سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتظری:

دستیابی به توسعه پایدار مهمترین مؤلفه‌ با توسعه است

سرپرست امور مالیاتی فارس با اشاره به مبانی توسعه در حوزه نظری و فکری، گفت: دستیابی به توسعه پایدار یکی از مهمترین مؤلفه‌ها در مباحث مرتبط با توسعه است، لذا با نگرش سیستمی توجه ویژه به کسب درآمد را به جد دنبال خواهم کرد.

سرپرست امور مالیاتی فارس، نگرش سیستمی، توجه ویژه به زنجیره مؤلفه‌های توسعه، پیوست عدالت و فراهم کردن زمینه ایجاد آسایش، آرامش و سلامت در مجموعه مالیاتی استان را از مهم‌ترین رویکرد‌های مدیریتی خود بر شمرد و گفت: توسعه پایدار و توسعه انسانی را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

حمیدرضا منتظری، برخورداری از تقوا، پرهیز از حواشی و شتمرکز بر امورات را شرط تحقق اهداف سازمانی دانست وافزود: هیچ‌گاه به طول دوران مدیریت خود فکر نکرده و با جدیت به دنبال انجام وظایفم خواهم بود.

او با اشاره به مبانی توسعه در حوزه نظری و فکری، تصریح کرد: دستیابی به توسعه پایدار یکی از مهمترین مؤلفه‌ها در مباحث مرتبط با توسعه است، لذا با نگرش سیستمی توجه ویژه به کسب درآمد را به جد دنبال خواهم کرد.

منتظری با تأکید بر اینکه کسب در آمد‌های پاک مالیاتی همراه با عدالت اجتماعی را در دستور کار قرار خواهد داد، گفت: درآمد‌های مالیاتی دارای پیوست عدالت، ناترازی‌های بودجه را نیز از بین خواهد برد.

او، وظیفه مدیر را ایجاد فضایی آرام و توأم با سلامت دانست و افزود: با صداقت وارد مسئولیت شده و تلاش خواهم کرد آسایش کارکنان وجایگاه والای اداره کل مالیاتی استان را حفظ و آن را ارتقا دهم.

سرپرست امور مالیاتی فارس یادآور شد: مدیران ومجموعه کارکنان مانند تسبیح هستند و برای در کنار هم ماندن دانه‌های تسبیح و گسسته نشدن آن، باید همبستگی و انسجام داشت.

تأمین بیش از ۹۵ درصد مجموع درآمد‌های فارس توسط اداره مالیات

مدیر کل اقتصادی و دارایی فارس نیز با بیان اینکه مجموعه مالیاتی استان در سال گذشته موفق شده ۲۰ درصد بیشتر از در آمد مصوب را محقق کند، گفت: بیش از ۹۵ درصد مجموع درآمد‌های فارس توسط این اداره کل تأمین شده است.

ایوب فرامرزی از همکاری و تشریک مساعی بسیار خوب و مطلوب میان این دو اداره کل سخن گفت و افزود: جلسات شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان به صورت منظم برگزار شده و تلاش می‌شود اهداف کلان اقتصادی تعریف شده را به بهترین نحو دنبال کند.

مدیرکل سابق امور مالیاتی فارس نیز گفت: فارس می‌تواند سرمنشأ تحولات مالیاتی کشور باشد به شرط آن که همکاری و همدلی در انجام امور اجرایی در آن حرف اول را بزند.

حمیدرضا محمد ابراهیمی با اشاره به فراز و نشیب‌های اداره‌کل امور مالیاتی فارس گفت: عده‌ای سعی کردند با ایجاد حاشیه این اداره‌کل را از مسیر تحقق اهداف تعیین شده دور کنند، اما با همدلی همکاران مجموعه امور مالیاتی، همه اهداف طبق برنامه‌ریزی محقق شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.