سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی جلسه‌ای در بنیاد شهید مطرح شد؛

تسهیل در واگذاری زمین و تامین مسکن برای ایثارگران

استفاده حداکثری از ظرفیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی جهت تامین مسکن مشمولین ماده ۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اجرایی می‌شود.

جلسه تسهیل‌گری در امر واگذاری زمین به مشمولان ماده ۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بنیاد شهید برگزار شد. این جلسه با حضور میثم اروز، مدیرکل مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، غلامعباس نظرخانی، سرپرست معاونت حقوقی و املاک و مصطفی نسائی، مدیرکل دفتر واگذاری سازمان ملی زمین و مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن در راستای تصمیم‌نامه منعقده فیمابین، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی پیرامون موضوع تسهیل و رفع موانع در تأمین مسکن و زمین ایثارگران معزز تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به تصمیم نامه ۲۱ ماده‌ای که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر راه و شهرسازی در ماه گذشته به امضا رسیده بود، ضمن برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم اقدامات ضروری جهت بهره‌مندی حداکثری ایثارگران معزز در سراسر کشور از مزایای تصمیم‌نامه مزبور صورت پذیرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد جلسات مستمر فی مابین برگزار و موانع موجود جهت واگذاری زمین به مشمولان ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران برطرف شود. پ

تصمیم‌نامه ۲۱ ماده‌ای با حضور مهندس اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی در ماه گذشته به امضا رسید که به موجب آن با استفاده حداکثری از ظرفیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی؛ «تامین مسکن مشمولین ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران»، اجرایی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
اسدی
۱۳:۱۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
همش دروغ واراجیفی بیش نیست !!!بنده خودم جانباز وبا 60سال سن مستاجر هستم وبنیاد 600میلیون وام می دهد که با اون وام هزینه 10متر آپارتمان هم تامین نمیشود وهزار ویک شرط دارد هم سند تک برگ وهم کسر از حقوق وهم ضامن زیر 50سال و.........
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
جالبه ما خانمها که جبهه نرفتیم پسر نداشتیم بفرستیم همسرمان هم نرفتند باید در فقر بمیریم
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
جبهه رفتن ؟؟؟