سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه تجاری مهدی الگویی در صنعت تولید تیرچه فوم و بلوک

مدیرعامل گروه تجاری مهدی با اشاره به جایگاه والای مهندسی در توسعه صنعت و سازندگی، گفت: مهندس کلمه‌ای است که هر حرف آن را می‌توان در قالب معاونت هندسه دانش و سازندگی معنا کرد.

مهدی کرونی در مراسم روز مهندس گفت: گروه تجاری مهدی با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه تولید تیرچه فوم و بلوک، همواره با به‌کارگیری مهندسین و متخصصین مجرب، استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه‌های مکانیزه پیشرفته، موفق به تولید محصولاتی با استاندارد‌های بالا شده است. 

کرونی افزود: مهندسی یعنی تیزبینی، بلندپروازی و نگاه به آینده؛ که این نیز فلسفه گروه تجاری مهدی است.

او تأکید کرد: گروه تجاری مهدی با تکیه بر اصول مهندسی، توانسته است در سال گذشته عنوان “بزرگترین سایت دپو تیرچه در کشور” را کسب کند، افتخاری که برای استان فارس به ثبت رسید. 

کرونی افزود: این گروه که در رسته شغلی خود از پیشگامان صنعت محسوب می‌شود، از حامیان اصلی این مراسم بود. 

او اعلام کرد: تاکنون ۴۰۰ کارگاه تولید تیرچه بلوک موفق به دریافت پروانه فعالیت شده‌اند با این حال، تنها تعداد محدودی از این کارگاه‌ها مجوز‌های استاندارد لازم را اخذ کرده‌اند که این موضوع نگرانی‌هایی را در خصوص کیفیت و ایمنی تیرچه‌های تولیدی ایجاد کرده است. 

کرونی در این نشست تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی باید به همراه اداره استاندارد، به طور جدی‌تر به این حوزه ورود کرده و بر تولید تیرچه‌های غیراستاندارد نظارت کنند. همچنین از تمامی تولیدکنندگان خواسته می‌شد تا با رعایت استاندارد‌های لازم، محصولاتی ایمن و باکیفیت به بازار عرضه کنند. 

او با اشاره به اینکه گروه تجاری مهدی با راه‌اندازی کمپین‌های تحویل آنی تیرچه همزمان با صدور فاکتور و ارائه خدمات سریع مانند “تحویل تیرچه مثل فست‌فود"؛ تحولی در صنعت ساختمان‌سازی ایجاد کرده است؛ تصریح کرد: همچنین، با خرید به موقع و انبوه مواد اولیه، شرایط پرداخت ویژه‌ای را برای انبوه‌سازان و سازندگان فراهم کرده است و تلاش‌های این گروه در تنظیم قیمت بازار نیز بسیار مؤثر بوده است. 

او افزود: در سالی که گذشت، گروه تجاری مهدی موفق به کسب چندین جایزه معتبر از جمله “تندیس نمونه واحد صنعت و معدن”؛ ”لوح زرین کارآفرین برتر سال” و “لوح زرین ضمانت کالا و خدمات پس از فروش” شد که این موفقیت‌ها نشان‌دهنده تعهد این گروه به کیفیت و رضایت مشتریان است. 

به گفته مدیرعامل گروه تحاری مهدی این واحد به عنوان بزرگترین دپو ایران براساس نامه وزارت صت است و این آمادگی را دارد که در هر لحظه هر تعداد تیرچه مورد نیاز به دست مصرف کننده برساند. 

کرونی با تاکید بر اینکه بیشترین تلاش این گروه تجاری براین اساس است که ضمن ارائه خدمات پس از فروش کالای با کیفیت را به دست مشتری برساند، عنوان کرد: در این راستا بیش از ۸۰۰ نفر نیروی فنی و متخصص به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مجموعه فعالیت دارند.

او افزود: دریافت تندیس زرین خدمات پس از فروش مشتری، دریافت تندیس زرین مدیران کار آفرین و دارا بودن ۵ پروانه استاندارد در تولید تیرچه و فوم از جمله موفقیت‌هایی است که کسب شده است.

کرونی در پایان سخنان خود از تمامی مهندسین، متخصصین و همکاران گروه تجاری مهدی که در دستیابی به این موفقیت‌ها نقش داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد و گفت:همراهی و تلاش شما باعث شده است که گروه تجاری مهدی به یکی از پیشروان صنعت تبدیل شود.

همچنین محمد حیدریان، مدیر آژانس برندینگ اسگالش و مجری برگزاری هفته مهندس، در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها از برگزاری موفق این رویداد خبر داد و گفت: در هفته مهندس امسال، ۸ کنسرت با حضور بیش از ۸ هزار نفر از جامعه مهندسین برگزار شد که استقبال بی‌نظیری از سوی این عزیزان به‌عمل آمد.

او افزود: همچنین، مراسم روز مهندس و برنامه B to B که در این روز برگزار شد، فرصتی استثنایی برای ایجاد ارتباطات مؤثر بین فعالان صنعت ساختمان و سازمان‌های مرتبط فراهم کرد.

حیدریان با اشاره به دستاورد‌های این رویداد افزود: امسال توانستیم برند‌های مطرح حوزه ساختمان را به‌صورت حرفه‌ای وارد مراسم روز مهندس کنیم و ارتباطات بین کسب‌وکار‌های ساختمانی و سازمان نظام مهندسی را تقویت نماییم. 

به گفته او این همکاری‌ها نه‌تنها به بهبود استاندارد‌های صنعت ساختمان کمک کرد، بلکه باعث شد برند‌های موفق و پیشرو در تولیدات صنعت ساختمان، به‌صورت فعال در کنار مراسم حضور یابند.

حیدریان همچنین به برپایی غرفه‌های متعدد در کنار مراسم روز مهندس اشاره کرد و گفت: غرفه‌های متنوعی در این رویداد برپا شد که فرصتی ارزشمند برای معرفی خدمات و محصولات حوزه ساختمان به جامعه فنی و مهندسی بود. برند‌های حاضر در این رویداد، استاندارد‌های بالایی داشتند و از شرکت‌های موفق در صنعت ساختمان محسوب می‌شدند که حضور حرفه‌ای آنها نشان‌دهنده تعهدشان به ارتقای کیفیت این صنعت است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که این رویداد‌ها گامی مؤثر در جهت تقویت همکاری‌ها و معرفی ظرفیت‌های صنعت ساختمان به جامعه مهندسین باشد و افزود: با همکاری و همراهی همه ذی‌نفعان، می‌توانیم آینده‌ای روشن‌تر برای صنعت ساختمان رقم بزنیم.

براساس این گزارش؛ این مراسم با حضور جمعی از مهندسین، متخصصین و فعالان صنعت ساختمان برگزار شد و بر اهمیت نقش مهندسی در توسعه پایدار کشور تأکید شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.