سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی خط انتقال آب در محدوده پل بسیج اردبیل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: احداث پل میدان بسیج، جابجایی لوله‌های خط انتقال آب شرب در محدوده پل بسیج را ضروری کرده است.

مسعود خیرجو گفت: جابجایی لوله‌های آب شرب به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهر اردبیل در حال اجراست و امیدواریم با اتمام آن، مشکلات آبرسانی در مناطق یاد شده به طور کامل برطرف و شهروندان از خدمات بهتری بهره‌مند شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل هدف اصلی از این عملیات را بهبود زیرساخت‌های آبرسانی، جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در آینده و تسهیل و تسریع اجرای پروژه پل میدان بسیج اردبیل ذکر کرد.
او با بیان اینکه تیم‌های فنی و مهندسی شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا عملیات را با بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان به پایان برسانند، گفت: این پروژه نیازمند هماهنگی و همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف است و تلاش می‌کنیم بدون وقفه و با کمترین مشکلات اجرا شود.
خیرجو از حمایت و همکاری مردم و ساکنان شهرک‌های مذکور قدردانی کرد و افزود: از شهروندان و مشترکان انتظار داریم در مدت اجرای عملیات فنی با ما همکاری کرده و از بروز هرگونه مشکلات و نارضایتی‌ها جلوگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.