سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیلی‌شعار:

۲۲۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی مدارس فارس برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس از برگزاری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان خبر داد.

کاظم اسماعیلی‌شعار در نشست خبری با بیان اینکه نخستین برنامه اعزام روزانه بیش از ۲ هزار دانش‌آموز برای بازدید از نمایشگاه اقتدار دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس است، از اجرای همایش «نسل سلیمانی» در ۹۰ مدرسه استان خبر داد و اظهار کرد: در این هفته از دانش‌آموزان نخبه بسیجی استان نیز تجلیل می‌شود.

برپایی پویش دانش‌آموزی «جاسوس خانه» در مدارس استان، پویش جهاد تبیین و پویش چفیه‌های بهشتی در مدارس به خصوص مدارس غیرانتفاعی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است که رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس به آن اشاره کرد و افزود: در پویش جاسوس‌خانه دانش‌آموزان با اسناد لانه جاسوسی آمریکا آشنا خواهند شد.

اسماعیلی‌شعار با بیان اینکه همچنین رویداد ملی روایت نو در مدارس برگزار می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان راوی نمایشگاه‌های برگزار شده در مدارس می‌شوند و ما به دنبال این هستیم که تبیین‌گر در مدارس تقویت شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس از برگزاری برنامه حرم تا حرم خبر داد و افزود: برنامه‌های پیاده روی خانوادگی دانش‌آموزان در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

او، اکران فیلم‌های منتخب در بیش از یک هزار مدرسه استان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کرد و گفت: هویت بسیج دانش‌آموزی این است که بخشی از اقدامات در آموزش پرورش در مدارس با حضور و مشارکت دانش‌آموزان انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.