سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۱۵۶۶ مورد تخلف تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان گفت: گزارش ۱۵۶۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در استان لرستان از طریق سامانه ۱۳۱ دریافت شده است.

 مسلم مؤیدی صبح امروز در جلسه با کارشناسان اراضی در محل جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه موارد گزارش شده بدون شک راستی‌آزمایی شده است، افزود: از این موارد گزارش شده تا کنون بررسی و راستی‌آزمایی شده و جزئیات آن در سامانه سازمان امور اراضی کشور ثبت شده است.

وی از کشاورزانی که قصد اجرای طرح یا احداث بنا در اراضی زراعی و باغی خود را دارند، تقاضا کرد: تا قبل از هر گونه تفکیک، تغییر کاربری و خریدوفروش اراضی برای اطلاع از روند قانونی به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان افزود: یکی از وظایف جهاد کشاورزی مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی است و با متخلفانی که با تغییر کاربری اراضی کشاورزی امنیت غذایی کشور را تهدید می‌کنند، به‌شدت برخورد خواهد شد

وی از تمامی مردم استان درخواست کرد که برای حفاظت از اراضی کشاورزی برای نسل‌های آینده در جهت جلوگیری از خردشدن اراضی کشاورزی مشارکت کنند و تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی ۱۳۱ گزارش دهند.

برچسب ها: اراضی ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.