سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بورس تهران سر به جنون گذاشت

بورس تهران با 90/38 واحد افت رقم 25 هزار و 772 هزار و 30 واحد را به ثبت رسانيد به طوري كه بورس تهران سر به جنون گذاشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، تالار شيشه اي در حالي كار خود را شروع كرد كه اكثر معامله گران به سمت بازارهاي كاذب از جمله سكه و ارز روي آوردند.
براساس اين گزارش، بيشتر معامله گران بر اين باورند كه بازار از كنترل خارج شده چرا با اعلام توقف پيش فروش سكه از سوي بانك گردشگري رونق از بورس تهران گرفته شده و اكثر سهامداران دچار ضررهاي سنگين در بازار تهران شدند.
*جابجايي بيش از 115 ميليون سهم وحق تقدم در بورس
همايون دارابي كارگزار بورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه شاخص صنعت با 31/32 واحد كاهش به عدد 20 هزار و 90/97 واحد رسيد افزود: در روند كاهشي بازار نمادهاي سرمايه گذاري غدير 57/30، سايپا 27/8 و مپنا 34/7 واحد بيشترين تاثير را در بورس تهران داشت.
وي تصريح كرد: در بازار امروز 115 ميليون و 482 هزار و 197 سهم و حق تقدم به ارزش 32 ميليارد و 377 ميليون تومان در 16 هزار و 378 نوبت معاملاتي داد و ستد شد.
اين كارگزار با بيان اينكه نمادهاي فولاد آلياژي ايران، پالايش نفت تبريز و سرمايه گذاري توسعه آذربايجان برترين تقاضا را در تالار شيشه اي داشت، گفت: نمادهاي تهران شيمي، گروه ملي و سيمان مازندران با برترين عرضه مواجه شدند.
دارابي تايكد كرد: نمادهاي حمل ونقل بين المللي خليج فارس با 15 ميليون و 331، تراكتورسازي ايران 9 ميليون سهم و سرمايه گذاري غدير با 8 ميليون و 819 هزار سهم با بيشترين در بورس ظاهر شد.
وي توقف پتروشيمي كرمانشاه، توسعه آذربايجان، معاون بافق و بانك انصار ونيز بازگشايي مهندس روان فن آور، فولاد آلياژي را از جمله تحولات بورس شهر تهران ياد كرد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.