سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایت لبنان به شورای امنیت در رابطه با تجاوزات رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه لبنان اعلام کرد این کشور شکایتی را به شورای امنیت درباره تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران و موسسات رسانه‌ای ارائه کرده است.

وزارت خارجه لبنان اعلام کرد این کشور به واسطه هیئت دائم لبنان در سازمان ملل شکایتی را به شورای امنیت درباره تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران و موسسات رسانه‌ای در حاصبیا در جنوب لبنان و منطقه الاوزاعی که به شهادت ۲ عکاس به نام‌های وسام قاسم و غسان نجار و زخمی شدن تعدادی از خبرنگاران و عکاسان منجر شد، ارائه کرد.

طبق گزارش النشره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: لبنان در شکایت خود تأکید کرد حملات مکرر اسرائیل به موسسات رسانه‌ای جنایت‌های جنگی محسوب می‌شود که مجازات اسرائیل را ایجاب می‌کند. این تجاوزات اسرائیل تلاشی برای ترساندن تمام خبرنگارانی است که تجاوز اسرائیل به لبنان را پوشش می‌دهند، به‌ویژه اینکه مطبوعات آزاد توانسته‌اند حقیقت جنایت‌ها و نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه توسط اسرائیل را منتقل کنند.

وزارت خارجه لبنان اعلام کرد: ما از کشور‌های عضو شورای امنیت می‌خواهیم اقدامات کارآمدی را برای توقف فوری جنگ و تجاوزات اسرائیل علیه لبنان و مردمش اتخاذ کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.