سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادسازی بیش از ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در قزوین

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: امسال ۱۲ هزار و ۳۴۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی با ارزشی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان آزادسازی شده است.

سرهنگ سعید شعبان زاده فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در راستای اجرای ماده ۳۸ آئین نامه اجرایی قانون زمین شهری، ضمن تعامل با مقامات قضایی و همکاری مامورین انتظامی، بیش از ۸ مورد از اراضی ملی و دولتی به مساحت ۱۲ هزار و ۳۴۰ مترمربع با ارزشی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در سال جدید توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی آزادسازی و قلع و قمع و به وضع سابق اعاده شده است.

سرهنگ شعبان زاده افزود: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، با سازماندهی نیرو‌های در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن و پیشگیری از وقوع تصرفات و تعرضات، نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی و اعاده به وضع سابق، اقدام کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ضمن برنامه ریزی طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی و ساماندهی کارکنان یگان حفاظت، بصورت مستمر نسبت به پایش و گشت زنی و پیشگیری از تصرفات توسط واحد‌های گشت حفاظت سازمان در سطح استان اقدام می‌گردد و شماره تلفن ۰۲۸۳۳۸۲۰۱۶۳ آماده دریافت گزارشات مردمی پیرامون مبارزه با زمین خواری می‌باشد؛ همچنین شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می‌توانند موارد را به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.