سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی از ابتدای امسال در ۹ فرودگاه بزرگ کشور اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - در طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی، مسافران می توانند حقوق خود را از شرکت ها و مسئولان فرودگاهی مطالبه کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۴
همه سرمایه ،کسی رسیدگی نمیکنه ،مگر از سلامت مهمتر داریم ،به سازمان پزشکی شکایت کردیم ،فقط گفتند برخورد کردیم ،چند ماه بعد اتفاقی سری زدم به اون مطب دیدم انگار نه انگار ،ما هم که هیچ نه جبران خسارتی نه معذرت خواهی نه نامهای نه حداقل یکی تلفن را بردارد چهار فحش بدهد ،چون عادت کردیم تحقیر شویم .