سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهردار تهران:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت پس از ۱۰ سال

معاون شهردار تهران گفت: یکی از پروژه‌های بزرگی که در این دوره از مدیریت شهری آغاز شد؛ شهر بازی بزرگ تهران می‌باشد که ۱۰ سال پیش مسکوت مانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان -  فروزنده معاون شهردار تهران گفت: در راستای مشارکت شهروندان و بر اساس نظرات مردم، بسیاری از پروژه‌ها تعریف شده است، تشکیل هیئت امنا‌های محلات یکی از مصوبات پرافتخار شورا‌ی شهر می‌باشد که بر اساس این امر مردم خودشان مسئول می‌شوند و در منطقه نظارت می‌کنند و مدیر محله کار را دنبال می‌نماید.

 معاون شهردار تهران با اشاره به تعریف پروژه‌های شهری در این دوره بیان کرد: یکی از پروژه‌های بزرگی که در این دوره از مدیریت شهری آغاز شد؛ شهر بازی بزرگ تهران می‌باشد که ۱۰ سال پیش مسکوت مانده بود، اما به فضل الهی عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد، همچنین میزان رشد آسفالت گذاری در این دوره از ۵۰۰ هزار تن به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
 فروزنده در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص مدیریت شهری ششم افزود: افتتاح سه بزرگراه مهم در غرب پایتخت که در حقیقت مرکز تهران می‌باشد تا انتهای یادگار، که سفر‌های درون شهری شهروندان را آسان‌تر خواهد نمود، همچنین مسئله توسعه ایستگاه مترو، توسعه زیرساخت، نوسازی اتوبوس برقی که نهضت برقی سازی در تهران آغاز شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری جایی است که مستقیم با مردم ارتباط دارد و مردم نظارت می‌کنند و بر همین اساس به شهروندان خدمات ارائه می‌شود، ادامه داد: عبور از ۵۰ هزار هکتار کمربند سبز تهران که نزدیک ۷ هزار هکتار فضای سبز ایجاد شده است، واقعا کار بزرگی است، بر اساس پروژه‌های تعریف شده دنبال منابع هستیم، و در راستای این امر برنامه ریزی انجام می‌دهیم.

فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم عزیز باید بدانند یک بخش از منابع ما همین عوارض است که از محل صدور پروانه ساختمان و نوسازی داده می‌شود و در راستای توسعه و تحول شهر هزینه می‌شود؛ اگر ما توانستیم برای اولین بار ۲۵۰۰ اتوبوس برقی وارد پایتخت نماییم از منابع مردم بوده، اگر توانستیم قرار دادد ۲ هزار اتوبوس تولید داخلی را منعقد کنیم، همگی از منابع مردم بوده است؛ در هیچ دوره مدیریت شهری شهر تهران ۵ هزار اتوبوس جدید نتوانسته است وارد شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی بشود که خوشبختانه در این دوره برای نخستین بار این امر اتفاق افتاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.