سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۰ درصدی شکایات مردمی در حوزه ارتباطات کردستان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، شکایات مردمی در این حوزه نسبت به پارسال ۲۰ درصد کاهش داشت.

آرام حیدری در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد:بر اساس گزارش سامانه ۱۹۵ تعداد شکایات حوزه ارتباطات در استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ۹۲۵ فقره و  این آمار در مدت مشابه سال گذشته هزار و ۱۴۷ مورد بود.

وی به کاهش میانگین رسیدگی به شکایات این حوزه از ۴.۰۵  روز کاری به ۳.۵۵ روزکاری، اشاره کرد و افزود: از این تعداد شکایات ثبت شده ۴۸۰ شکایت مربوط به اینترنت، ۱۳۵ مورد تلفن ثابت و ۲۵۲ مورد به تلفن همراه بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: شکایات دیگر در حوزه ارتباطات ۳۱ مورد پستی، ۲۱ دفاتر پیشخوان و ۵ تشعشعات و یک مورد خدمات ارزش افزوده است که در کمترین زمان به همه موارد شکایاتی رسیدگی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.