز دولتی هست میگن دستگاهمون خرابه ممنون میشم رسیدگی یا به گووش مسولین برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ تير ۱۴۰۱
کرمان موتور خودروهای تحویلی اسفند۱۴۰۰ را بعد از ۴ ماه تاخیر تحویل نداده و هیچ زمانی هم اعلام نمیکنه.
خواهشا مطرح کنید بلکه خودشونا پاسخگو بدونند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد گرانی انشعاب آب روستایی جهت متقاضیان منزل درحال یاخت رسیدگی وپی گیری شود‌باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
با سلام ، درمورد انشعاب آب روستایی هم رسیدگی شود تا باتوجه به گرانی که جدیدا مبلغ آن به چهارمیلیون جهت نصب کنتور جهت منازل ساخته رسیده تا قیمت آن متعادل و ارزان وبه صورت اقساط به متقاضیان واگذار شود ، برخی از ساکنین درمنطقه روستایی شهرستان اردستان اصفهان در اواخر سال ۹۹ جهت انشعاب آب ازطریق آبفا و تکمیل پرونده اقدام ولی به جهت مشکلات فضای منزل به تاخیر افتاده لطفا دراین مورد ترتیبی بعمل آید تا افرادی که قبلا اقدام نموده با قیمت قبل ویا با مساعدت انجام پذیرد باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسلام کشاری
۱۱:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید.در مورد طرح انتقال آب از کارواندر به شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان میخواستم پیگیری کنید که در حال اجرا هست و اگر این اتفاق ناگواربیفتد زیست بوم و کشاورزی منطقه مسیر این رودخانه از بخش دامن ایرانشهر بمپور وحتی تا جازموریان تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.لطفا پیگیری کنید که جهت تامین آب از مناطق دیگر استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین عزیزی
۱۰:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام علیکم ، ۱۵ واحد هستیم در یک ساختمان که بیش از چهار ماه تلفن ثابتمون قطع شده و متأسفانه در مرکز مخابرات ثامن الائمه مشهد کسی جوابگوی مشکل نیست.
اگر امکانات ندارن پس چرا ساختمان کناری ما رو که تازه ساخته شده الان دارن کابل کشی می کنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۰:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
با سلام
هنوز جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیامده است.درحالی طبق زمان بندی موجود در دفترچه، جواب آزمون باید درخرداد ماه اطلاع رسانی شود. گویا بین سازمان سنجش و آموزش و پرورش اختلافاتی به وجود آمده است. از شما خواهشمندم پیگیری بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد رتبه بندی معلمین،بازنشسته سال قبل برابر مصوبه مجلس هم رسیدگی ومسآعدت تا از احکام آن بهر ه مند گردند ‌‌با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام
ما نیسان دیزلی داریم که سهمیه سوختی که به ما می‌دهند 405 لیتره که کفاف 15 روز هم نمیده.
گازوئیل آزاد هم وجود نداره. پروانه اشتغال دارم و هرروز هم در برنامه باربرگ حقیقی و روزانه میزنم که هیچ فایده ای نداره. لطفا پیگیری کنید در ماه چند روز بیکار میشیم بخاطر نبود گازوئیل خدارو خوش نمیاد. دیگه نمیدونم باید به کی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
مربی پیش دبستانی بیچاره
۲۲:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام تو روخدا پیگیرمشکلات مربیان پیش دبستانی غیردولتی باشید، من که مربی پیش دبستان ام اما غیردولتی ماهیانه فقط400تومن حقوق میگرفتم آن هم8ماه درسال فقط، باقی سال تعطیلِ، مدرکم لیسانس علوم تربیتیِ، رشته درسیم به هیچ سازمانی جز آموزش پرورش نمیخوره، این انصاف نیس که دولت هیچ حمایتی از مامربیان پیش دبستانی نمیکنه، بیمه نداریم حقوق کافی بهمون نمیدن، ماخیلی یبرای بچه ها زحمت میکشیم اما دریغ از مزایا وپاداش مشخص....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد همسان سازی حقوق قشر بازنشسته هم پی گیری گرددباتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
هادی سرچاهی
۲۱:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
باسلام وخسته نباشید
ما اهل یکی ازروستاهای بخش مرکزی شهرستان نیشابورهستیم پدرومادرشهیدی که دروقایع اخیربه علت بارش شدیدباران دچارصدمات سیل وخرابی مسکونی شده اندکه بامراجعه به بنیادشهیدشهزستان واستفاده ازبیمه حوادث ومراجعه کارشناس بیمه هنوزموفق به دریافت تسهیلات نشده ایم وبه هرجامراجعه میکنیم به هرطریقی دارن جواب میدن میخواستم ببینم جایگاه پدرومادرشهیددرچه درجه ای است وچگونه بایدپیگیری کنم

در ضمن پدرشهیدعمل امپوتاسیون دوتاپاانجام دادن والان جابرای زندگی ندارن ممنون میشم راهنمایژ کنیدممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام خدا قوت..لطف کنید یک گزارش از نرخ اجاربها تهیه کنید بابا مردم دارن داغون میشن زیر فشار اقتصادی حداقل که شما رسالتتون خبر رسانی کمک کنید.... تا حداقل او بالا نشینا ب فکر مردم بدبخت باشن....خانوادها در ازهم میپاشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام خداقوت ،قرار بوده فقط 4قلم جنس گران بشه اما الان همه چی گرون شده نه تعذیرات جوابگو هست و ن مسولین هر شهر و استان هیچ کنترل و نظارتی روی قیمتها نیست ما ک در شهرهای کوچیک و محروم زندگی میکنیم واقعا خیلی سخت میگذره با این گرونیا ،قیمتا و نرخ همه چی افتاده دست کاسبان از خدا بی خبر ،شمارو بخدا درد دل مارو ب گوش مسولین برسونید
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۲۳:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام لطفاً در مورد کارت معافی سربازانی ک دو سال نیروی ارتش خدمت کردن اما هنوز کارتشون صادر نشده پیگیری کنید هیچکس جوابگوی ما نیست نه پادگان و ن مسولین زیربط ،خدایی انصاف نیست الان ک آزمون استخدامی قبول شدم ب بهانه نداشتن کارت معافی رد بشم معرفی نامه ایی هم ک میدن فقط دو ماه اعتبار داره اما الان 4ماه از خدمتم گذشته کارتم هنوز نیومده ،خواهش میکنم پیگیری کنید ،ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درخصوص مطللب د رج شده در خصوص روغن صنعتی موتور خودرو و نحوه عرضه آنها در تعویض روغنی ها وغیره نظارت وبررسی بعمل آید تا از عرضه روغن تقلبی جلوگیری بعمل آید .باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد یارانه قشر بازنشسته تامین اجتماعی سابا ن م هم رسیدگی گردد.باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
عباس اسماعیلی
۲۱:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام.به نمایندگی ازهزاران نفرازمردم شریف آستانه اشرفیه وروستاهای نزدیک به شهراین پیام راارسال میکنم.درمحدوده شهرسالهاست کشتارگاه مرغ فعالیت میکندحدود۲۰سال شبها روده مرغ را میسوزانندوبوی بسیار بد وبیماری زا منطقه را احاطه کرده ومردم بارها به مسئولین شهرازجمله دادستان فرماندار وامام جمعه و... مراجعه کرده ولی هربارباقولهای پی درپی مبنی برتعطیلی قسمت سوزاندن روده مرغ درکشتارگاه متاسفانه هرگز اجرایی نشده و ما مردم در عذاب هستیم.نمیدانیم به کجا مراجعه کنیم.به دادمان برسید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
حدود ۴ ماه یا بیشتر هست که روغن موتور در بازار عرضه نمیشود
فقط بعضی ها میتوانند از شرکت بهران بار روغن بگیرن البته آنهم به همراه سایر اقلام مانند روغن هیدرولیک و واسکازین و ... که به اجبار باید گرفت
مثلا قیمت روغن بهران سوپر پیشتاز با افزایش قیمت جدید حدود ۲۰۰/۰۰۰ تومان هست ولی اون عده محدود که از بهران بار میگیرن ، حدود ۳۴۰/۰۰۰ تومان یا بیشتر میفروشن و تک فروشی تا ۳۹۰/۰۰۰ هم میرسه
و به علت عرضه کم کالا ، نوع تقلبی آن هم در بازار افزایش یافته
البته شرکت های نفت پارس و اسپیدی و ... هم همین سیاست را در پبش گرفته اند و مردم گرفتار شده اند ، نه روغن با نرخ مناسب به دستشان میرسد و نه معلوم هست روغنی که خریده اند تقلبی هست یا اصلی ، لطفا پیگیری کنید
آنهم مانند روغن خوراکی و ماکارانی چند برابر کنن ، لا اقل تو بازار عرضه کنن ملت گرفتار شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد گرانی میوه و اجناس هم رسیدگی وپی گیری شود. باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام خدا قوت
اموزش و پرورش برای بعضی از رشته های کار و دانش فقط کتاب عمومی چاپ میکند و دانش اموز باید کتابهای تخصصی اش را خودش و با هزینه گزاف فراهم کند که البته همه کتابهای چاپ قدیم و کهنه و یا بصورت کپی کتاب میباشد
مگر بچه های که در رشته کار ودانش تحصیل میکنند دانش اموز این کشور نیستند که باید خودشان کتابهای تخصصیشان را فراهم کنند ؟؟
لطفا پیگیری کنید که حداقل امسال با مشکل نبود کتاب مواجه نشویم
رشته فرزند من کامپیوتر میباشد و در مدرسه دولتی هم تحصیل میکند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۱:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
قیمت سس و تن ماهی دوبرابر شد قرار ۴ یا ۵ قلم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درزمینه عرضه روغن های صنعتی خودرو هم که چند وقتی است گران شده است نظارت گردد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
سلام دقت به خیر لطفا پیگیر بیمه تامین اجتماعی برای نازایی باشید ‌من در بیمارستلن آزش که یک بیمارستان دولتی است اقدام به درمان کرده ام بااینکه سال پیش تامین اجتماعی بابیمارستان قراردادداشت ولی متااسفانه برخلاف حرفی که زده شده برای کمک به زوج نابارور امسال تامین اجتماعی بابیمارستان بخش نازایی هیچ قراردادی نبسته وهزینه ها کلا باید آزادپرداخت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام یک شخصی حافظ قرآن بعداز ۱۰سال تدریس به شغل چوپانی مشغول است دورود لرستان روستای رضور چرا ادارات ومسئولین اینقدر بی کفایت و پارتی سالار شدند به جای شایسته سالاری بعد همین زمان آموزش وپرورش شدیدا کمبود نیرو داره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاقدیمی
۱۹:۱۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام
من در تاریخ 3/18خودرو از نمایندگی تحویل گرفتم و امروز که تاریخ 3/23هنوز خودرو بیمه نشده است در صورتی که شرکت موظف است خودرو را بدون بیمه تحویل ندهد به ایران خودرو زنگ زدم در جواب گفتند پیش میاد اگر اتفاقی یا تصادفی میکردم تکلیف چی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
با سلام وتشکر از باشگاه خبرنگاران درمورد رسیدگی به مشکلات و پیام مخاطبان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام وخسته نباشید لطفا درخصوص آب شرب برزاوند روستای نیسیان شهرستان اردستان اصفهان هم رسیدگی گردد تا ساکنین از آب شرب پایدار استانی برخوردار گردند چند سالی است که از آب شرب برخوردار نیستند باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
با سلام ، خواهشا پیگیر نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش بشین، قرار بود ۲۰ خرداد نتایج بدن ولی تا الان خبری نیست به سازمان سنجس هم زنگ میزنی جواب درستی نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
باسلام خواهش میکنم بیمه تکمیلی بازنشستگان را پیگیری کنید، پدرم بیست ونه فروردین عمل جراحی روده را انجام دادن واز جیب خودمون تقریبا بیست میلیون هزینه کردیم، حالا قرار بوده که بیمه آتیه سازان حافظ مقداری از هزینه را بهمون پرداخت کنن اما نزدیک دو ماهه هنوز هیچ خبری نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ملت بدبخت
۲۰:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
با سلام
این روزها گرانی افسارگسیخته اقلام ضروری و غیرضروری زندگی مایه رنجش ملت فقیر ایران شده. برنج ده کیلویی پاکستانی خاطره دو هفته قبل ۲۰۸ هزارتومان بود. امروز شده ۳۳۰ هزارتومان
انواع رب گوجه فرنگی، انواع شوینده ها و... همه چی گران شده و نظارتی وجود ندارد.
ما دیگه طاقت نداریم. دخل و خرج زندگیمون با هم نمیخونه.
هر ارگانی هر کاری دلش میخاد انجام میده. اوپراتورهای همراه اکثر بسته های اینترنتی را تغییر دادن. قبلا بسته ۱۰ گیگ بود الان دیگه نیست. شده ۳۰ گیگ
قیمت روغن موتور دو برابر شده. یک سرویس تعویض روغن پژو ۴۰۵ به ۳۰۰ هزارتومان نمیرسبد الان شده ۶۰۰ هزارتومان
دلم میسوزد و کاری از دستم برنمی آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درزمینه مطلب عنوان گردیده درمورد پرداخت یارانه ودهک بندی خانوار بازنگری وپی گیری بعمل آید باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
با سلام وخسته نباشید شوهر من کارمند یکی از ادارات دولتی میباشد که با داشتن سابقه 23 سال خدمت در دستگاه دولتی و مدرک کارشناسی دارد که ماهانه 5میلیون و 800 هزار حقوق دریافت می‌کند.. بنظر شما آیا این انصاف هست توی این وصعیت اقتصادی با این حقوق چطورمیشود گزران زندگی کرد باور کنید آدم شرمنده بچه ها می‌شود.. قبلا از پیگیری شما خیلی تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
با سلام ، لطفا درمورد همسان سازی حقوق بازنشستگان پی گیری ، همچنین به بازنشسته کشوری ولشکری فبل از سال ۹۶ برابر مصوبه برنامه وبودجه یک ارتقا رتبه عطا شد درمورد بازنشسته بعد از آن هم تسری ومد نظر قرار گیرد باتشکر.