سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید بر اجرای قانون با تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز تکلیف قانونی است که باید دستگاه‌های اجرایی بر آن اهتمام ورزند.

عبدالهی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: قانونگذار دیدگاهش بر پیشگیری بوده و باید در بدو امر از ساخت و ساز غیرقانونی و غیرمجاز جلوگیری شود و چنانچه ساخت و سازی غیرقانونی انجام پذیرد بلافاصله تخریب شود.

او افزود: جهاد کشاورزی موظف است قبل از هرگونه تغییر در اراضی کشاورزی که تغییر کاربری انجام نشده است و ساخت و ساز غیر مجاز و غیر قانونی انجام شده، بلافاصله عملیات قلع و قمع را انجام دهد.

عبدالهی اظهار کرد: در بدو امر جهاد کشاورزی در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برای حفظ حقوق بیت المال از دادسرا، نماینده درخواست و نسبت اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ اقدام کند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: تسریع در تخریب سازه‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی و ملی خواسته حاکمیت است و یک تکلیف قانونی است که باید از سوی جهاد کشاورزی انجام شود.

او عنوان کرد: سازمان‌هایی که دارای ماشین آلات راهسازی هستند موظفند به جهاد کشاورزی در زمینه قلع و قم ساختمان‌ها و بنا‌های غیرمجاز کمک کنند.

برچسب ها: وقوع جرم ، قلع و قمع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.