سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ شهید و مجروح در جدیدترین حمله رژیم صهیونیستی به لبنان

حملات جنگنده‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی به روستا‌های مختلف لبنان در بقاع و جنوب این کشور ادامه دارد که منجر به شهید و زخمی شدن ده‌ها تن می‌شود.

وزارت بهداشت لبنان امروز دوشنبه گزارش داد که در تلفات اولیه جدیدترین حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در محله رمل در صور در جنوب لبنان ۵ تن شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گفت: تیم‌های دفاع غیرنظامی و صلیب سرخ در تلاش هستند تا آوار‌ها را در جستجوی افراد مفقود در ساختمان ویران شده در صور بردارند.

در همین راستا در پی حمله هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به محله سرایا قدیم در شهر نبطیه که منجر به تخریب منازل، ساختمان‌های مسکونی و مغازه‌ها شد، یک نفر شهید و ۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه بین شهرک‌های «کفر تبنیت» و «نبطیه الفوقا» و شهر «ارنون» و «یحمر الشقیف» در جنوب لبنان حمله کردند.

هواپیما‌های صهیونیستی شبانه به شهر عین بعال یورش بردند که منجر به ۷ شهید و ۲۴ زخمی از جمله یک پرستار و ۳ امدادگر شد.  به این ترتیب مجموع شهدای امدادگر از آغاز تجاوز رژیم تروریستی اسرائیل به ۱۶۸ شهید و مجروحان به ۲۷۵ نفر می‌رسد.

ساعاتی پیش نیز وزارت بهداشت لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعداد شهدای این کشور طی حملات رژیم صهیونیستی به ۲۶۷۲ نفر رسیده است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
آمریکا، انگلیس، آلمان و هم سازمان های بین المللی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان، سوریه، عراق، یمن، ایران و منطقه بودن و هستند.
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
۱۵ شهید و مجروح در جدیدترین حمله رژیم صهیونیستی به لبنان/ آمریکا، انگلیس و آلمان شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در لنبان هستند.