سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش تعاونی‌های مسکن باید دوباره احیا شود

رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: در جهت کاهش مدت زمان انتظار برای خانه دار شدن مردم باید هرچه سریعتر بخش تعاونی‌های مسکن احیا شود.

جعفر قادری رئیس کمیسیون جهش تولید مسکن در جلسه با اعضای اتاق تعاون ایران با بیان اینکه  یکی از مزایای برگزاری جلسات با اعضای اتاق‌های تعاون کمک  به ایجاد  تعادل در افکار  و استفاده از ظرفیت‌های موفق تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف است.

وی ادامه داد:  با ایجاد یک کمیته در کمیسیون جهش تولید در حوزه تعاونی‌ها سعی در رفع موانع و مشکلات مربوط به تعاونی‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم‌.

او بیان کرد: یکی از مهم‌ترین بحث‌های که در این  جلسه مطرح شد مربوط به تامین مالی تعاونی‌ها بوده  که  مجلس یازدهم  بحث قانون تامین مالی را مصوب کرد در این  قانون   بخش زیادی از مشکلات در حوزه‌های تامین مالی را می‌تواند برطرف کند. 

او بیان کرد: ایجاد صندوق‌های  تضمین  مالی، فاکتورینگ، ایجاد صندوق‌های ضمانت که با حضور اعضای شواری اقتصاد تشکیل شده  بخشی از مشکلات مالی در این بخش برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: باید بخش تعاونی‌های مسکن را در این دوره فعال کنیم چرا که این تعاونی‌ها نقش بسیار موثری در خانه دار کردن افراد دارد.

او بیان کرد: باید سعی کنیم سود سهام عدالت را به سود شرکت‌های سرمایه گذاری متصل کنیم.

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.