سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح‌های بازپیرایی محیطی دانشگاه ملی مهارت واحد دختران حضرت رقیه (س)

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد، از آغاز طرح‌های بازپیرایی و زیباسازی محیطی دانشگاه ملی مهارت واحد دختران حضرت رقیه (س) خبر داد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: با توجه به دستور رسیدگی ویژه شهردار یزد و بنا به دعوت مدیر مجموعه دانشگاه ملی مهارت واحد دختران حضرت رقیه (س)، برنامه‌های بازپیرایی فضای سبز محوطه بیرونی، پیاده‌روسازی جنب مجموعه و بهسازی کوچه جمهوری اسلامی و فرعی‌های آن مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای اجرای این طرح‌ها اتخاذ شد.

او با توجه به پذیرش دانشجویان از سراسر کشور در این دانشگاه تأکید کرد: این اقدامات با هدف ایجاد فضایی زیبا و آرامش‌بخش برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه انجام خواهد شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد افزود: رنگ‌آمیزی دیوار‌های خارجی و زیباسازی محیط پیرامون دانشکده نیز در دستور کار قرار دارد تا علاوه بر بهبود نمای بصری، حس تعلق و رضایت‌مندی در میان دانشجویان تقویت شود.

کشفی اظهار داشت: اجرای این پروژه‌ها در چارچوب برنامه‌های توسعه شهری و ارتقای زیرساخت‌های آموزشی است و انتظار می‌رود با همکاری مجموعه دانشگاه ملی مهارت واحد دختران حضرت رقیه (س) و شهرداری، محیطی مناسب و دلنشین برای دانشجویان فراهم شود.

گفتنی است؛ این طرح‌ها به زودی آغاز شده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.