سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واكنش سفیر ایران به تحریف سخنان سردار سلیمانی در رسانه های منطقه ای

سفیر جمهوری اسلامی ایران ادعای برخی رسانه های منطقه ای در باره سخنان سردار قاسم سلیمانی مبنی بر حضور نظامی ایران در جنوب لبنان را تكذیب كرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، 'غضنفر ركن آبادی' در پی جنجال اخیر برخی رسانه های منطقه در باره سخنان اخیر سردار "قاسم سلیمانی" ادعای این رسانه ها را كه مدعی شده بودند ' منظور از سخنان سلیمانی حضور سپاه قدس در جنوب لبنان و عراق است ' ، تكذیب كرد.

وی درگفتگو با روزنامه لبنانی 'السفیر'با تاكید بر اینكه تحریف عمدی در ترجمه سخنان سلیمانی صورت گرفته است، اظهار داشت: این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در مورد الهام گیری برخی از كشورهای منطقه از جمله عراق و لبنان از انقلاب اسلامی ایران در مقابله با اشغالگران و ستمگران سخن گفته است.

ركن آبادی همچنین با تاكید بر اینكه سیاست جمهوری اسلامی ایران بر اساس احترام به استقلال و سیادت و عزت كشورهای منطقه و جهان استوار است، تصریح كرد: ایران به خود اجازه دخالت در امور داخلی دیگر كشورها را نمی دهد.

سردار ' قاسم سلیمانی ' فرمانده سپاه قدس عصر چهارشنبه در نشست مقدماتی جوانان و بیداری اسلامی گفته بود: ایران اولین و تنها كشوری است كه توانسته از هجوم غرب و رژیم صهیونیستی در امان بماند و مرزهای فرهنگی اش توسعه پیدا كند.

وی افزود: جنوب لبنان و عراق به نوعی تحت تاثیر عملكرد و تفكر جمهوری اسلامی ایران هستند.

/ع2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.