سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون تلفیق امروز درباره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ رای‌گیری می‌کند

رحیم زارع از بررسی احکام بودجه حقوق و دستمزد و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ گفت: در این جلسه احکام و تبصره‌های لایحه بودجه همچون حقوق و دستمزد و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مبالغی که دولت برای پرداخت آن در لایحه دیده، بررسی شد.

وی افزود: همچنین در رابطه با پرداخت مطالبات گندمکاران در بودجه و پیش‌بینی مطالبات گندمکاران در سال آینده مباحثی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ همچنین گفت: در این جلسات مباحث مربوط به حوزه سلامت، مسکن و حمل‌ونقل و میزان مالیات تولید و مستمری و همچنین مستمری‌بگیران کمیته امداد، بهزیستی و خانواده شهدا بحث و بررسی صورت گرفت.

به گفته زارع، در این جلسه مباحث مربوط به هدفمندی یارانه‌ها و ناترازی انرژی مورد بررسی قرار گرفت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی به نمایندگان ارائه داد.

وی افزود: رئیس بانک مرکزی نیز گزارشی از موضوعات مربوط به ارز چندنرخی به نمایندگان ارائه کرده تا به واسطه تصمیمات بودجه‌ای، ارز چندنرخی با یک حرکت گام به گام به دو نرخی تبدیل شود که نتیجه آن ایجاد ثبات خواهد بود.

زارع در پایان گفت که کمیسیون تلفیق در جلسه امروز عصر درباره کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ رای‌گیری خواهد کرد و گزارش آن به صحن علنی ارائه شده تا کلیات لایحه بودجه در دستور جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.