سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايمان رزاقي راد:

با روحيه‌ي مضاعف سرچشمه را خشك مي‌كنيم

بازيكن تيم راه آهن گفت: شرايط روحي تيم به سبب پيروزي مقابل تيم نفت تهران بسيار خوب است با اين انگيزه مي‌توانيم برنده بازي مقابل مس سرچشمه شويم.

ايمان رزاقي راد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ما در نيم فصل دوم عملكرد رضايت بخشي داشته و از چهار بازي انجام شده موفق به كسب 3 امتياز از دو بازي يكي مقابل نفت تهران كه يكي از مدعيان ليگ بوده است و ديگري مقابل ذوب آهن كه تيم خوبي است شده است.

وي افزود: با كمك كادر فني و سرمربي تيم علي دايي موفق شديم نيم فصل دوم را با وضعيت بهتري شروع كنيم انگيزه بازيكنان به سبب اين شروع خوب بسيار بالا بوده است و برد مقابل نفت تهران اين انگيزه را دو چندان كرده و باعث شده بازيكنان فقط براي كسب 3 امتياز به كرمان بروند و با مس سرچشمه روبرو شوند.

رزاقي راد تصريح كرد: اميدوارم فردا بازي خوبي را در مقابل مس سرچشمه از خود نشان بدهيم تا سبب ارتقا جايگاه تيم در جدول و خوشحال كردن هواداران شويم.

وي در خصوص تمرينات تيم بيان داشت: به دليل بارش برف و سردي هوا ديروز دوشنبه تمرينات سبكي را انجام داديم تا بازيكنان دچار مشكل نشوند و بتوانند در بازي مقابل مس سرچشمه حضور داشته باشد امروز نيز ساعت 3 به تمرين مي‌پردازيم تا آمادگي لازم براي مسابقه را كسب كنيم تمرينات امروز به هماهنگي بيشتر اعضاي تيم كمك مي‌كند و بعد از تمرين نيز عازم كرمان هستيم تا فردا در مقابل مس سرچشمه حضور يابيم.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم بازي خوبي را انجام دهيم تا هواداران خود را راضي نگه داريم چون هواداران سرمايه هاي تيم ما هستند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.