سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای عالی امنیت ملی:

تعدی صهیونیست‌ها به ایران تاثیر اندکی بر توان نظامی کشورمان نداشت

احمدیان گفت: عملیات رژیم صهیونیستی تاثیر اندکی بر توان نظامی که هدف قرار گرفت نداشت و کماکان قدرت و قوت جمهوری اسلامی باقی است.

علی احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برای گرامی‌داشت مقام مجاهد قهرمان شهید یحیی سنوار و عرض تسلیت در دفتر حماس در تهران حضور یافت و با خالد قدومی نماینده حماس دیدار و گفتگو کرد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: حتماً امروز پیام شهید سنوار از برادر عزیزمان جناب آقای سنوار نافذتر و جهادش موثرتر و تاثیرش بر مبارزه مردم فلسطین، پایدارتر خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در تشریح وضعیت فعلی جبهه مقاومت اضافه کرد: میدان، امروز وضعیت مقاومت را نشان می‌دهد. دشمن صهیونیستی پس از یک سال، از اهداف خودش بازمانده است. آثار عجز از تسلیم و شکست از ملت فلسطین، مقاومت فلسطین و مقاومت لبنان در گفتار و رفتار و چهره او آشکار است.

وی با تاکید بر این که جبهه مقاومت پیروز و به اهداف خودش خواهد رسید، گفت: امروز مقاومت یک جریان بزرگی را در دنیا با خودش همراه کرده است، فلسطین در آغاز این عملیات در ذهن بسیاری از مردم جهان شناخته شده نبود، چه بسا سالیانِ سال تبلیغات علیه فلسطین و رزمندگان آن، در ذهن مردم جهان و آنهایی که مطالعه کمتری دارند، تروریست ساخته بود.

احمدیان تأکید کرد: امروز کسی در دنیا نیست که اسرائیل را به‌عنوان اشغالگر نشناسد و ملت فلسطین را آزادی‌خواه و آزادی‌بخش نداند؛ این دستاورد بزرگ شهید سنوار، ملت فلسطین و رزمندگان حماس و غزه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: امروز رژیم اسرائیل مشروعیت خود را کاملاً در اذهان مردم دنیا از دست داده و پرچم فلسطین بالا رفته است.

وی در ارزیابی تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به خاک کشورمان گفت: نیازی نیست ما از این تجاوز ارزیابی داشته باشیم؛ آنها امروز در داخل خودشان نشان می‌دهند که آثار این عملیاتی که آنقدر در مورد آن لاف می‌زدند چه بوده و چه تاثیری داشته است. حتماً این عملیات تاثیر اندکی هم بر توان نظامی که هدف قرار گرفت نداشت و کماکان قدرت و قوت جمهوری اسلامی باقی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.