سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

عوامل ترور امام جمعه اهل سنت راسك هر چه زودتر شناسایی شوند

فرماندار سرباز در نشست شورای تامین این شهرستان بر پیگیری اطلاعاتی و قضایی به منظور شناسایی و دستگیری هر چه زودتر عوامل ترور ناجوانمردانه امام جمعه فقید اهل سنت مسجد خضرا شهر راسك تاكید كرد.

 به گزارش باشگاه خبر نگاران ، در نشست شورای تامین شهرستان سرباز كه به منظور بررسی حادثه تروریستی و به شهادت رسیدن مولوی مصطفی جنگی زهی امام جمعه اهل سنت راسك برگزار شد،
احمد رضا ریگی با محكوم كردن این اقدام ناجوانمردانه گفت: دشمنان از هیچ عملی برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در استان مرزی سیستان و بلوچستان فروگذاری نمی كنند.
رییس شورای تامین سرباز خاطرنشان كرد: دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم خود علمای آگاه سیستان و بلوچستان را نشانه رفته است.
ریگی بیان داشت: مولوی جنگ زهی یكی از علمای بنام و حامی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود كه سالها برای ترویج اسلام و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و نیز تحكیم وحدت بین شیعه و سنی تلاش مجدانه داشت.
وی اظهار داشت: مردم شهرستان سرباز كه هنوز داغ جنایت پیشین و به شهادت رسیدن جمعی از شهروندان شیعه و سنی این منطقه را در دل دارند، ترور ناجوانمردانه یكی از علمای بنام سیستان و بلوچستان را تحمل نكرده و از دستگاه قضایی دستگیری عوامل این اقدام بی شرمانه را خواستارند.
فرماندار سرباز از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی سیستان و بلوچستان خواست: هر چه سریعتر نسبت به شناسایی عوامل ترور مولوی جنگ زهی اقدام كنند تا قانون آنها را به سزای اعمال ننگینشان برساند.
شهر راسك مركز شهرستان مرزی سرباز كمتر از 500 كیلومتر با زاهدان فاصله دارد./س
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.