سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

لزوم تعامل دولت با مدیریت شهری در کلانشهر تبریز

استاندار آذربایجان شرقی گفت: فصل مشترک دولت با شورا و شهرداری حل مشکلات مردم و تعامل با همدیگر است.

سرمست در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار تبریز با وی گفت: شورا رکن اصلی مدیریت شهری و یک نهاد مردم سالار به شمار می‌آید و ما نیز وظیفه داریم از تصمیمات شورای شهر تبریز با هدف توسعه، عمران و آبادانی شهر حمایت کنیم.

وی با اشاره به این که فصل مشترک ما باید تعامل باشد اضافه کرد: اگر در تمامی زمینه‌ها تعامل داشته باشیم برای شهر و شهروندان مفید خواهیم بود در غیر این صورت با داشتن اختلافات به نتیجه دلخواه نخواهیم رسید و همه متضرر خواهیم شد.

سرمست تصریح کرد: تبریز دارای هویت تاریخی و ظرفیت‌های زیادی است که با همراهی شورای شهر و نمایندگان مجلس باید این کهن شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم. 

وی با بیان اینکه موفقیت در حل مسائل تبریز در گروی همدلی و هم افزایی شورای شهر و شهرداری و مدیریت ارشد استان است ادامه داد: باید در مواجهه با مشکلات شهر و شهروندان و تلاش برای حل آنها یکدل و یکصدا باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی کوشش برای تکمیل و اتمام طرح‌های کلان شهری تبریز را وظیفه همه مسئولان شهری و استانی دانست و اظهار کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا تبریز را در مقایسه با سایر کلان شهر‌های کشور به جایگاه شایسته آن برسانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.