سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شبستر مطرح کرد؛

ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات شبستر

فرماندار شبستر با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت:هدف اصلی ما جلب رضایت مردم بر مبنای اصول پذیرفته شده علمی و توسعه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کاظمی فر - اکبر احمدزاده فرماندار شهرستان شبستر در نشست شورای اداری با تاکید بر انجام کارشناسی تمام امورات و تصمیم گیری‌ها گفت:تمام ارزیابی‌ها از ادارات بر مبنای حل مشکلات مردم است و  حل مشکلات و دغدغه‌های مردم را با قوت پیگیری می‌کنیم.

فرماندار شبستر تصریح کرد:فعالیت ادارات شهرستان باید به شکلی باشد که مراجعات مردمی به ادارات کاهش یابد و نیازی به حضور مردم در ادارات نباشد.

اکبرزاده با اشاره به روند الکترونیکی شدن فرآیند فعالیت ادارات اظهار کرد:باید در تکریم ارباب رجوع و همین طور الکترونیکی کردن امورات ادارات شهرستان جزو رتبه‌های اول استان باشند.

فرماندار شبستر تاکید کرد:خط قرمز مدیریت اداری شهرستان حق و حقوق مردم و حل مشکلات مردم می‌باشد.

احمدزاده با تاکید بر شفافیت عنوان کرد:تمامی ادارات فعالیت هایشان باید به صورت کامل شفاف سازی شود و از ظرفیت رسانه باید در این جهت استفاده کرده و به دغدغه‌های رسانه‌ها توجه شود.

فرماندار شبستر با اشاره به فعالیت تشکل‌های مردم نهاد خاطرنشان کرد:نهاد‌های مدنی و تشکل‌های مردم نهاد حلقه واسط بین مردم و دولت هستند و باید از ظرفیت این نهاد در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده شود.

وی با اشاره مشارکت بالای خیرین در سطح شهرستان شبستر ابراز کرد:مشخصه بارز شهرستان شبستر وجود خیرین می‌باشد که به این می‌بالیم و خیرین عزیز باید مورد تکریم قرار گیرند چرا که خیرین سرمایه‌های بزرگی هستند که باید این فرهنگ به فرزندان و آیندگان منتقل شود.

فرماندار شبستر با اشاره به وضعیت شهرستان از نظر توسعه عنوان کرد:با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان شبستر باید به امور روزمره قانع نشویم و موارد مختلف از جمله توان صنعتی شهرستان می‌تواند بهتر از وضعیت موجود باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.