سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا، کلیات لایحه بودجه با حضور رئیس جمهور در صحن بررسی می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به بررسی کلیات لایحه بودجه در نشست علنی فردای مجلس، گفت: در حال حاضر، نشست علنی برای هفته آینده نداریم. اگر تغییری در برنامه‌ها صورت بگیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

به نقل از خانه ملت؛ علیرضا سلیمی­ ­در خصوص برگزاری نشست علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده گفت: در حال حاضر، نشست علنی برای هفته آینده نداریم و نمایندگان برای پیگیری مشکلات مردم به حوزه‌های انتخابیه می‌روند.

سخنگوی هیئت رئیسه­­ مجلس دوازدهم ادامه داد: اگر تغییری در برنامه‌ها صورت بگیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد بنابراین در حال حاضر، مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد.

وی افزود: روز سه شنبه هفته جاری کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس با حضور­ ­­رئیس جمهور ­مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر لایحه به تصویب برسد، نمایندگان ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات بودجه‌ای خود را برای بررسی کمیسیون‌ها در سامانه بارگذاری کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس­ گفت:­اگر کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس به تصویب نرسد لایحه به دولت باز خواهد گشت و دولت نیز هفت روز فرصت دارد تا لایحه اصلاحی را به مجلس ارسال کند. کمیسیون تلفیق هم دو روز فرصت خواهد داشت که نتیجه بررسی‌های خود را در باره کلیات به صحن مجلس ارائه کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.