سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاخیر در پرداخت جریمه دیرکرد صدای مشتریان را درآورد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از خلف وعده شرکت بهمن موتور در پرداخت جریمه دیر کرد مشتریان را گلایه‌مند کرد.

یکی از شرکت‌های خودروساز که خودرو‌های متنوعی را روانه بازار کرده است، شرکت بهمن موتور است. به گفته شهروندخبرنگار ما با وجود اینکه این خودرو قرار بود در اردیبهشت ماه تحویل داده شود، با ۵۵ روز تاخیر و در تیرماه به مشتری تحویل دادند. اما طبق قرارداد بین شرکت خودروساز و مشتری قرار بود جریمه دیرکرد تحویل به مشتری پرداخت شود، اما تا کنون پرداخت نشده است.

وی با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام، همانطور که مستحضرید طبق قرارداد بین اینجانب و شرکت بهمن موتور، زمان تحویل خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۳ذکر شده است. با این وجود خودرو در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ با ۵۵ روز تاخیر تحویل داده شد. طبق بند (شماره ۴) ماده ۴ وظایف و تعهدات شرکت، قرارداد ذکر شده است، ظرف مدت ۷ روز جریمه واریز می‌گردد. ولی متاسفانه علی‌رغم پیگیری و تماس‌های مکرر با کارشناسان آن شرکت تاکنون جریمه پرداخت نشده است که این تاخیر شایسته شرکت بهمن موتور نیست. لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.