باشگاه خبرنگاران جوان - براساس گزارش اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی، میزان بازدید محتواهای تقطیع شده برنامه زندگی پس از زندگی حدود ۱۳۲ میلیون بازدید بوده است.
پس از محفل، برنامه زندگی پس از زندگی دومین ویژه برنامه برتر افطار ماه رمضان در فضای مجازی است.
در مجموع تعداد محتوای منتشر شده بیش از ۲۹ هزار تقطیع بوده است. بیشترین میزان انتشار محتوا در پلتفرم ایتا با ۱۹۰۰۰ محتوای تقطیع شده و بیشترین میزان بازدید در اینستاگرام با ۱۰۰ میلیون بازدید بوده است.
فقط زمان برنامه با محفل یکی بود هردورودوست داشتیم کاش زمانش رو سال های بعد تغییر بدن
بنده بابرنامه عالی زندگی پس اززندگی نفس میکشم وزندگی میکنم
کجا میتوان یافت برنامه ای که امیدتحمل سختیهای دنیارا
درجانت جریان. بیندازد
کاش توضیحات. تجربه گران بیشتربود
یاعلی
باعث زندگی هدف دارمیشود ظلم نکنیم دل کسی را نشکنیم اخلاق همراه با مهربانی ودلسوزی
انسانیت رشد می کند
بسیار برنامه آموزنده وخوبی بود
ای کاش مسئولین صدا و سیما کاری میکردند که دو تا برنامه محفل و زندگی پس از زندگی باهم پخش نمیشد
البته احتمالا مسئولین به ان اعتقاد ندارند و گرنه این برنام را در شبکه کم مخاطب 4 و همزمان با پخش برنامه پرمخاطب دیگر پخش نمی کردند
چرا دو برنامه پر بازدید باید در یک زمان از رسانه ملی پخش شوند
هر دو برنامه محفل و زندگی پس از زندگی یکی دو ساعت قبل اذان پخش می شدند
چه بهتر میشد اگر یکی قبل و یکی بعد اذان پخش میشد
اَللَّهُمَّ اَخرِجنی مِن ظُلُماتِ الوَهم وَ اَکرِمنی بِنُورِ الفَهم.
میرن عالم برزو فقط کمی از جزییات اخرت رو میبینن
میخای خودتو گول بزنی بزن
فقط بدون خداهست اخرت هس
اون دنیام هس
تو نگران جزییاتش نباش
جزییاتشو بعد مرگ می بینی
اقای موزون با استاد های آکسفورد مصاحبه ها کرده در این مورد تو کی باشی الکی حرف بزنی
خدا قوت.
وافعا برنامتون عالی بود.دستمریزاد .
ما مردم خفته در خواب دنیارو یه کم از خواب بیدار کردی.ای کاش همیشه این برنامه پخش می شد.ما تا ماه رمضان اسنده چکار کنیم؟؟