باشگاه خبرنگاران جوان - کانال بیداری ملت در پیامرسان ایتا با انتشار یادداشتی در رابطه با ویژه برنامههای نوروز ۱۴۰۴ از شبکه سوم نوشت:
به بهانه هوشمندی شبکه سه؛ رنگها بیشتر از کلمات کار میکنند.
شبکه من و تو مهمترین تمرکزش هرسال روی برنامه سال تحویلش بود. انگار دلار چاپ میکردند و وحشتناک خرج میکردند.
رنگ خلق میکردند و قبل از انقلاب را سرخ و صورتی و بعد از انقلاب را مشکی و تیره نمایش میدادند. این بیشتر شعار دادن اثر داشت چون جذاب بود.
من رنگهای تازهای در برنامه سال تحویل شبکه سه میبینم که روی مخاطب بیشتر از شعار کار میکند. دو محور نو وجود دارد، اول ما بعد از انقلاب در مسئله استخراج نفت و پتروشیمی پیشرفتهای عجیبی کردیم و فکر نمیکردم آنرا به این تمیزی بتوان تصویر کرد.
و دوم در زمینه نظامی قدرتمند شدیم. شبکه سه با استیج کردن عرشه ناو حاج قاسم که نماد قدرت دریایی ماست، یک رنگ نو به برنامه سال تحویل خود اضافه کرده است.
تصاویری خلق شده که گارد رادیکال ترین مخاطب را باز میکند و خیلی آرام و نه با شعار میگوید تصاویر را ببینید، ایران اسلامی قوی است.