سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

موشک‌های عملیات وعده صادق ۲ قلب جبهه مقاومت را تقویت کرد

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی گفت: موشک‌های عملیات وعده صادق ۲ بیش از آنکه، رژیم ستم‌گر صهیونیستی را بشکند، قلب‌های جبهه مقاومت را قوی کرد و باعث امید، نشاط و شادابی شد.

 حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در همایش "حزب‌الله زنده است" در سالن‌ همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همچنین اظهار داشت: پس از سختی‌ها و فشارها، عملیات وعده صادق ۲ بسیار کارساز بود.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق یک، تنها یک رزمایش انجام دادیم گفت:‌ دشمن به این مساله توجهی نکرد، مغرور شد و فکر کرد راحت می‌تواند هر کدام از موشک‌های ما را بزند.

وی گفت: به جرات می‌گویم، در عملیات وعده صادق ۲، حداقل ۸۰ درصد موشک‌هایمان به هدف اصابت کرد، این برای دشمن سنگین است.

حاجی صادقی همچنین تصریح کرد: کار دیگری که موجب تقویت سازمان‌دهی جبهه مقاومت شد، وعده صادق سه، خطبه‌های رهبر معظم انقلاب و آن حضور قوی و شکوهمند ایشان بود.

وی با تاکید بر اینکه الان وضعیت در غزه بسیار خوب است بیان داشت: سختی و کشتار است، البته رژیم اِشغال‌گر بعد از این قضایا گفت، مساله غزه پایان یافت اما از فردای آن، عملیات حماس را دید.

حاجی صادقی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران بیان داشت: شهید نیلفروشان برای ما یک شخصیت کم‌نظیر بود، رژیم صهیونیستی با وجود همه این جنایت‌ها، اینک پنج لشکر و ۷۰ هزار نیرو را به لبنان آورده‌است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد بعد از شهادت حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت، راحت می‌تواند وارد خاک لبنان شود، آنها فقط پنج کیلومتر از خاک لبنان را می‌خواهند، اما بیش از یک ماه است، نتوانسته به هدف خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز حزب‌الله سازماندهی‌اش را قوی‌تر از گذشته بازسازی نموده‌است.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه حزب‌الله دارای سلسله مراتب معلوم و مشخص و مدیریت منسجمی است گفت: حزب‌الله از نظر پشتیبانی و ذخایر، بسیار وضعیت خوبی دارد، به لطف الهی در این یک ماه توانسته، بیش از یک سال گذشته از رژیم ستمگر اسرائیل کشته بگیرد و ضربه وارد کند.

وی گفت: حزب‌الله موفق شده، هر روز تانک‌ها و مراکز رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد تا جایی که آمریکایی‌ها به اسرائیلی‌ها می‌گویند، در باتلاق گرفتار شده‌اید.

حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان، با اشاره به آینده جبهه مقاومت تصریح کرد: در خصوص آینده جبهه مقاومت در عین نگرانی باید امیدوار باشیم.

حاجی صادقی تاکید کرد: امروز در همه جناح‌های مقاومت، شاهد وحدت هستیم و همه مسئولان و دولت و مجلس ما موضع‌گیری خوبی دارند.
وی ادامه داد: ما در جبهه مقاومت شهید می‌دهیم، اما این شهادت‌ها شکست نیست، شکست‌مان روزی است که گرفتار تردید و ناامیدی شویم.

وی بیان کرد: ممکن است برخی افرادی که محلی از اِعراب و اقناع ندارند، سخنی بگویند، اما به یاری خدا و به برکت رهبری بی‌نظیر رهبر انقلاب، جبهه مقاومت و همه مسئولان نظام و نیروهای مسلح با قدرت و با اراده و عزمی راسخ‌تر برای رقم‌ زدن روزهای پایانی رژیم صهیونیستی آماده هستند و این جشن دور نخواهد بود.
محور مقاومت چهره رژیم صهیونیستی را برای جهانیان آشکار کرد

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز با بیان اینکه محور مقاومت در یک سال گذشته، باعث شناخت جهانیان از چهره پلید رژیم صهیونیستی شد گفت: این شهادت‌ها دستاورد عظیمی را به دنبال داشته است.

حجت‌الاسلام احمد واعظی با بیان اینکه استحکامات محور مقاومت صرفا سخت‌افزارانه نیست گفت: محور مقاومت در مقایسه با گذشته، از جنبه سخت‌افزاری به لحاظ نیرو و تجهیزات نظامی پیشرفت کرده‌است.

وی ادامه داد: جوهره اصلی استحکامات محور مقاومت، مواردی از قبیل ایمان، تعهد، اخلاص، معنویت، امید به پیروزی و شهادت‌طلبی می‌باشد.

واعظی تصریح کرد: این شهادت‌ها و ویرانی‌ها هر چند واقعیت دارد و امور سخت و مصیبت‌هایی برای جهان اسلام محسوب می‌شود، اما تا زمانی که قدرت ایمان و معنویت برقرار است، محور مقاومت پیروز است.

رئیس دفتر تبلیغات حوزه گفت: دشمن و جبهه استکبار چون فهمیده، صلابت و استحکامات محور مقاومت، وجه نرم‌افزاری آن است، تمام امپراتوری رسانه‌ای و مزدوران داخلی و خارجی‌اش را به خدمت گرفته تا با دروغ‌پردازی و تضعیف روحیه، در استحکامات نرم‌افزاری رخنه کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: باید همه ما دلدادگان آرمان فلسطین و مظلومان جهان اسلام خیلی هوشیار باشیم تا این جهات تضعیف‌کننده وجه نرم‌افرازی محور مقاومت آسیب نبیند.

وی بیان کرد: با یک‌دلی، همدلی، انسجام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، نه کُندتر و نه تندتر حرکت کنیم، همان‌گونه که رهبران حزب‌الله بارها به طور آشکار، پیشرفت خود را مرهون تبعیت از رهبری، دانسته‌اند ما نیز در اظهارنظرها و موضع‌گیری‌ها این مسیر را دنبال کنیم.
در آستانه چهلمین روز شهادت سید حسن نصرالله، همایش حزب الله زنده است از سوی معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این آیین، "کتاب مقاومت از منظر قرآن کریم" بر اساس دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین طرح بورسیه تحصیلی رایگان شهید حسن نصرالله برای تحصیل دانشجویان لبنانی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه باقرالعلوم‌(ع) مورد رونمایی قرار گرفت.

خانواده‌های برخی شهیدان شاخص جبهه مقاومت از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس موسوی دبیرکل اسبق حزب‌الله لبنان، شیخ نبیل قاووق و سرداران محمدرضا زاهدی و عباس نیلفروشان نیز تجلیل شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.