سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت و پیگیری بیش از ۱۵۶ هزار تماس تلفنی در آب و فاضلاب استان یزد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، از ثبت و پیگیری بیش از ۱۵۶ هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با قدردانی از تلاش‌های مستمر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM آبفا در راستای تحقق اهداف سازمان و افزایش رضایت مشتریان، گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۶ هزار تماس تلفنی در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از سوی کارشناسان پاسخگویی این مرکز ثبت و پیگیری شده است.

 او خدمات خویش خدمت را بیشترین تماس ثبت شده با شماره ۱۲۲ عنوان کرد و افزود: تعداد ۳۳ هزار و ۶۵۵ تماس با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان گرفته شده است که منجر به پاسخگویی و راهنمایی مشترکین شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به چهار درصد افزایش داشته است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از ۲۵ هزار حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال با اعزام اکیپ‌های امدادی بیش از ۲۵ هزار پرونده حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان ثبت، پیگیری و رفع اتفاق شد.


 علمدار با بیان اینکه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد جزو شرکت‌های پیشرو در استقرار CRM در میان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور می‌باشد، اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روز‌های تعطیل تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماس‌های راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.