سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان ونزوئلايي در حمايت از برنامه هسته اي ايران راهپيمايي كردند

شهروندان ونزوئلايي که از چند ايالت اين کشور از جمله ميراندا ، وارگاس و کاراکاس به پايتخت آمده بودند ، ترور دانشمندان هسته اي ايران را به شدت تقبيح و محکوم کردند و ملت ايران را به ادامه مسير عزت و توسعه تشويق کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شهروندان ونزوئلايي که از چند ايالت اين کشور از جمله ميراندا ، وارگاس و کاراکاس به پايتخت آمده بودند ، ترور دانشمندان هسته اي ايران را به شدت تقبيح و محکوم کردند و ملت ايران را به ادامه مسير عزت و توسعه تشويق کردند.

آنها که پرچم هاي جمهوري اسلامي ايران را حمل مي کردند، با حمل تصاوير و کاريکاتورهاي نمادين، قدرت ملت ايران را در اخراج آمريکا از ايران و طي کردن مسير پيشرفت در سايه استقلال را به تصوير کشيدند.
شهروندان ونزوئلايي همچنين با صدور بيانيه اي از بهره مندي ملت ايران و همه ملت هاي دنيا از فناوري صلح آمير هسته اي ايران حمايت و اقدامات آمريکا و امپرياليسم جهاني را براي جلوگيري از اين مسير محکوم کردند.
شماري از راهپيمايان ونزوئلايي، آمريکا را عامل اصلي ترور دانشمندان هسته اي دانستند و اعلام کردند: اين ترور ها، نشان ترس امريکا از پيشرفت ايراني ها است و اينکه براي امريکا قابل تحمل نيست که يک کشور مستقل پيشرفت کند.
راهپيمايان همچنين تاکيد کردند: فعاليت هاي هسته اي ايران بهانه اي بيش نيست و علت اين همه کارشکني ضد ايران اين است که آمريکايي ها نمي خواهند سلطه خود را بر مناطق مختلف دنيا به ويژه خاورميانه و امريکاي لاتين از دست بدهد.

/ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.