سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای تحقق امنیت در شرق کرمان نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستیم

رییس حوزه قضایی نرماشیر بر لزوم بازنگری مسئولین عالی امنیتی و انتظامی استان در جهت توسعه زیر ساخت‌های اساسی در شهرستان‌های شرق کرمان تاکید کرد.

سید سالار رضوی در جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان نرماشیر بر لزوم نگاه فرا شهرستانی و استانی به بحث امنیت تاکید کرد و گفت: امنیت موضوع مهمی است که باید فراتر از نگاه‌های سیاسی و جغرافیایی به آن توجه شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی سابق انتظامی شهرستان سرهنگ زید آبادی، انتصاب سرهنگ دریجانی را به ایشان تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

رییس حوزه قضایی نرماشیر ضمن اشاره به بحث امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز اولیه جوامع انسانی، از توسعه نامتوازن امکانات و خدمات در شرق استان ابراز ناخشنودی کرد و افزود: متاسفانه در دهه‌های اخیر علی رغم اینکه امکانات و سرمایه‌های خوبی در شرق استان وجود داشته است ولی در تقسیم و توزیع عادلانه و متوازن آن به خوبی اقدام نشده واین موضوع سبب توسعه نامتوازن شرق شده که به تبع آن این موضوع به مباحث امنیتی نیز دامن زده است.

رضوی بیان کرد: هر چه از شهرستان بم به سمت شرق کشور حرکت می‌کنیم بیشتر این موضوع به چشم می‌خورد و حال آنکه نگاه منطقی می‌طلبد که با تقویت زیر ساخت‌های امنیتی و تامین نیروی با کیفیت و توسعه همه جانبه نسبت به تقویت نقاطی که استعداد بیشتری در جهت بروز نا امنی‌ها دارد اقدام نمود.

این مقام قضایی بااشاره به اینکه وجود امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد:وقتی معضلی در بحث امنیتی حادث شود، همه استان و حتی کشور درگیر آن خواهد بود لذا عدم چاره اندیشی در این خصوص می‌تواند اثرات زیان باری را به بار آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.