سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فصل جدید بچه زرنگ ساخته می‌شود

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: فیلم بچه زرنگ در نوروز ۱۴۰۴ به مرحله پخش می‌رسد.

حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: رمان باغ کیانوش در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق در روستایی از توابع شهر همدان اتفاق می افتد. حمزه و عباس تصمیم می گیرند در روز جشن ازدواج پسر کیانوش به باغ او دستبرد بزنند. این ماجرا با سقوط یک هواپیمای بمب افکن عراقی در نزدیکی باغ هم زمان می‌شود. سقوط هواپیما و ورود خلبان آن به باغ کیانوش ماجراهای جالبی می آفریند.

او بیان کرد: ما کتاب باغ کیانوش را بازبینی کردیم و امروز رونمایی می‌شود و یک کار ویژه‌ای هم انجام شده که سری جدیدی از تولیدات سینمایی شده ایم و با اقتباس از همین کتاب ما فیلم سینمایی آن را ساختیم.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در بخش تولیدات سینمایی و پویانمایی تمام تلاشمان این است که استناد به یک کتاب کنیم بنابراین از سال گذشته  موضوع رمان باغ کیانوش را کلید زدیم و این کار آغاز شد و ما در این بین از جوانان متعهد استفاده کردیم و از ۹ آبان هم در سینما‌های کشور اکران خواهد شد.

علامتی اضافه کرد: همچنین دو فیلم دیگر هم در دست ساخت داریم و فیلم بچه زرنگ را که سال گذشته ساخته شد ادامه خواهیم داد و امیدواریم در نوروز ۱۴۰۴ به مرحله پخش برسانیم.

برچسب ها: بچه زرنگ ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.