سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزل‌سفلی:

شهید نماز جمعه مزد زندگی مجاهدانه خود را گرفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، شهید نماز جمعه گفت: این شهید که مزد زندگی مجاهدانه خود در راه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را گرفت و در یکی از مکان‌های میثاق ملت یعنی نماز جمعه شهید شد.

اسماعیل قزلسفلی در دیدار خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون در شهر قادرآباد گفت: هرآنچه که از گذشته به ویژه در روز‌های اخیر از مردم مناطقی که شهید صباحی در آنجا خدمت کرده شنیده و نقل می‌شود حاکی از آن است که شهید دارای فضایل و سجایای اخلاقی بسیار زیادی بوده است. مردم‌داری، ولایت‌مداری، تقوا، علم، ایمان و اخلاص از جمله این سجایای اخلاقی ایشان بوده و همواره تلاش می‌کرده در سنگر نماز جمعه، ضمن جهاد تبیین برای مردم، مشکلات آنها در حوزه‌های مختلف را پیگیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: مراسم‌های تشییعی که در شیراز و کازرون برای این شهید برگزار شد حاکی از محبوبیت وی در بین مردم است.

قزلسفلی گفت: پیام این شهادت آن است که کسی که در مسیر انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و جهاد تبیین گام بردارد سعادتمند می‌شود و امیدواریم این درس بزرگی برای جوانان ما باشد که همواره در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند.

او بیان کرد: مخالفت‌های معاندین، ضد انقلاب و مخالفین نظام هم موید این مطلب است که انقلاب اسلامی در مسیر زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) و تمدن‌سازی اسلامی به درستی در حرکت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.