سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌سازی مسیر ۲ کیلومتری تراموای تهران در محدوده منطقه۶؛

اجرای ۷۵۰ متر نرده کشی و ۹۰۰۰ متر خط کشی مسیر برای ایمنی جان مسافران تراموا

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ از انجام اقدامات ترافیکی و آماده‌سازی مسیر حرکت تراموای تهران به طول ۲/۴ کیلومتر در محدوده پهنه مرکزی پایتخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران، علیرضا صادقی بخش، با بیان اینکه مسیر حرکت تراموای وارد شده به تهران، از ۵ منطقه عبور می‌کند افزود: در این بین طولانی‌ترین مسیر در بین این پنج منطقه، از منطقه ۶ و از دروازه دولت تا تقاطع خیابان نواب می‌گذرد که طولی معادل ۲/۴ کیلومتر را شامل می‌شود.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: آسفالت‌ریزی ۲ هزار تن در مساحتی به وسعت ۷۵۰۰ مترمربع – به همت معاونت فنی عمرانی منطقه -، آماده‌سازی و تخریب ۵۰۰ متر رفیوژ جداکننده در مسیر خط ویژه اتوبوس‌ها، نصب ۱۲ متر مربع بنر اطلاع‌رسانی از جمله اقدامات شبانه روزی برای آماده‌سازی این مسیر بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ همچنین تصریح کرد: در کنار این اقدامات، ۹۰۰۰ متر خط کشی طولی که در ۳ لاین و در هر لاین ۳۰۰۰ متر خط کشی شد. همچنین ۷۵۰ متر نرده خط ویژه نیز ساخته و نصب شد و ۲۰۰ متر از نرده‌های این مسیر نیز مرمت شده است.

صادقی بخش در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه همکاران حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه۶ و در بازه یک ماهه ۲۰ دیماه تا ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۳، هم اینک مسیر یاد شده کاملاً آماده تردد آزمایشی تراموای وارد شده به تهران است.

برچسب ها: تراموا ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۳
اگر برقیه یه تمام دردسرهاش می ارزه. حتی اگر‌همه مردم مخالف باشند
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۳
ای بابا،ای بابا،نمیدونیم والا اوردن این ترامواها ب خیابونا رو چ حساب کتابی بوده!!!بااینهمه ترافییییک،بجای اینکه رفع مشکل ترافیکوشلوغی بشه،بدتراندربدترش میکنن
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۳
تراموا ریلی هستش زاکانی پول ملت رو به باد میده اخ اینهمه اهن وسط خیابون اصلی نمای قشنگی نداره بفهم تمام مسیر ازادی تا دماوند همش تیر رو برق موانع فیزیکی خود خط بی ار تی نما شهر رو خراب کرده برید نگاه کنید کشورهای دیگه رو
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۳
چقدر عوام فریبی ؟؟؟؟؟
.همان اتوبوس ۳ کابین است که در سالهای قبل هم چند تا داشتیم
مطمئن هستم این یکی زودتر از اتوبوس های ۳ کابینه از رده خارج میشود
فقط افه است. نمایشی است
ایران گول زنک چینی هاست
چندتا بشکه نفت گرفتن تا این بیخاصیت پر سر و صدا را به شهردا ری تهران غالب کردند؟؟.
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۳
چرا ناف امثال شما رو با ایه یسر بریدند کار نمی‌کنند میگید چرا کسی کار نمیکنه میاند کار می‌کنند باز میگید این نمایشه با خودتون از این همه تناقض خسته نشدید بزار بیاد اگر بد بود بعدا معترض شو
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۳
یک کار نمایشی از شهردار نادان که بدون بررسی و کارشناسی دنبال خودنمایی و هزینه تراشی برای مردمه عمر مفید این تراموا در تهران پایین. هزینه خدمات بسیار بالا و به ترافیک سنگین مسیر خواهد افزود .بجای اون میشد چند دستگاه اتوبوس با کاربری و قدرت مانور بالا خرید که قابلیت تغییر مسیر هم داشته باشه
اصغر
۲۱:۰۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۳
بله حتما بار ترافیک را بیشتر می‌کنه و اگر تحریم نبودیم اتوبوس های دو طبقه جدید خیلی بهتر جواب میداد
احد. یا حقی
۲۲:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۳
تمام مجتمع تجاری های کنار خیابان باید در اصل حداقل 6 متر با خیابان فاصله داشته باشند نه اینکه تمام مغازها چسبیده به خیابان و عابران پیاده هم مجبورند در خیابان رفت آمد کنند
ایمان چراغی
۱۸:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۳
خیلی هم عالی
Bakhtiyari
۱۸:۳۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۳
تراموای لاستیکی را داشته باشید اما اصل تراموا،تراموای ریلی است عزیزان هموطن و مسول ،بهتر است در ۳۱مرکز استان کشورمان تراموای ریلی داشته باشیم
محسن تقی پور
۰۲:۲۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۳
تراموای لاستیکی اصلا توی هیچ کشوری نیست ، اینم آوردن به اسم تراموا همش میگن تراموا که تو ذهن مردم بشینه ، در اصل تراموا ریلیز هست و باید زیر ساخت حرکتی ریلی داشته باشه نه لاستیکی
سعید
۱۶:۱۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۳
همینطوری خیابونا کوچیک بدترر میکنن
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۳
بهتر ديگه يه ماشينه ها از حمل و نقل عمومى استفاده كنن همه خيابون شده ماشين هاى گنده يه نفر توش نشسته خودش ترافيك بي مورد و بي خوده