سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس:

فروش تخم مرغ بالاتر از ۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان تخلف است

صادقی گفت: واحد‌های صنفی این شهرستان ملزم به فروش هر کیلوگرم تخم مرغ به قیمت مصوب ۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان هستند.

صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم‌مرغ به‌صورت شانه‌ای ۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان توسط کارگروه تنظیم بازار استان تعیین و همه واحد‌های صنفی خرده‌فروش موظفند کالای فوق را به قیمت مصوب عرضه نمایند و فروش هر گونه برند تخم‌مرغ چه تولید داخل استان و یا خارج استان بالاتر از قیمت مصوب مصداق گران‌فروشی بوده و با متخلفین به جد برخورد خواهد شد.

او افزود: عاملان عمده شهرستان موظفند هر کیلوگرم تخم‌مرغ را به قیمت ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان به واحد‌های صنفی در قبال صدور فاکتور تحویل داده و خرده‌فروشان نیز به قیمت مصوب ۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان به مصرف‌کنندگان عرضه کنند.


بیشتر بخوانید


صادقی ادامه داد: همچنین قیمت فروش واحد‌های مرغ تخم‌گذار به عمده‌فروشان هر کیلوگرم ۵۲ هزار تومان است و همه زنجیره از واحد‌های تولیدی مرغ تخم‌گذار تا واحد‌های صنفی خرده‌فروش موظف به رعایت این قیمت‌ها هستند. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در پایان ضمن تأکید بر تأمین مکفی تخم‌مرغ با قیمت مصوب در شهرستان و عدم وجود هرگونه کمبود اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در اسرع‌ وقت از طریق شماره‌ تلفن‌های ۱۲۴ و ۳۲۷۲۳۵۴۰ اداره صمت و یا شماره ۳۲۷۲۴۰۱۰ اتاق اصناف شهرستان اطلاع داده تا سریعاً مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد.

برچسب ها: تخم مرغ ، واحد صنفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.