مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان گفت: با تاکید ریاست سازمان و حمایت معاونت پشتیبانی در خصوص تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی متقاضیان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان راهاندازی شد.
مصطفی صالحی افزود: اکنون بیش از ۵۰ خدمت متفاوت از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان به نشانی my.saorg.ir و از طریق احراز هویت متمرکز به دانشجویان ارائه میشود.
وی با بیان اینکه امسال به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ هزار درخواست خدمت ثبت شده است، تصریح کرد: در جهت پشتیبانی از این خدمات به طور میانگین روزانه ۷۰۰ تماس با سازمان امور دانشجویان گرفته میشود که در چهار دسته درخواست راهنمایی (۵۲ درصد)، پیگیری وضعیت درخواست (۲۵ درصد)، مشکل سامانه (۱۸ درصد) و خطای کاربری (۵ درصد) تقسیم میشوند.
صالحی اظهار کرد: مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۶۶۶۴۰۰۰ با ۶ داخلی ۴۸۱ و ۷۶۱ الی ۷۶۵ جهت پاسخگویی توسط کارشناسان لایه اول میز خدمت الکترونیکی فعال شده است که در صورت مشغول بودن خطوط فهرست انتظار فعال میشود. همچنین امکان پیگیری سیستمی وضعیت خدمت درخواستی، از طریق ورود کد پیگیری درخواست در IVR فراهم شده است.
منبع: سازمان امور دانشجویان