سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم کردستان از تسهیلات حمایتی بودجه امسال اعلام شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: سهم استان از تسهیلات جز ءسه تبصره ۲ قانون بودجه سال جاری هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

محمد مشیرپناهی در جلسه تشریخ دستورالعمل اجرایی جزء ۲ و ۳ تبصره ۲ قانون اجرایی بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، در سنندج اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی برای رفع موانع و مشکلات است  تا اگر بعضی موانع راهکار استانی دارد در استان  و اگر ندارد، راهکارهای ملی آن از طریق مرکز پیگیری شود.

وی در این نشست که با حضور مدیران عامل بانک‌های کردستان، مدیران نهاد‌های حمایتی و معاونت اقتصادی استانداری کردستان برگزار شد، افزود: تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ شامل بند‌های ۲، ۳، و ۴ است که بندیک آن بحث تبصره ۱۸ سال گذشته را پیگیری می‌کند و مربوط به وام‌های بزرگ وبند ۳ و ۴ هم برای وام‌های خرد وکسب وکار‌های خانگی است.

مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان کردستان گفت: تسهیلات جزء ۳  به صورت مساوی تقسیم شده است که این می‌تواند عدالتی را در بین استان‌ها فراهم کند.

وی رقم تسهیلات جزء ۳ امسال در کل کشور  را ۴۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد  و گفت: سهم کردستان در حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

مشیرپناهی  با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت اقتصادی و دارایی  در جذب این تسهیلات تاکید کرد: باید گزارش آخرین پرداختی‌ها، به‌طورمرتب به وزارت اقتصاد و استاندار ارائه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.