سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارتباطات:

سازمان تنظیم مقررات به شکایات مردم رسیدگی کند

هاشمی با بیان اینکه ملاک پیشرفت در حوزه شبکه ثابت پرسرعت فیبرنوری فقط «اتصال» مردم است، نه «پوشش» افزود: از سازمان تنظیم مقررات خواسته‌ام که رسیدگی به شکایات مردم دقیق صورت بگیرد.

 مدتی قبل یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس درباره طولانی شدن فرایند اتصال خود به فیبرنوری انتقاداتی را مطرح کرد. سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به او اعلام کرد که سریعا این مسئله پیگیری می‌شود.

ستار هاشمی روز دوشنبه - هشتم بهمن- با انتشار توئیتی در شبکه ایکس نوشت: مساله اتصال این کاربر به فیبر الحمدالله برطرف شد، اما مشکل اصلی همچنان باقی است. از سازمان تنظیم مقررات خواسته‌ام که رسیدگی به شکایات مردم دقیق صورت بگیرد و تا حصول نتیجه از کوتاهی هیچ شرکت و اپراتوری به سادگی عبور نکنند.

وی افزود: ‏دولت از پول همین مردم هزینه کرده که اتصال ملت به فیبر برقرار شود نه اینکه یک سری مناطق سبز رنگ روی نقشه داشته باشیم. ملاک پیشرفت در حوزه شبکه ثابت پرسرعت فقط «اتصال» مردم است، نه «پوشش»!

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ارمیتا گراوند
۰۹:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۳
از ما پول گران می گیرند ولی به جای نت فیلترنت می دهند .نمی دونم. متوجه میشود یا نه خوب ولش کن مهم نیست