سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال به محور سمنان-فیروزکوه

اعتبارات تعدادی از طرح‌های راه و عمرانی استان سمنان در دیدار نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی تقویت شد و ۵۰۰ میلیارد ریال به تکمیل محور سمنان-فیروزکوه اختصاص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، با اشاره به مصوبات دیدار امروز عباس گلرو نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، گفت: این دیدار برای پیگیری و تسریع در اجرای طرح‌های راه و عمرانی بخشی از استان سمنان انجام شد.

سید محمد حسینی طباطبایی افزود: در این دیدار تامین اعتبار برای طرح‌های نیمه‌تمام به‌ویژه جاده سمنان-فیروزکوه و کوهدشت-سرخه، تقاطع غیرهمسطح بیمارستان مهدیشهر، تعریض زیرگذر در تقاطع خط ریلی با جاده منتهی به روستاهای جنوب سمنان (زیرگذر خیرآباد) و همچنین دستور مجوز احداث پارک لجستیک در منطقه ویژه اقتصادی سمنان از سوی نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.

وی ابراز کرد: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت پیگیری این طرح‌ها، بر اولویت‌دهی به طرح محور سمنان-فیروزکوه تاکید کرد و برای تکمیل این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داد.

وی با اشاره به تامین اعتبار برای تقاطع غیرهمسطح بیمارستان مهدیشهر از محل اوراق مالی اسلامی افزود: دستور وزیر راه و شهرسازی برای مشارکت راهداری برای تکمیل تقاطع خط ریلی با محور سمنان به روستای خیرآباد از دیگر مصوبات این دیدار بود.

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان گفت: با توجه به ظرفیت‌های سمنان از جمله وجود راه آهن، منطقه ویژه اقتصادی سمنان و فرودگاه، اقدام‌هایی برای ایجاد پارک لجستیکی سمنان را مورد تاکید قرار داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.