سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیم سعداوی:

مسئولان استقلال قادر به حل مشکلات این تیم هستند/ پرسپولیس با حضور مدیران غیر فوتبالی در مرحله آزمون و خطاست

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص استقلال مدعی قهرمانی لیگ یازدهم گفت: تیم استقلال عملکرد خوبی داشته و توانسته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد این تیم با پتانسیل بالایی که دارد قادر به حل مشکلات خود است.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم استقلال از آغاز رقابت های لیگ برتر عملکرد رضایت بخش و خوبی را داشته است و به همین دلیل توانسته جایگاه اول جدول رده بندی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد و تا به الان این جایگاه را حفظ کنند. چنین تیمی با این پتانسیل بالا می تواند مشکلاتی که در تیم به وجود می آید را بررسی و حل کند.

وی افزود: مسئولان این باشگاه تاکنون موفق به دور کردن حواشی از استقلال شده اند و این انتظار می رود استقلال در ادامه رقابت های برگشت دچار حواشی و مشکلات نشود.

سعداوی در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس نسبت به استقلال وضعیت متفاوتی دارد. این تیم به سبب ورود مدیران غیر ورزشی و غیر فوتبالی به پیکره ی تیم در مرحله ی آزمون و خطا قرار دارد تا بدین ترتیب مدیران مربوطه تجربه ی مدیریت ورزشی را به دست آورند.

وی بیان داشت: با ورود سرمربی جدید به این تیم می توانیم شاهد تحولات اساسی در تیم باشیم تا اینکه پرسپولیس به روزهای خوب خود باز گردد . ولی این مهم در صورتی به دست می آید که به اعضای باشگاه پرسپولیس اعم از مدیر عامل و سرمربی و حتی بازیکنان فرصت داده شود .

سعداوی اضافه کرد: برای رسیدن پرسپولیس به هدفش صبر زیادی لازم است که هوادارن باید این مسئله را در نظر گرفته و انتظارات خود را از تیم به فصل بعد موکول کنند و در این فصل فقط انتظار بازی خوب را از این تیم داشته باشند.

وی در خصوص فینال جام حذفی افزود: پیش بینی نتیجه فینال جام حذفی کار دشواری است با توجه به اینکه گفته می شود زمینی که مسابقه در آن صورت می گیرد مساعد نیست پس تخلیه ی تفکران فوتبالی در این زمینه بوسیله ی سرمربیان و اجرای آن توسط بازیکنان کار سختی است .

سعداوی اظهار داشت: سازمان لیگ باید تلاش کند که در سالهای آتی برنامه ریزی دقیقی برای فوتبال انجام دهد و وضعیت استادیوم ها برای برگزاری بازیهای حساس را بهبود بخشد تا به این صورت فوتبالی ها علاوه بر نظم به کیفیت بالایی دست پیدا کنند.

وی در خصوص تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: تیم فولاد خوزستان در نیم فصل اول موقعیت جالبی نبود، کادر فنی مدیریت بازیکنان و حتی هوادارن شرایط خوبی را نداشته و تا حدی با بحران روبه رو بودیم، اما نیم فصل دوم را با دید تازه ای آغاز کردیم و شرایط برایمان مساعد شده است.

سعداوی اضافه کرد: نیم فصل دوم را با 3 برد پی در پی شروع کردیم ولی در بازی مقابل ذوب آهن علی رغم تلاش های بسیاری از سوی بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم و ذوب آهن توانست با بهره گیری از تجربه اش از تک فرصت خود استفاده کند و پیروز میدان باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این نیم فصل بازیکنانمان از انگیزه ی بالایی برخوردارند امیدواریم تیم فولاد روند صعودی را در پیش گیرد و فوتبال تماشایی را به نمایش بگذارد تا هواداران نیز از این تیم راضی باشند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.