سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ۱۴۶ هزار دانش‌آموز در قالب طرح راهیان نور مکتب شهید سلیمانی از مناطق عملیاتی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کرمان گفت: سال گذشته ۱۴۶ هزار دانش‌آموز در قالب طرح راهیان نور مکتب شهید سلیمانی، از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان با اجرای برنامه‌های متنوع و گسترده، گام‌های بلندی در راستای تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی برداشته است.

 روز خوش رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: این سازمان با رویکردی پرورشی و فرهنگی، تلاش می‌کند دانش‌آموزان را به سمت ارزش‌های اسلامی و انقلابی سوق دهد.

وی گفت: اردو‌های جهادی راهیان نور، تجربه‌ای ماندگار است و در سال گذشته، بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی در اردو‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شدند تا با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند. 

وی افزود: سال گذشته همچنین، ۱۴۶ هزار دانش‌آموز در قالب طرح راهیان نور مکتب شهید سلیمانی، از مناطق عملیاتی بازدید کردند و با آرمان‌های شهدای والامقام بیشتر آشنا شدند.

روز خوش بیان داشت : بسیج دانش‌آموزی کرمان در حوزه‌های مختلفی از جمله علمی، فرهنگی، ورزشی و جهادی فعال است.

وی به برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان هم اشاره کرد:
 * لیگ علمی پایا: با حضور ۶۶۳ تیم دانش‌آموزی
 * طرح‌های تربیتی: شهید بهنام محمدی و دو طرح دیگر
 * کمک‌های مومنانه: توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر
 * گروه‌های جهادی: فعالیت ۹۷ گروه جهادی در ۹۷ مدرسه
 * فضای مجازی: تولید محتوای غنی و انقلابی توسط دانش‌آموزان

وی در ادامه به هفته بسیج دانش‌آموزی نیز اشاره کرد و افزود: امسال این هفته با شعار «نسل فهمیده راهیان قدس» از ۸ تا ۱۳ آبان ماه برگزار می‌شود. 

در این هفته، برنامه‌های متنوعی از جمله افتتاحیه اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی، دیدار نخبگان با حضرت آقا، رویداد ملی روایت نو، برنامه رفیق شهیدم و مسابقات مختلف برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.