سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین طرح ملی اردوی «فن فرهنگ» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دومین طرح ملی اردوی «فن فرهنگ» با حضور دانشجویان دانشگاه ملی مهارت استان کردستان خبر داد.

مهدی ورمزیار با اشاره به اینکه طرح «فن فرهنگ» با هدف بازدید از دستاورد‌های فناورانه صنعتی و اقتصادی سراسر کشور طراحی شده است، اظهار کرد: این اردوی دانشجویی با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح به صورت تخصصی دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب اردو‌های نظام‌مند یک روزه از پروژه‌ها و ابر پروژه‌های فناورانه و اماکن صنعتی بازدید می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به برگزاری دومین دوره طرح ملی اردوی دانشجویی «فن فرهنگ» در سراسر کشور افزود: دومین دوره اردوی «فن فرهنگ» از مجموع اردو‌های سازمان گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران با حضور دانشجویان دانشگاه ملی مهارت استان به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همکاری شرکت توزیع برق استان کردستان برگزار شد.

ورمزیار به بازدید این دانشجویان از بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران بیان کرد: در این دوره از اردوی دانشجویی ۳۵ نفر از دانشجویان رشته‌های مهارتی از نزدیک با دستاور‌های جدید صنعت برق بیشتر آشنا شدند.

وی ادامه داد: بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی از سوم تا ۶ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

ورمزیار با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت برق بستری برای تبادل دانش، فناوری و ایجاد فرصت‌های جدید در این حوزه است، گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می‌شود، در این راستا و به منظور آشنایی دانشجویان ملی مهارت استان به ویژه در حوزه صنعت برق با آخرین دستاورد‌ها و محصولات شرکت‌های داخلی و خارجی این صنعت اردوی فن فرهنگ به بازدید از بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران اختصاص یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.