سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«باشگاه امید» روانه آنتن شبکه امید می‌شود

برنامه «باشگاه امید»، از سه‌شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ همزمان با روز نوجوان، بر روی آنتن شبکه امید می‌رود.  

برنامه باشگاه امید از تولیدات شبکه تلویزیونی امید و به تهیه‌کنندگی محمد دولتی و کارگردانی هانیه سمندری برنامه‌ای مختص نوجوانان است که یادآور برنامه نیم‌رخ در دهه ۷۰ می‌باشد و اجراء آن را محمد میرزازاده، فاطمه محمدی‌فر و کیان داودی‌آزاد برعهده دارند. 

برنامه باشگاه امید با تیم تحریریه متشکل از نوجوانان، محتوایش را پیش می‌برد و از هفت بخش متفاوت تحت عناوین وقت‌های تلف‌نشده -  کار خودته -  باشگاه امید - مردم چی می‌گن؟ - قهرمان امید - نوساز و دوربین امید تشکیل می‌شود. 

باشگاه امید در ۵۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به مدت ۳ ماه و در روز‌های شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۲۰ به صورت زنده از شبکه امید پخش خواهد شد، شروع رسمی و افتتاحیه این برنامه روز سه‌شنبه هشتم آبان ماه، از ساعت ۱۹ و به مدت ۲ ساعت می‌باشد که به معرفی و آشنایی بیشتر این برنامه پرداخته می‌شود. 

همچنین نقطه‌ی تمایز برنامه باشگاه امید با سایر برنامه‌های تولید شده نوجوان‌محور، از گذشته تا به امروز، داشتن بستری در فضای مجازی تحت عنوان (پاتوق) می‌باشد که برای فعالیت و مشارکت بیشتر نوجوانان طراحی شده که همزمان با شروع رسمی برنامه در روز سه شنبه هشتم آبان ماه، از آن رونمایی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.