سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی دو روزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

تالار‌های هفتگانه و سراسرنمای مقاومت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روز‌های ۷ و ۸ آبان ماه جاری تعطیل است.

ه اطلاع می‌رساند بازدید تالار‌های هفتگانه موزه و سراسرنمای مقاومت روز‌های دوشنبه ۷ آبان ماه و سه شنبه ۸ آبان ماه سال جاری تعطیل می‌باشد.

همچنین به اطلاع می‌رساند کلیه بازدید‌های گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

لازم به ذکر است این مجموعه ملی در روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و در روز‌های جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

شایان ذکر است؛ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بزرگ‌ترین موزه نظامی جهان اسلام؛ یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که از سال ۱۳۹۱ به همت شهرداری تهران در اراضی عباس‌آباد به بهره برداری رسیده است.

این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع یکی از بزرگترین باغ موزه‌های کشور است و شامل بخش‌های مختلفی مانند تالار‌های هفت گانه، سراسرنما، مسجد، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آب‌نمایش، سالن‌های آمفی تئاتر، امکانات تفریحی و … است.

این مجموعه با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا علاوه بر نمایش حماسه ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، توانسته است به فراخور تقویم، هر ساله نمایشگاه‌های موقت، مراسم و برنامه‌های مختلفی را برگزار کند.

نشانی: میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی – انتهای خیابان سرو – روبروی پارک طالقانی – موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.